Strona 1 z 1

MKV BXE seria

: 21 cze 2016, 19:24
autor: jihaad
Ciekaw jestem kondycji silnika, bo szykuję się na program. Jak ktoś nie ogląda meczu, to proszę o zerknięcie.
Jakby coś było źle zrobione, to silnik jeszcze nie ostygł. :roll:

STATYCZNE:
Grupa 001, 004, 007: http://vaglog.pl/log_267453.html
Grupa 008, 011, 013: http://vaglog.pl/log_267455.html
Grupa 018, 023: http://vaglog.pl/log_267456.html
Grupa 003, 010: http://vaglog.pl/log_267462.html

BASIC SETTINGS:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_267457.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_267458.html


DYNAMICZNE:
Grupa 001, 004: http://vaglog.pl/log_267459.html
Grupa 008, 010: http://vaglog.pl/log_267460.html
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_267461.html

Re: MKV BXE seria

: 23 cze 2016, 15:03
autor: PinkFloyd
Jedyne co to z dołu turbawka za mocno overboostuje jak na 105KM, potem problem jest,że późno i długo po tym wstaje, czyli z dołu jest moc a potem dołek.

Re: MKV BXE seria

: 23 cze 2016, 20:30
autor: jihaad
Dzięki. Czy to świadczy o zużyciu czegoś czy można bez obaw robić program?
Odkąd go mam (1,5 roku) żadnych błędów w silniku. Jedyny nietypowy (a może typowy) objaw to dźwięk "karetki" z turbiny.
Auto z 2006 roku wiec problem panewek prawdopodobnie go nie dotyczy (ma nie mniej niż 220 tysięcy km).

Re: MKV BXE seria

: 23 cze 2016, 23:27
autor: PinkFloyd
jihaad pisze:Dzięki. Czy to świadczy o zużyciu czegoś czy można bez obaw robić program?
Odkąd go mam (1,5 roku) żadnych błędów w silniku. Jedyny nietypowy (a może typowy) objaw to dźwięk "karetki" z turbiny.
Auto z 2006 roku wiec problem panewek prawdopodobnie go nie dotyczy (ma nie mniej niż 220 tysięcy km).
Jezeli masz karetkę z turbiny to sobie odpuść program, najpierw ja wymień lub zregeneruj ( choc moja opinia o regeneracji jest zawsze taka sama ) po drugie takie parametry jak masz wykluczają program, pewnie zaraz by wyzionęła ducha.