Volkswagen Golf MK5

By zlotnik -  26 lip 2016, 12:07
 śląskie
#235120
Witam mam taki problem z moim golfem że szarpie gdy jest zimny a gdy osiąga 90 stopi szarpanie mija. Walczę już z tym kilka miesięcy i nie wiem co jest grane jest to strasznie irytujące szarpanie występuje tylko wtedy gdy gaz jest delikatnie wciśnięty. Do tej pory wymieniłem wszystkie filtry, wymieniłem kompletne sprzęgło, wyczyszczona przepustnica wraz z egr. Nic nie pomaga dodam że auto przyspiesza jak szalone odpala na zimnym i ciepłym na dotyk. Auto kupione od użytkownika z tego forum miało robiony program w comsporcie na 200ps 428nm Ostatnio co mnie zaciekawiło to zrobiłem dynamiczne logi bloku 18 i czasami zamiast zero jest dwa czy to normalne ? tylko te 2 pojawia się gdy auto jedzie dobrze przy szarpnięciu jest zero .
Auto z roku 2006 przebieg 116tyś wersja GT błędów na vcds brak
http://vaglog.pl/log_271855.html test podczas jazdy po mieście gdy szarpie blok 18
Dodam że auto posiada DPF wypala się on jak w zegarku co 360km trwa to około 20km
Ogólnie auto od nie dawna zaczeło się bardzo sypać pękły sprężyny z tyłu padł czujnik g450 , padła koronka abs ( nowa piasta) niby to przypadłości golfa ale wszystko w przeciągu poł roku trochę to denerwuje auto ma niski przebieg po zakupie sprawdzałem w aso auto w 2013 roku miało 90tyś gdy go kupiłem w 2015 było 103 teraz jest 116

Samochód w aso w 2013 miał wymieniane wszystkie pompowtryskiwacze wiec ona raczej odpadają . W bloku 13 maks odchyłki na postoju +-0.65 w bloku 23 jak się nie mylę na wszystkich cylindrach było -22
By Mintaa -  27 lip 2016, 15:02
 łódzkie
#235273
wiem ze przy wymianie wałeczków od napędu pompy oleju czy jak sie to tam nazywa trzeba je odpowiednio ustawić ponieważ sa one wyważone i regulują "trzepanie" chodzi mi dokładniej o to miejsce gdzie wymienia sie taka śrubkę ? trybik czy cos to tam jest od napędzania pompy olejowej