Volkswagen Golf MK5

By michael230 -  16 sie 2016, 18:48
 podlaskie
#237131
Witam,
Proszę o zerknięcie na logi. Objawy to delikatne dławienia podczas przyśpieszania, nie zawsze odczuwalne. Widać to na dynamicznych logach 003, 010, 011. Dodatkowo co jakiś czas wyskakuje błąd P0546 czujnika G253 zwarcie z plusem. Kontrolka na liczniku zapala się na chwilę i gaśnie.
Błąd:
001350 - Czujnik 1 temperatury spalin (G235); zespół 1
P0546 - 000 - zwarcie z plusem - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 281596 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2016.07.19
Czas: 19:13:44

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1680 /min
Prędkość: 60.0 km/h
Obciążenie: 26.3 %
Napięcie: 14.29 V
Temperatura: 35.1*C
Temperatura: 924.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1030.2 mbar
BASIC SETTINGS:
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_274448.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_274451.html

DYNAMICZNE:
Grupa 003, 008, 011: http://vaglog.pl/log_274449.html
Grupa 003, 010, 011: http://vaglog.pl/log_274450.html
Grupa 001, 004, 008: http://vaglog.pl/log_274452.html
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_274453.html

STATYCZNE:
Grupa 004, 013, 023: http://vaglog.pl/log_274469.html
Grupa 004, 013, 018: http://vaglog.pl/log_274470.html
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  24 sie 2016, 11:24
 zachodniopomorskie
#237672
Auto masz po programie, wszystkie parametry OK, korekcje wzorcowe. Wymień pierwsza sonde temp. one były wadliwe i w aso już jest nowy poprawiony typ, u mnie była wymieniana jak auto było na gwarancji. Przez ten błąd auto może wpadac w tryb awaryjny i zle się dopalać dpf.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  24 sie 2016, 13:07
 zachodniopomorskie
#237676
michael230 pisze:Nie mam dpfa, wyciety.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
To ten kto Ci robił program niech poprawi i programowo wyrzuci sondy temp. i sondę lambda do dpf. Znam wiele przypadków poprawiania samego programu po nieudanych wycinkach bloków w ecu. Tuneforce, Compspoert, Tunap będą wiedzieli o co chodzi. jak zle zrobisz będą pojawiały się bezsensowne błędy lub błędy czujników których nie masz.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  24 sie 2016, 18:55
 zachodniopomorskie
#237699
Masz programowo nie wycięta 1 sondę, zostawia się ja jak robisz grube mody powyżej 180KM żeby sterownik miał kontrole nad temp. jak będzie pow. 880st to by cią dawkę na podstawie tej sondy, ona Ci nie jest potrzebna. Po drugie dobrze zrobiony program to nawet nie masz bloku 075 jakby w ogóle nie było dpf-u.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  24 sie 2016, 19:03
 zachodniopomorskie
#237701
michael230 pisze:Ale czy to ma wpływ na pracę turbiny przy aktualnym programie?

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
jeżeli sonda drastycznie źle wskazuje to silnik może ciąc dawkę lub jeździć na niepełnej mocy- ona to tkzw. zabezpieczenie przed popłynięciem tłoków w czasie wypalania dpf-u.