Witam.
Jako że temat dotyczy VW GOLF MK5 1.9 TDI BLS pozwalam sobie podłączyć się pod wątek.
Proszę o ocenę logów (Dynamiczne oraz statyczne), VCDS powiedział że nie ma błędów silnika.
Przymierzam się do wymiany turbiny (od BMM), chłodnica oleju (od 2.0 tdi), Intercooler, pompowtryski (od ARL) do tego chip tuning.
- auto mk5
- silnik BLS
- modyfikacje seria
- rok produkcji 2007
- przebieg 143000
STATYCZNE
Grupy 001, 002, 003:
http://vaglogi.pl/log-001_002_003_2bkhQ6x.html (grupa 1 2 3)
Grupy 004, 005, 006:
http://vaglogi.pl/log-004_005_006_6v0O0KH.html (grupa 4 5 6)
Grupy 007, 008, 009:
http://vaglogi.pl/log-007_008_009_C4b2L1.html (grupa 7 8 9)
Grupy 010, 011, 012:
http://vaglogi.pl/log-010_011_012_b815g.html (grupa 10 11 12)
Grupy 013, 015, 016:
http://vaglogi.pl/log-013_015_016_iQ8g8.html (grupa 13 15 16)
Grupy 017, 018, 020:
http://vaglogi.pl/log-017_018_020_xKaKlYf.html (grupa 17 18 20)
Grupy 021, 022, 023:
http://vaglogi.pl/log-021_022_023_7F6Lk.html (grupa 21 22 23)
DYNAMICZNE:
Grupy 008, 011, 023:
http://vaglogi.pl/log-008_011_023_d69YL0.html (grupa 8 11 23)
Grupy 001, 003, 004:
http://vaglogi.pl/log-001_003_004_4Z7jJ1.html (grupa 1 3 4)
Niepokojące objawy jakie zauważyłem to skraplanie oleju na wylocie turbo w kierunku IC.
Źródłem tego prawdopodobnie jest odma olejowa, z której sączy się olej.
Olej widoczny jest też na dolocie do turbo.
Planuję zamontować OCT, mam nadzieję, że pomoże.
Pozdrawiam.