Volkswagen Golf MK5

By KamilGolfVKonin -  14 wrz 2016, 21:03
 wielkopolskie
#239185
no bo właśnie trafiło mi sie to dwa razy. A Co sądzisz o tym dymieniu na biało?? Jakieś wskazówki przed jutrzejszymy logami?? acha i dlaczego raz moge na wolnych obrotach max 3 tys po dodaniu gazu, a innym razem da sie powyżej tych 3??

Dodano po 2 minutach 35 sekundach:
Rozumiem. a jakaś podpowiedz odnośnie tego dymienia na żrący biały dymek przed jutrzejszymy logami?? i jeszcze jedno. Dlaczego raz moge na postoju przygazować do 3 tys obrotów a innym razym na postoju również mogę powyżej tych 3??
By KamilGolfVKonin -  15 wrz 2016, 16:03
 wielkopolskie
#239221
no to co robić dalej?? Bo już mi ręce opadają. Auto telepie na jałowym i poza tym kopci na biało takim dymem żrącym

Dodano po 6 minutach 39 sekundach:
no i patrząć na moje wcześniejsze logi z 13 to były dużo lepsze niż teraz. myślę jeszcze nad tym czy dobrze dokręciłem tą śrubę wtryskiwacza u góry. Wpierw ustawiłem tak żeby krzywka była do góry czyli jak najbardziej naciskała na pompe póżniej kręciłem na max w prawo czyli wkręcałem aż poczułem opór no i popusciłem o 180 stopni i zakręciłem zakrętke.

Dodano po 4 godzinach 33 minutach 46 sekundach:
właśnie wróciłem z warsztatu więc opisuje sytuacje na bieżąco. Samochód jak pisałem kopcił cały czas na ten biały drażniący dym i troszkę przebierał. Postanowiłem że pojadę nim sie przejechać i zrobić te logi dynamiczne udało mi sie tylko ten na 3 biegu bo trudno to zrobić na 4 na krótkim odcinku samochodem bez tablic :D no i okazało sie że po przejechaniu tych jakiś 7 Km ciągnął sie za nami taki siwy dym jak wypalany olej przejechałem tak raz drugi zajechałem na warsztat i samochód przestał praktycznie kopcić. Czuję tylko że jak prowadze auto na niższych partiach obrotów około 1,5 do 2 tys to samochód nie jedzie płynie tylko takie "żabki" wali. Oczywiście po tym jak przestał kopcić mówie wyciągam rure od turbo i patrze jak kwestia z olejem. Przy turbinie oleju sporadyczna ilość za to przy wejściu intelcoolera już więcej ale nie że tam pół litra, po prostu na palcu spora ilośći w rurze też. No i słysze dziwne pyrkocenie z rury wydechowej i obawiam sie że tak nie powino być. Udało mi sie też po tej przejazdze zrobić jeszcze raz logi do wglądu i daje te z 3 biegu i czekam na podpowiedz co robić dalej? co z pyrkoceniem i żabkami??

http://vaglog.pl/log_278348.html
http://vaglog.pl/log_278344.html
http://vaglog.pl/log_278343.html
Z góry dzieki za pomoc
By KamilGolfVKonin -  19 wrz 2016, 19:10
 wielkopolskie
#239470
Witam ponownie w związku na cisze przesyłam nowe wiadomości z naprawy auta. Więc dziś zrobiłem "szybką rejestracje" auta i pojechałem nim pojezdzić i przy okazji zrobiłem te logi na 3 i 4 biegu logi 3 i 11. Samochód przestał kopcić problem jaki powstał tym razem to złe odpalanie od rana a dokładniej wibracja na obrotach od 600 do nawet 1000 i straszne kopcenie z rury białym dymem po rozgrzaniu to przechodzi całkowicie. zauważyłem również że przy wolnych obrotach na jałowym biegu silnik ma tzw przerywniki nawet widać że od czasu do czasu zadrży. Proszę o ocenę tych nowych logów no i podpowiedz na wyżej wymienione problemy. Dodam jeszcze że podczas jazdy wyskakuje mi bład 000665 regulacja ciśnienia doładowania-nieosiąganiecie zakresu kontrolnego-sporadyczny.
http://vaglog.pl/log_278868.html
http://vaglog.pl/log_278867.html
By KamilGolfVKonin -  21 wrz 2016, 20:30
 wielkopolskie
#239589
Właśnie skonczyłem sprawdzanie wszystkich wężów podciśnieniowych i wszystkie są ok. Ogólnie sprawdziłem już chyba wszystko. Zostaje mi tylko do sprawdzenia DPF ale nie wiem jak sie do tego zabrać?? no i powiedzcie mi jeszcze czy pompki Waszym zdaniem są dobre czy te dane tego w 100% nie potwierdzaja?? acha no i pytanie odnośnie tych bitów. Jak je skorygować żeby były niższe??

Dodano po 28 minutach 55 sekundach:
a podrzuci ktoś linka do podłączania węży podciśnieniowych do Golfa V 1,9 tdi bls. ??
By KamilGolfVKonin -  26 wrz 2016, 17:40
 wielkopolskie
#239807
W związku na nie rozwiązany problem znów poruszę temat :D A więc w chwili obecnej samochód od rana zapala prawie normalnie ale trezęsie na wolnych obrotach i kopci białymi gryzącymi spalinami a gdy dostanie temperatury i przejedzie się jakieś 3 km to wszystko znika. Mechanik stwierdził że od rana słychać dwumase i może dlatego tak trzęsie po nagrzaniu też to słychać ale trzeba sie mocno wsłuchać. Bardziej mnie martwi to kopcenie niż ta dwu masa bo dwu mase wymienie i będzie ok a z kopceniem nadal nie mam pomysłu. Daje logi z dziś dla oceny
http://vaglog.pl/log_279719.html
http://vaglog.pl/log_279718.html
http://vaglog.pl/log_279717.html
Proszę o pomoc bo już naprawdę nie wiem co robić.