Volkswagen Golf MK5

By zajcu -  11 wrz 2016, 19:18
 opolskie
#238928
Witajcie :)
Chciałem prosić o ocenę pompek. Od momentu oflagowania przyciśnięty był pedał do 3k obrotów.

Mam wrażenie że bipy troche za wysokie. Możliwe że przez słabej jakości paliwo? Niby zatankowana verva>
Z góry dziękuję za odpowiedź :)

http://vaglog.pl/log_277859.html

edit: silnik to 1.9tdi BKC, 270k przebiegu (potwierdzonego w bazie vw).
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  12 wrz 2016, 13:20
 pomorskie
#238976
zajcu pisze:Witajcie :)
Chciałem prosić o ocenę pompek.
jest OK, lać i jeździć
zajcu pisze: Mam wrażenie że bipy troche za wysokie.
są OK, żeby wszyscy takie mieli
By zajcu -  12 wrz 2016, 17:02
 opolskie
#238984
Mettenoos pisze:
zajcu pisze:Witajcie :)
Chciałem prosić o ocenę pompek.
jest OK, lać i jeździć
zajcu pisze: Mam wrażenie że bipy troche za wysokie.
są OK, żeby wszyscy takie mieli
Dzięki wielkie!
Przeglądałem logi innych i czasami bipy na poziomie -10,20 mieli. U mnie jedna pompa nawet -60. Co najdziwniejsze ta pompka ma najlepszą korekcję. Dlaczego tak może być?
By druido -  07 paź 2016, 11:55
 mazowieckie
#240415
Hej
Podepnę się pod temat bo widzę że mam podobne wartości w BIP-ach jak u kolegi co mnie zaniepokoiło i już szykowałem sobie manometr by sprawdzić pompę tandemową ale może nie potrzebnie?(P.S. przestawiłem synchro wałka z -2.9 na -1. 13 tyś po rozrządzie)

Na jałowych przed synchro
Jałowe i w mieście po synchro

Zaintrygowały mnie rosnące BIP-y jakby liniowo względem cylindrów. O ile dobrze pamiętam I cylinder to ten od paska rozrząd a IV najbliżej pompy. A to by wyglądało jakby faktycznie nie starczało paliwa dla pozostałych wtrysków.
Paliwo z BP a filtr wymieniałem rok temu w sierpniu.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  07 paź 2016, 12:39
 pomorskie
#240417
druido pisze: A to by wyglądało jakby faktycznie nie starczało paliwa dla pozostałych wtrysków.
po blokach 013 018 i 023 się nie ocenia dawki paliwa ani też jej nie ocenisz

wskazania masz prawidłowe
By druido -  07 paź 2016, 12:42
 mazowieckie
#240419
Mettenoos pisze:
druido pisze: A to by wyglądało jakby faktycznie nie starczało paliwa dla pozostałych wtrysków.
po blokach 013 018 i 023 się nie ocenia dawki paliwa ani też jej nie ocenisz

wskazania masz prawidłowe
Czyli lepiej będzie się nie przejmować, ewentualnie zaaplikować jakiś środek do czyszczenia wtrysków i paliwko premium dla własnego samopoczucia? Problem w tym że spaliny dalej gryzą w oczy :/
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  07 paź 2016, 12:46
 pomorskie
#240420
druido pisze:
Czyli lepiej będzie się nie przejmować, ewentualnie zaaplikować jakiś środek do czyszczenia wtrysków i paliwko premium dla własnego samopoczucia? Problem w tym że spaliny dalej gryzą w oczy :/
jeśli auto nie ma żadnych niepokojących objawów, jeździ normalnie, to lać i nie myśleć za dużo na zapas, osobiście aplikuję co któreś tankowanie chemię z liqui moly 2666 a dokładnie http://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Oczyszcz ... SPULUNG/23