Volkswagen Golf MK5

By marasmmm -  08 lis 2016, 19:24
 małopolskie
#242407
Witam
Proszę o ocene i analize logów mojego BLS'a. W aucie został usunięty mechanicznie i elektronicznie DPF oraz zaślepiony i wyłączony EGR. Zrobiony został również chip na około 140 koni. Wrzucam logi i zdjęcie wykresu z hamowni. Proszę o ocene czy wszystko ok.

logi statyczne
http://vaglog.pl/log-001_ZY833k.html
http://vaglog.pl/log-004_Fat1SJ.html
http://vaglog.pl/log-013_76M22.html
http://vaglog.pl/log-018_O61kGO.html
http://vaglog.pl/log-023_RCyy0GN.html

logi bs
http://vaglog.pl/log-003_7F4IHgl.html

logi dynamiczne
http://vaglog.pl/log-001_sKz59o.html
http://vaglog.pl/log-003_1zipl5r.html
http://vaglog.pl/log-004_9VBxb.html
http://vaglog.pl/log-010_9M3EwJ.html
http://vaglog.pl/log-011_8F0O1Q.html

Obrazek

Teraz mam pytanko odnośnie spalania. Przed cała modyfikacją było od 5 do 6 litrów w zależności od stylu jazdy. Później po wycięciu dpf'a i zrobieniu chipa było niemal identyczne może troszkę mniejsze. Problem z tym że egr nie był coś dobrze usunięty i czasem wywalił jakiś błąd, dlatego dałem do poprawki. I teraz błędu nie ma ale spalanie sporo wzrosło o jakiś litr albo więcej. Podobnie z tym spalaniu na postoju przed poprawką był zawsze 0,6 a teraz mam 0,7 czasem więcej.
Macie jakiś pomysły dlaczego tak jest?
By marasmmm -  22 lis 2016, 13:22
 małopolskie
#243252
Podsyłam logi o których mówiłeś.

grupa 003 statyczne
http://vaglog.pl/log-003_TVt5iWL.html

grupa 003 bs
http://vaglog.pl/log-003_q1QG2.html

grupy dpf'a
http://vaglog.pl/log-068_0CNn97o.html
http://vaglog.pl/log-075_TFyU0.html

Zapomniałem zrobić grupy 073, wrzucę ja później. A o co chodzi konkretniej z tym synchro? nie może zostać tak jak jest? Rozrząd wymieniał i ustawiał mi mechanik starej daty bez komputera itd. tylko na znaki.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  22 lis 2016, 14:21
 zachodniopomorskie
#243259
Faktycznie egr i dpf wyłączony, mechanik jak nie miał blokad do vw to nie ustawił Ci na znaki tylko na mazaki bo dolne koło nie ma na bloku znaku ma ten znak dopiero wkładana tam blokada. Od synchro zależy moc, spalanie , korekcje wtrysków. Sterownik po wycięciu dpfa-a nie sypie błędami?
By marasmmm -  23 lis 2016, 8:38
 małopolskie
#243283
Nie mam i nie miałem żadnych błędów przed jaki i po wycięciu dpf'a. To sugerujesz żeby poprawić to ustawienie rozrządu? Jaka jest najlepsza wartośc tej synchronizacji 0 ?

A i jeszcze jedno co może powodować takie delikatne drgania silnika na biegu jałowym. Wciśnięcie sprzęgła nic nie pomaga czyli to chyba nie dwumasa.
By marasmmm -  23 lis 2016, 22:57
 małopolskie
#243331
Te drgawki chyba narazie sobie odpuszczę, bo nie jest to jakieś uciążliwe. Natomiast jeśli chodzi o przestawienie tego rozrządu to będę musiał podjechać do mechanika z komputerem i coś pokombinujemy, bo sam troche boje się tego ruszać. Dzięki wielkie za pomoc.