Volkswagen Golf MK5

By antom3 -  12 lis 2016, 18:16
 łódzkie
#242645
http://vaglog.pl/log-011_1r81Kg.html
Witam, dziś zrobiłem logi dynamiczne grupy 011. Mój problem polega na tym że podczas przyspieszania dochodzi świst jakby z turbo w granicach 1800-2000 obr/min ma każdym biegu później ustaje. Oglądałem turbinę od strony filtra pow. i nic tam się nie dzieje sucho i bez luzu. Znajomy mechanik określił że to żle wyregulowana sztanga gruszki powoduje zawirowanie powietrza.
Silnik 1,9tdi 105KM BLS
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  12 lis 2016, 18:20
 pomorskie
#242647
jak dla mnie jest OK, może minimalnie za niskie ciśnienie jest ale jest równomierne więc sztanga dobrze wyregulowana, może minimalna nieszczelność gdzieś jest ale przy spadku rzędu 50mbar raczej byłaby niesłyszalna, tak mi się wydaje
By antom3 -  12 lis 2016, 19:05
 łódzkie
#242658
Ciaplo 1 właśnie przy ostatniej wymianie oleju i okazyjnym obejrzeniu silnika od spodu lekko było okopcone w okolicy tej sztangi ale po odpaleniu nie był wyczuwalny przedmuch. Ale jeśli to może być przyczyną to się przyjrzę bliżej czy aby nie ma zbyt dużych luzów.
KOLEDZY - WIELKIE DZIĘKI!!!
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  19 lis 2016, 8:10
 zachodniopomorskie
#243079
Zobacz czy dźwignia zaworu egr co jest pod turbiną nie jest okopcona, po czasie w bls się wyrabia i puszcza spaliny. W BLS turbawki pogwizdują ja swoja dlatego wymieniłem, nowa zero pogwizdywania, po prostu jeżeli to nie jest wina wyrobionej dźwigni egr to wina turbawki ktòra ma swoje lata. Jak nie gwizdze jak karetka to dalej latać.
Chodzi o to