Volkswagen Golf MK5

#243115
Byłem u mechanika, sprawdziliśmy gruszkę, wszystko ładnie lekko pracuje, przejechaliśmy się kawałek ale jak to w takich momentach bywa, wszystko było ok. Wracając do domu wjechałem na obwodnice i but na 3 biegu od 1500rpm do 3600rpm jakoś słabo przyspieszał od 3000rpm i znowu siadło. Wyłączenie i włączenie auta, powolne przyspieszanie na 3 i doszedł do 4200 normalnie. Wychodzi na to, że podczas powolnego przyspieszania wszystko jest ok, tak jakby nie potrafił "szybko obniżyć ciśnienia turbiny" to może być zaworek N75? :ireful:
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  20 lis 2016, 8:37
 zachodniopomorskie
#243124
Grupa 011BS i obserwujesz sztangę ma chodzić w pełnym zakresie bez zacięć, w 90% w MK4 to wina zapieczonej geometrii wtedy sie przycina lub wyrobionych kierowniczek turbiny - chodzi płynnie ale pęd samoistnie je otwiera lub samej gruszki gdzie w golfie jest w dół i zbiera się w niej brud. Najłatwiej zdiać gruszke i poruszać dźwignia turbiny ma chodzić bardzo lekko bez oporu. Na próbę podmień N18 z egr z N75 w MK4 są takie same tylko kolory główek inne.