Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By pavlos2 -  01 sty 2017, 18:15
 podlaskie
#245058
Witam koledzy...

Czy możecie rzucić okiem na moje parametry pompek?Problem jaki mi się pojawił około 2 miesięcy temu to ciężki rozruch,ale tylko jak temperatura na zewnątrz jest poniżej 5 stopni tzn.zapala w miarę szybko lecz nie od strzała . Pierwsze początki tj.nie łapie na wszystkie .Czuć spaliny.Na ciepłym bądz po krótkim postoju nawet jak silnik ostygnie jest OK.Jest to pierwsza zima odkąd mam autko ,wiec nie wiem czy było tak wcześniej .Co zrobiłem :

-Świece wymienione na Bosch w Marcu
-Czujnik według vaga sprawny temperatury się zgadzają
-Nowy Akumulator Centry 760Ah
-Rozrusznik rozebrany i wyczyszczony od podstaw
-Synchro ustawione na -1
-Oringi pompek wymienione w Czerwcu
-Filtr Paliwa wymieniony również około roku temu (Marzec-Kwiecień) przejechane około 15 tys.
-Paliwo lane tylko na markowych stacjach
-Błędów brak

Chciałbym ,aby to była kwestia wymiany filtra paliwa którego nie wymieniłem na zime zgodnie tak jak zalecają lecz jakoś wymianę samego filtra słabo widzę ,że pomoże... .Pompowtryski ?Też sądze ,że być może odpadają bo jak jest ciepło to tego problemu nie ma .

Zrobiłem logi na zimnym zaraz po odpaleniu :
http://vaglog.pl/log-013_ApuH0.html

Poniżej logi na ciepłym :
http://vaglog.pl/log-013_koN76.html
http://vaglog.pl/log-004_a6531.html
http://vaglog.pl/log-013_018_023_y9fB1k.html

Dodam ,że pompowtryski mam wsadzone od 130 km,być może dlatego BIP-y są wysokie .
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  03 sty 2017, 9:18
 pomorskie
#245228
a dlaczego uważasz że skoro pompki od wersji 130 to BIPy mają być wysokie? bip to reakcja na impuls elektromagnetyczny i zawsze powinna być jak najniższa

poza tym twoje logi mi się nie otwierają
Awatar użytkownika
By pavlos2 -  03 sty 2017, 9:52
 podlaskie
#245238
Mettenoos gdzieś na internecie wyczytałem ,ze jeśli pompowtryskiwacze nie są od tego auta co potrzeba to bipy mogą być wysokie .Jak widać kolejna bujda internetowa.

Poniżej wklejam logi ponownie:

Log na zimnym zaraz po odpaleniu:

http://vaglog.pl/log-013_ApuH0.html

Logi na ciepłym:

http://vaglog.pl/log-013_koN76.html
http://vaglog.pl/log-004_a6531.html
http://vaglog.pl/log-013_018_023_y9fB1k.html
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  03 sty 2017, 10:06
 pomorskie
#245240
nie widać nic niepokojącego na ciepłym, korekcje wręcz wzorowe, BIP na czwartej pompce trochę wysoki ale wątpię aby to miały wpływ, z kolei na zimnym korekcja wyższa na 1 cyl ale pomiar prawidłowo wykonuje się na ciepłym a nie na zimnym,
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  03 sty 2017, 11:40
 pomorskie
#245246
ja swego czasu też przerabiałem cięższe odpalanie passat AJM, wymienione było wszystko łącznie z pompkami na próbę, założone zaworki zwrotne na przewodzie paliwowym a jak miał tendencje do dłuższego kręcenia tak miał, może to kwestia zmiany w ECU dawki paliwa przy odpowiedniej temperaturze, nie wiem
Awatar użytkownika
By pavlos2 -  03 sty 2017, 15:37
 podlaskie
#245288
Auto mam dopiero pierwsza zimę ,i jest po wirusie .Przejade się kiedys do tunera niech sprawdzi jak to wygląda.Na początek jednak spróbuje wymienić filtr pliwa,chociaż wątpie aby pomogło.Dzięki za informację .