#249221
Witajcie
W aucie mam zauważalny bardzo słaby dół wkręca się niby normalniestabilnie ale powoli... żadnych dziur notlaufów. W ramach szukania problemu czyściłem przepływkę, nowe uszczelnienia IC czyszczenie rur dolotowych, czyszczenie EGR i kolektora, uszczelnienie/naprawa króćca pompy vacuum. Jakiś spektakularnych zmian nie zauważam.Przesyłam logi do oceny, z racji braku kanału nie sprawdziłem turbiny, sztanga niby chodzi choć wiem że najlepiej byłoby to rozpiąć zobaczyć jak ma sie grucha czy jak chodzi VNT . Z logów widzę że tak to 2000 faktycznie zaniża potem podbija do ponad 2400 i szybko stabilizuje - całe szczęście bez odcięcia i awaryjnego trybu. Co o tym sądzicie ? Co tu jeszcze by naprawić ? Czyścić VNT , czy może pompa vacum mimo naprawy nie wyrabia ?
http://vaglog.pl/log-013_018_023_2f8olX.html
http://vaglog.pl/log-003_008_011_w5Qejx.html
http://vaglog.pl/log-003_011_020_nMLupk8.html
W aucie mam zauważalny bardzo słaby dół wkręca się niby normalniestabilnie ale powoli... żadnych dziur notlaufów. W ramach szukania problemu czyściłem przepływkę, nowe uszczelnienia IC czyszczenie rur dolotowych, czyszczenie EGR i kolektora, uszczelnienie/naprawa króćca pompy vacuum. Jakiś spektakularnych zmian nie zauważam.Przesyłam logi do oceny, z racji braku kanału nie sprawdziłem turbiny, sztanga niby chodzi choć wiem że najlepiej byłoby to rozpiąć zobaczyć jak ma sie grucha czy jak chodzi VNT . Z logów widzę że tak to 2000 faktycznie zaniża potem podbija do ponad 2400 i szybko stabilizuje - całe szczęście bez odcięcia i awaryjnego trybu. Co o tym sądzicie ? Co tu jeszcze by naprawić ? Czyścić VNT , czy może pompa vacum mimo naprawy nie wyrabia ?
http://vaglog.pl/log-013_018_023_2f8olX.html
http://vaglog.pl/log-003_008_011_w5Qejx.html
http://vaglog.pl/log-003_011_020_nMLupk8.html