Volkswagen Golf MK5

By konradkry -  03 kwie 2017, 10:45
 łódzkie
#249922
Cześć,
walczę już kilka miesięcy z silnikiem.
ostatnio poszła regeneracja turbo, z uwagi na ilość oliwy i zacinająca się geometrie.
po tym wszystkim logowanie silnika
i
dosłownie klapa oprócz mniejszej konsumpcji oleju to nadal problem z ciśnieniem na turbinie
Przy dynamicznym 011 jest siodło,
http://vaglog.pl/log-011_26a2O.html

Ograniczenie dymienia powyżej żądania kierowcy.
http://vaglog.pl/log-008_tsw4vB.html
i
010
http://vaglog.pl/log-010_e1OjP.html

a z tego wynika ze przepławka oszukuje ale dopiero przy obciązeniu
http://vaglog.pl/log-003_Sfjk9.html

do tego dochodzi dodatnia korekta na 4 cylindrze
http://vaglog.pl/log-003_Sfjk9.html
Oczywiście występuje sławna sowa przy zmianie biegów z 2-3.

Sprawdziłem już chyba wszystko:
1. szczelności na wężach,
2. szczelność intercoolera,
3. czyszczenie EGR i jego pracę,
4. VACU pompa i wysterowanie sztangi,
5. Podmiana MAP sensora,
Dodatkowo pojawił się obiaw porannego odpalenia, piękna niebieska chmurka za samochodem. Nie czuć tam oleju.

Dodano po 22 godzinach 28 minutach 55 sekundach:
Ma ktoś jakieś pomysły ??
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  05 kwie 2017, 11:09
 pomorskie
#250044
konradkry pisze:

do tego dochodzi dodatnia korekta na 4 cylindrze
http://vaglog.pl/log-003_Sfjk9.html
jaka korekta? gdzie ją masz bo nie widzę? Zawsze jest dodatnia korekta, skoro na jednym jest ujemna to na innym musi być dodatnia, pytanie tylko jak mocno dodatnia bo nie widać
konradkry pisze:
Oczywiście występuje sławna sowa przy zmianie biegów z 2-3.
surge to standard tylko zależy jak mocny

Dodano po 2 minutach 48 sekundach:
konradkry pisze:

Ograniczenie dymienia powyżej żądania kierowcy.
http://vaglog.pl/log-008_tsw4vB.html
zdążyłem zauważyć że tak jest we wszystkich autach tutaj i nie tylko tutaj logowanych

Dodano po 6 minutach 37 sekundach:
konradkry pisze:
a z tego wynika ze przepławka oszukuje ale dopiero przy obciązeniu
http://vaglog.pl/log-003_Sfjk9.html

za wskazaniami przepływomierza idą wskazania doładowania, wraz ze spadkiem ilości powietrza powyżej 3000 rpm maleje ciśnienie doładowania, to normalne, pytanie dlaczego zaczyna ciąć powyżej 3000 rpm, przydałby się log 001 dynamiczny z dawką wtryskiwanego paliwa
By konradkry -  11 kwie 2017, 8:36
 łódzkie
#250307
W tym wozie największy problem jest z doładowaniem, niestety nie mam już pomysłu co można sprawdzić
Turbina po regeneracji ( efekt ten sam ;( )
podciśnienie na VAKU sprawdzone jest ok, podciśnienie na sztandze podczas BS04 ideał.

Zastanawiam sie czy zasyfiony kolektor może dawać takie obiawy.
Bo przepustnica i EGR były dość brudne.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  11 kwie 2017, 16:05
 pomorskie
#250323
konradkry pisze:W tym wozie największy problem jest z doładowaniem,
ale za zbyt niską dawką paliwa pójdzie niższe doładowanie i cięcie dawki przez przepływkę, to jest jak układ naczyń krwionośnych połączonych ze sobą