Volkswagen Golf MK5

By Mariushrek -  18 kwie 2017, 23:05
 podkarpackie
#250724
Hejka,

Od dwóch dni mam problem z turbiną - przechodzi w tryb awaryjny (notlauf przy okolo 3000). Zrobiłem trochę logów statycznych i dynamicznych - czy mógłbym Was prosić rzucenie swoim fachowym okiem na nie?

Dziekuje,
Mariusz

Dynamiczne:
- 001: http://vaglog.pl/log-001_N4xIhv.html
- 003: http://vaglog.pl/log-003_6OEv3A.html
- 004: http://vaglog.pl/log-004_tUxaj9.html
- 008: http://vaglog.pl/log-008_h9VAEs0.html
- 010: http://vaglog.pl/log-010_BP9C7.html
- 011: http://vaglog.pl/log-011_97rscTr.html

Statyczne:
- basic 011:
21:35:01 Group 011: Charge Pressure Control
819 /min Engine Speed (G28)
6.3 mg/str Charge Pressure Control Status
958.8 mbar Boost Pressure (actual)
84.0 % Charge Pressure Control Duty Cycle
- basic 003:
21:36:21 Group 011: Charge Pressure Control
840 /min Engine Speed (G28)
5.8 mg/str Charge Pressure Control Status
969.0 mbar Boost Pressure (actual)
84.0 % Charge Pressure Control Duty Cycle
Measuring blocks statyczne:
- 001:
21:37:27 Group 001: Injection Quantity
819 /min Engine Speed (G28)
6.3 mg/str Injection Quantity
7.7°KW Injection Duration (specified)
72.9°C Coolant Temperature (G62)
- 003:
21:39:05 Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
819 /min Engine Speed (G28)
240.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
370.0 mg/str Exhaust Gas Recirculat. (actual)
15.0 % Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle
-004:
21:41:14 Group 004: Pump-Jet Valves
819 /min Engine Speed (G28)
0.0 °BTDC Injection Start (specified)
7.1°KW Injection Duration (specified)
-1.5°KW Torsion Value
- 007:
21:40:41 Group 007: Temperatures
60.3°C Fuel Temperature (G81)

26.1°C Intake Air Temperature (G72)
72.0°C Coolant Temperature (G62)
- 010:
21:39:50 Group 010: Charge Pressure Control
385.0 mg/str Mass Air Flow (actual)
989.4 mbar Atmospheric Pressure
969.0 mbar Boost Pressure (actual)
0.0 % Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
- 013:
21:41:53 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-1.04 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.12 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.02 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.85 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
- 023:
21:42:31 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-11.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
1.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-14.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
1.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Error:
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.LBL
Control Module Part Number: 03G 906 021 PM HW: 03G 906 021 AN
Component and/or Version: R4 1,9L EDC 000SG 1136
Software Coding: 0000071
Work Shop Code: WSC 00066 000 00000
VCID: 79FF9BBF305B80D6DC3-802C
1 Fault Found:

000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 119506 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 21:53:39

Freeze Frame:
RPM: 3045 /min
Speed: 76.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 14.59 V
Bin. Bits: 00000000
Absolute Pres.: 2029.8 mbar
Absolute Pres.: 1295.4 mbar
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  19 kwie 2017, 10:37
 pomorskie
#250744
@Mariushrek te dynamiczne robiłeś przed notlaufem? Wygląda jakbyś robił je z notlaufem, w 011 totalny brak doładowania, nie kopci, ma moc? Rura z IC nie spadła bądź jakiejś dużej nieszczelności nie masz? Turbo w ogóle nie pompuje, wężyki z bloku magnetycznego i gruszki nie pospadały, nie są popękane gdzieś?
By Mariushrek -  23 kwie 2017, 21:21
 podkarpackie
#250974
@Mettenoos Wybacz za tak późną odpowiedź, ale tydzień był ciężki i dopiero wczoraj sie temu przyglądnąłem i naprawiłem.

Przyczyną był przegryziony wężyk podciśnienia nr 6 (biegnący do gruszki). Po zreperowaniu go - Jetta jak nowa.

Dziekuje bardzo za pomoc!