Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By damagus -  22 cze 2017, 22:12
 śląskie
#253644
Witam serdecznie.

Zwracam się z uprzejmą prośbą o sprawdzenie moich logów.

003 i 011 : http://vaglog.pl/log-003_011_lDYc1.html

001 i 008: http://vaglog.pl/log-001_008_dF3wU.html

Dodam, że kąt synchronizacji u mnie to -1,5. Zauważam, że dodając gazu na luzie obroty wskakują jakby ociężale(porównałem nawet do 1.9 TDI 105KM, który lepiej reaguje na gaz na luzie). Ponadto autko na pierwszym biegu nie ma tego "kopa". Czy może to być wina kąta synchronizacji, czy szukać przyczyny gdzieś indziej(VAG czysty), a może po prostu "ten typ tak ma". Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
By damagus -  03 lip 2017, 21:30
 śląskie
#254090
Wchodzę w 01 ENGINE, 08 MEASURE BLOCKS, ustawiam co mnie interesuje, daje LOG, a potem START I STOP.

DYNAMICZNE:

001 i 008: http://vaglog.com/log-001_008_81L64Zo.html

003 i 011: http://vaglog.com/log-003_011_u16R33T.html

004 i 010: http://vaglog.com/log-004_010_qX1s2fl.html

013 i 023: http://vaglog.com/log-013_023_mDM0tWx.html

Statyczne faktycznie robiłem w Basic Settings. Mam zlogować statycznie te, o których piszesz?
Awatar użytkownika
By pavlos2 -  03 lip 2017, 22:33
 podlaskie
#254093
Tak statycznie i z 08-M.block

Z logow ktore wstawiles nic podejrzanego nie widac.Troche te synchro jest zastanawiajace,ale ogolem na jalowym sie analizuje,tak wiec wstaw na jalowym logi.Loguj min. 1 minute z kazdego bloku.
Awatar użytkownika
By damagus -  03 lip 2017, 22:48
 śląskie
#254095
Odnoszę wrażenie, że po zakupie tj. w marcu bieżącego roku autko miało większego kopa tj. bardziej czuć było te wciskanie w fotel aniżeli teraz. To chyba, że to kwestia przyzwyczajenia i po prostu przy codziennym użytkowaniu samochodu nie jestem w stanie już tego odczuwać tak jak miało to miejsce po zakupie? Dodatkowo ostatnio zauważyłem jakby na 6 biegu autko miało mniej mocy niż wcześniej. W zasadzie nie próbowałem od zakupu jego maksymalnych możliwości, ale teraz jadąc 140km/h muszę mieć gaz w podłodze, żeby szedł dalej. Można to też jakoś sprawdzić? Bo rozumiem, że logowanie na 3 biegu nie odzwierciedla pracy silnika w pełnym zakresie roboczym?

Co do statycznych wrzucę je jutro zrobione tak jak zalecasz.
Awatar użytkownika
By damagus -  15 lip 2017, 21:32
 śląskie
#254639
Cześć.

Niestety wcześniej nie miałem czasu i dopiero teraz wrzucam statyczne. Bardzo proszę o analizę. Z problemów mogę zgłosić to, że samochód stracił moc w dolnym zakresie obrotów, nie czuć tego kopa jak to było wcześniej od ok. 1800 obrotów. Wszystko zaczęło się od tego, że jadąc autostradą coś prawdopodobnie wpadło mi pod auto uderzyło i po chwili było słychać głośne ujście powietrza. Oglądałem auto od spodu bardzo wnikliwie i nic nie zauważyłem, wszystko wygląda dobrze. Mniej więcej w tym samym czasie pojawił się problem z pogorszeniem właściwości hamulców. Dodatkowo wciskając hamulec i przytrzymując opada on lekko do środka. Prosiłbym o jakąś radę, gdzie może leżeć problem.

STATYCZNE:

001 - http://vaglog.com/log-001_2JEp8n.html
004 - http://vaglog.com/log-004_2XoB3W.html
008 - http://vaglog.com/log-008_9NE0Hv.html
010 - http://vaglog.com/log-010_qru71db.html
013 - http://vaglog.com/log-013_XuER3.html
018 - http://vaglog.com/log-018_5V7mIn.html
023 - http://vaglog.com/log-023_ybJai7H.html