Volkswagen Golf MK5

By kuba94 -  31 lip 2017, 11:36
 pomorskie
#255301
Rano po zapaleniu kiedy włączają się wyższe obroty auto chodzi równo i nie kopci ani nie strzela chmurki . Po zejściu obrotów jak np. stoję na światłach zaczyna rzucać nie miłosiernie jak by chodził na 3 cylindry dodam obrotów jest ok. Po rozgrzaniu do pełnej temp. coś ok 90 C wszystko ok pracuje równo . Logi statyczne na rozgrzanym silniku w zasadzie ok. Raz udało mi się złapać w momencie rzucania silnika to BIP pompek : kanał 13 -
1cylindre 2.99 mg/suw ,
2 cylinder -0.80mg/suw
,3 cylinder -2.07mg/suw,
4 cylinder -0.16mg/suw ,
Kanał 18 same ,,0” ,kanał 23
1) cyli -64,
2) -32,
3)-49,
4) -50.
A tu komplet log.
http://vaglog.pl/log-007_T8xGV1.html
http://vaglog.pl/log-011_61x1s.html
http://vaglog.pl/log-013_g5dr8A1.html
http://vaglog.pl/log-018_Yqyyi.html
http://vaglog.pl/log-021_47Y3CT3.html
http://vaglog.pl/log-022_jJXvN7.html
http://vaglog.pl/log-023_1xGYot.html
http://vaglog.pl/log-001_4DsOcJ0.html
http://vaglog.pl/log-003_7q6M1C7.html
http://vaglog.pl/log-004_td7nn1.html
Temat już wałkowałem z kolegą ,, Mettenoos” i wyszło, że to już koniec pompek, ale byłem w 3 warsztatach i w każdym co innego mówią : w jednym że to zawór się podwiesza, w innym że pompka się kończy bądź podwiesza, trzeba wyregulować wszystkie pompki żeby był bliskie ,,0” albo uszczelniacz puszcza , jeszcze w innym że vacu nie trzema ciśnienia albo słaby popychacz a może wałek rozrządu wytarty. Najlepiej żebym zostawił auto na tydzień to oni zobaczą. A w praktyce rozkręcą całe silnik i będę robili jak ich ochota najdzie , wiadomo że wtedy nie zabiorę auta jak będzie silnik rozkręcony i do tego wymyślali ceny z kosmosu .Miał ktoś już może coś podobnego w swoim aucie i rozwiązał problem.