Turbo KKK w BLS
: 18 kwie 2018, 23:19
- auto passat b6
- silnik BLS
- seria
- 2007
Witajcie
Mam prośbę o pomoc.
Bujam się ze swoją turbosprężarką w KKK w silniku 1.9 BLS.
Historia pokrótce:
Nie znając całkowicie tematu oddałem turbo do regeneracji do osoby która jak dzisiaj wiem też tematu całkowicie nie znała. Ta osoba wymieniła koras turbo i złożyła z powrotem wszystko do kupy. Samochód po takiej "regeneracji" stracił dużo mocy, kopcił na czarno, ale dało się jeździć. Zacząłem zgłębiać temat co może być nie tak.
Zmusiłem tego "fachowca", żeby wymontował ją i oddał do ustawienia na maszynie sztangę. Ten co ustawiał sztangę powiedział, że nie mogła jeździć dobrze wcześniej, no i coś pod nosem pogadał, że geometria trochę słabo chodzi, ale trochę ją rozrusza. Po montażu jednak dalej nie jest do końca dobrze, bo... moc jest ale nie zawsze - raczej czasami jest. Jak nie idzie to po puszczeniu gazu i wciśnięciu (czasem parę razy) załapuje i ciągnie.
I teraz nie wiem... czy geometria się przycina, czy może zawór n75 czy w ogóle całe turbo jest do d.
Ale z mojego rozumowania wynika, że jakby geo się przycinało to by przeładowywało raczej i tak samo z n75. Z tego co obserwowałem sztangę to chodzi dość płynnie.
Czy ktoś miałby jakiś pomysł?
logi dynamiczne wyglądają tak:
http://uploadfile.pl/pokaz/1420016---qwfx.html
http://uploadfile.pl/pokaz/1420017---ck5f.html
- silnik BLS
- seria
- 2007
Witajcie
Mam prośbę o pomoc.
Bujam się ze swoją turbosprężarką w KKK w silniku 1.9 BLS.
Historia pokrótce:
Nie znając całkowicie tematu oddałem turbo do regeneracji do osoby która jak dzisiaj wiem też tematu całkowicie nie znała. Ta osoba wymieniła koras turbo i złożyła z powrotem wszystko do kupy. Samochód po takiej "regeneracji" stracił dużo mocy, kopcił na czarno, ale dało się jeździć. Zacząłem zgłębiać temat co może być nie tak.
Zmusiłem tego "fachowca", żeby wymontował ją i oddał do ustawienia na maszynie sztangę. Ten co ustawiał sztangę powiedział, że nie mogła jeździć dobrze wcześniej, no i coś pod nosem pogadał, że geometria trochę słabo chodzi, ale trochę ją rozrusza. Po montażu jednak dalej nie jest do końca dobrze, bo... moc jest ale nie zawsze - raczej czasami jest. Jak nie idzie to po puszczeniu gazu i wciśnięciu (czasem parę razy) załapuje i ciągnie.
I teraz nie wiem... czy geometria się przycina, czy może zawór n75 czy w ogóle całe turbo jest do d.
Ale z mojego rozumowania wynika, że jakby geo się przycinało to by przeładowywało raczej i tak samo z n75. Z tego co obserwowałem sztangę to chodzi dość płynnie.
Czy ktoś miałby jakiś pomysł?
logi dynamiczne wyglądają tak:
http://uploadfile.pl/pokaz/1420016---qwfx.html
http://uploadfile.pl/pokaz/1420017---ck5f.html