#264780
Witam,
Zmagam się z problemem braku mocy w golfie v, 1.9 tdi bru 90 KM. Golf jeździ jak SDI. Nie czuć kompletnie pracy turbiny. Komputer nie wyświetla żadnych błędów, auto nie kopci. Na rurach intercoolera znalazłem dwie nieszczelności i je wyeliminowałem. Z dodatkowych objawów, to słychać świst turbiny przy puszczaniu gazu oraz przy postoju na biegu jałowym co jakiś czas lekko buja autem na boki.
Poniżej wstawiam logi, mam nadzieję, że poprawnie je wykonałem. Bardzo proszę o analizę.
Statyczne:
a) 001 – http://vaglogi.pl/log-001_1H7V31.html
b) 003 – http://vaglogi.pl/log-003_4x6e1.html
c) 004 – http://vaglogi.pl/log-004_T1773.html
d) 007 – http://vaglogi.pl/log-007_0N9bf.html
e) 011 – http://vaglogi.pl/log-011_cVpG16.html
f) 013 – http://vaglogi.pl/log-013_4ojZGI.html
g) 018 – http://vaglogi.pl/log-018_3b3jh.html
h) 023 – http://vaglogi.pl/log-023_5WGiG9N.html
Dynamiczne:
a) 001 – http://vaglogi.pl/log-001_0D565.html <--- tutaj do czasu 16,57s; późniejszy pomiar to przypadkiem zapisane zwalnianie
b) 003 – http://vaglogi.pl/log-003_L92j0.html
b) 003 – http://vaglogi.pl/log-003_L92j0.html
c) 008 – http://vaglogi.pl/log-008_f9uja.html
d) 010 – http://vaglogi.pl/log-010_Dbx65v.html
e) 011 - http://vaglogi.pl/log-011_02G7gc.html
Zmagam się z problemem braku mocy w golfie v, 1.9 tdi bru 90 KM. Golf jeździ jak SDI. Nie czuć kompletnie pracy turbiny. Komputer nie wyświetla żadnych błędów, auto nie kopci. Na rurach intercoolera znalazłem dwie nieszczelności i je wyeliminowałem. Z dodatkowych objawów, to słychać świst turbiny przy puszczaniu gazu oraz przy postoju na biegu jałowym co jakiś czas lekko buja autem na boki.
Poniżej wstawiam logi, mam nadzieję, że poprawnie je wykonałem. Bardzo proszę o analizę.
Statyczne:
a) 001 – http://vaglogi.pl/log-001_1H7V31.html
b) 003 – http://vaglogi.pl/log-003_4x6e1.html
c) 004 – http://vaglogi.pl/log-004_T1773.html
d) 007 – http://vaglogi.pl/log-007_0N9bf.html
e) 011 – http://vaglogi.pl/log-011_cVpG16.html
f) 013 – http://vaglogi.pl/log-013_4ojZGI.html
g) 018 – http://vaglogi.pl/log-018_3b3jh.html
h) 023 – http://vaglogi.pl/log-023_5WGiG9N.html
Dynamiczne:
a) 001 – http://vaglogi.pl/log-001_0D565.html <--- tutaj do czasu 16,57s; późniejszy pomiar to przypadkiem zapisane zwalnianie
b) 003 – http://vaglogi.pl/log-003_L92j0.html
b) 003 – http://vaglogi.pl/log-003_L92j0.html
c) 008 – http://vaglogi.pl/log-008_f9uja.html
d) 010 – http://vaglogi.pl/log-010_Dbx65v.html
e) 011 - http://vaglogi.pl/log-011_02G7gc.html