#269609
Witam forumowiczów
Prosiłbym o analizę logów mojego BKD, słabo ciągnie z dołu, mułowate wręcz, duża różnica ciśnień w grupie 011, no i te wysterowanie jakieś dziwne, nie wiem od czego zacząć.. odkąd kupiłem to tak jest, gdy zgaszę samochód to z tej skrzyneczki elektrozaworów ( 6Q0906625 - zawór magnetyczny) słychać 2-3 sekundowe "buczenie" i po ponownym przekręceniu kluczyka takie samo "buczenie" (około 3sek).
Jaka rada? Zacząć od podmiany tego zaworu?
Czekam na info
Logi:
http://vaglogi.pl/log-003_010_011_lc9cSA.html
http://vaglogi.pl/log-011_a00RIuT.html - 011BS
Proszę o pomoc i jakieś wskazówki.
Dziękuje
Prosiłbym o analizę logów mojego BKD, słabo ciągnie z dołu, mułowate wręcz, duża różnica ciśnień w grupie 011, no i te wysterowanie jakieś dziwne, nie wiem od czego zacząć.. odkąd kupiłem to tak jest, gdy zgaszę samochód to z tej skrzyneczki elektrozaworów ( 6Q0906625 - zawór magnetyczny) słychać 2-3 sekundowe "buczenie" i po ponownym przekręceniu kluczyka takie samo "buczenie" (około 3sek).
Jaka rada? Zacząć od podmiany tego zaworu?
Czekam na info
Logi:
http://vaglogi.pl/log-003_010_011_lc9cSA.html
http://vaglogi.pl/log-011_a00RIuT.html - 011BS
Proszę o pomoc i jakieś wskazówki.
Dziękuje