Volkswagen Golf MK5

By kameh1 -  25 lip 2019, 19:14
 małopolskie
#276011
Witam, bardzo proszę oceńcie stan pompek, dodam tylko że za 2 tygodnie jestem umówiony na wymianę uszczelniaczy na pompkach. Mam problem z odpaleniem gdy mam mniej niż pół baku paliwa. Zastanawiają Mnie tragiczne wręcz wartości na 3 cylindrze. Przepraszam za jakość zdjęć, pomiar robiony na rozgrzanym silniku.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
By bOGDAN -  25 lip 2019, 19:30
 dolnośląskie
#276012
Nie odnoszę się do cięzkiego odpalania w połączeniu ze stanem paliwa w zbiorniku .
******************************************************

Te wskazania kwalifikują pompki do sprawdzenia na stole probierczym najlepiej EPS 815 ( wszystkie cztery do sprawdzenia )
chyba,że druciarstwo i jedna do sprawdzenia (3) a i tak może się okazać ,że ona koryguje paramertry innej , no i można się liczyć z tym,że po wiekszym przebiegu ich parametry będą bliskie granicy zużycia .
Do sprawdzenia wałek rozrządu, gniazda pompowtrysków .
Do wymiany zestawy uszczelnień z grzybkami i śrubami regulacyjnymi ( Bosch) i poprawna regulacja .
Takie moje zdanie ,( w moim BRU korekcje bliskie zera a przebieg 310tys)
By kameh1 -  26 sie 2019, 12:17
 małopolskie
#276599
Samochód odebrałem od mechanika który okazał się gorszy niż myślałem że jest ale po kolei. Pompki mają parametry które mieszczą się w parametrach więc obeszło się na ich czyszczeniu. Założono nowe uszczelniacze pompek. Jedbak gniazda pompek pokazują delikatne zużycie... szkoda że mechanik nie dał znać tylko wszystko poskładał... Wałek jest ok. Silnik ładnie pracuje, super odpala. Parametry pompek wrzucam poniżej. Zapewn przez zużyte gniazda uszczelki na pompkach długo nie wytrzymają.... Nowa głowica czy jest szansa coś z tym zrobić? Narazie będę jeździł ale liczę się z powrotem problemów niebawem...
Obrazek
Obrazek