Strona 1 z 2

Odczyt pompowtryski

: 22 sty 2021, 11:53
autor: michalsunrise
Witam pomoze ktos czy to prawidlowy zakres a moze nie ??

Numer naprawy: pompowtryski


Adres 01: Silnik (03G 906 021 QJ)

17:21:39 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.12 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.14 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.19 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.14 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4

17:21:39 Grupa 018: Unit Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4

17:21:39 Grupa 023: Unit Injector Switching Time Deviation
-32.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-17.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-38.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-17.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

Re: Odczyt pompowtryski

: 23 sty 2021, 4:15
autor: Mettenoos
Ale jaki cel tego posta? Czyżbyś chciał wszem i wobec ogłosić, że masz idealne korekcje i BIP-y :)

Re: Odczyt pompowtryski

: 23 sty 2021, 9:49
autor: michalsunrise
Cel taki czy taki zakres jest prawidlowy przede wszystkim w grupie ostatniej czy te -30pare jest nie wlasciwe ?
dodałem to poniewaz mam takie błedy.

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-021-BLS.clb

4 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
005658 - Świeca żarowa cylindra 1 (Q10)
P161A - 000 - przerwa
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 234800 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 15:15:02

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 12.62 V
Bity binarnie: 00101000
Temperatura: 13.5*C
Bity binarnie: 00110000

005659 - Świeca żarowa cylindra 2 (Q11)
P161B - 000 - przerwa
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 234800 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 15:15:02

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 12.62 V
Bity binarnie: 00101000
Temperatura: 13.5*C
Bity binarnie: 00110000

005660 - Świeca żarowa cylindra 3 (Q12)
P161C - 000 - przerwa
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 234800 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 15:15:02

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 12.62 V
Bity binarnie: 00101000
Temperatura: 13.5*C
Bity binarnie: 00110000

005661 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13)
P161D - 000 - przerwa
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 3
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 234800 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 15:15:02

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 12.62 V
Bity binarnie: 00101000
Temperatura: 13.5*C
Bity binarnie: 00110000

Kody gotowości: 0 0 0 0 0

Re: Odczyt pompowtryski

: 23 sty 2021, 11:43
autor: A-R-T-U-R
Bo masz zapewne wsztstkie swiece zarowe do wymiany

Re: Odczyt pompowtryski

: 23 sty 2021, 19:07
autor: Mettenoos
świece albo przekaźnik główny ale to nie ma wplywu na korekcje i BIP-y, te są OK

Re: Odczyt pompowtryski

: 23 sty 2021, 23:56
autor: jarek60
Proste wykasuj błędy jak wracają ponownie to tak jak piszą świece żarowe do wymiany lub przekaźnik.
W razie będziesz wymieniał świece to polej wd40 dzień wcześniej na gniazda świec nie żałuj.
Mi to wygląda na źle założony przewód na świece żarowe -łatwo ten błąd popełnić.

Re: Odczyt pompowtryski

: 26 sty 2021, 14:01
autor: michalsunrise
błedy kasowałem nie raz akurat bład caly czas powraca.
dzieki za dobra rade sprawdze :)

Re: Odczyt pompowtryski

: 02 kwie 2021, 9:55
autor: Golf341Nm
Podepnę się do tematu, mógłby ktoś ocenić moje BIPy?
Grupa 23 przy 3tys obrotow
-35.00
-65.00
-48.00
-56.00
Czy to nie oznacza małego ciśnienia?

Re: Odczyt pompowtryski

: 02 kwie 2021, 10:37
autor: Mettenoos
Golf341Nm pisze:
02 kwie 2021, 9:55
Podepnę się do tematu, mógłby ktoś ocenić moje BIPy?
Grupa 23 przy 3tys obrotow
-35.00
-65.00
-48.00
-56.00
Czy to nie oznacza małego ciśnienia?
A po co przy 3000 rpm? Zrób na biegu jałowym, silnik rozgrzany minimum 70 st C, odczytaj bloki 013 i 023

Dodano po 34 sekundach:
Golf341Nm pisze:Czy to nie oznacza małego ciśnienia?
Na razie to nic nie oznacza

Re: Odczyt pompowtryski

: 02 kwie 2021, 11:44
autor: Golf341Nm
Na biegu jałowym grupa 23
-39
-44
-37
-42
Grupa 13
-0.26
0.12
0.00
0.14
W grupie 18 Na postoju 0 a po dodaniu gazu i puszczeniu 128 a powinno być 4. Jest to silnik bls zrobiony na 140KM. Zastanowiło mnie to dlatego że ostatnio tylko jadąc na każdym biegu ze stałą prędkością czułem lekkie szarpanie, podczas przyspieszania wszystko było normalnie i nie wiem czy może mieć na to wpływ dwumasa która niedługo będzie do wymiany bo juz się slizga i na postoju lekko telepie czy pompowtryski.

Re: Odczyt pompowtryski

: 02 kwie 2021, 12:07
autor: Mettenoos
Golf341Nm pisze:
02 kwie 2021, 11:44
Na biegu jałowym grupa 23
-39
-44
-37
-42
Grupa 13
-0.26
0.12
0.00
0.14
Jest ok, korekcje jałowego wzorowe
W grupie 18 Na postoju 0 a po dodaniu gazu i puszczeniu 128 a powinno być 4
Tak ma być
https://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f= ... 51#p166085

Re: Odczyt pompowtryski

: 02 kwie 2021, 12:19
autor: Golf341Nm
Ok, także dziękuję bardzo kolego :super: jestem już spokojniejszy ze tylko dwumasa mnie czeka :D

Re: Odczyt pompowtryski

: 02 kwie 2021, 13:50
autor: Mettenoos
Poszarpywanie niekoniecznie musi byc od DKZ i tak samo w logach może być OK a auto poszarpuje. Mój BRU też czasami szarpał i nie doszedłem od czego to było.

Re: Odczyt pompowtryski

: 02 kwie 2021, 14:34
autor: Golf341Nm
Znaczy dwumas i tak muszę bo od momentu podniesienia mocy slizga się przy mocniejszym przyspieszaniu i na biegu jałowym czuć lekkie telepotanie i chrobotanie a po wciśnięciu sprzęgła jest spokój także i tak mnie to nie ominie :(

Re: Odczyt pompowtryski

: 02 kwie 2021, 15:17
autor: wojtas4589
Mettenoos pisze:
02 kwie 2021, 13:50
Poszarpywanie niekoniecznie musi byc od DKZ i tak samo w logach może być OK a auto poszarpuje. Mój BRU też czasami szarpał i nie doszedłem od czego to było.
Mój bkc szarpał tak jak u kolegi, czyli przy utrzymywaniu stałej prędkości, w jakimś tam przedziale obrotów ( już nie pamiętam jakich) szczególnie na drugim i trzecim biegu, zaczynał skakać jak zając, odłączyłem EGR i okazało się, że problem ustąpił, chyba była to wina źle pracujacego zaworu, ale do końca tego nie wiem, jeżdżę tak z odpiętym wężykiem już półtora roku a a EGR nie wymieniłem i już tych objawów nie ma 🙂