#41386
Witam.
Mam taki problem w swojej golfinie. Podejrzewam przepływomierz, ale nie jestem pewny, dlatego proszę o zrzucenie okiem na moje logi.
Golf Plus TDI 2,0 Automat
Problem polega na tym, ze auto czasami skacze na obrotach i nawet czasami gaśnie. Skakanie pojawia się na wszystkich biegach P,R,N,D. Naj częściej na wolnych obrotach, lecz tez podczas jazdy przy ok. 1500 rpm. Przy ruszaniu z "R" lub "D" zdarza się ze auto i skacze w obrotach (840 --> 780 --> 1200 --> 999 --> 840) lecz tez czasami gaśnie. Nie ma to znaczenia czy auto jest zimne czy cieple, lecz naj częściej ten błąd pojawia się na zimnym silniku.
Co Jeszce jest ciekawe, to ze zauważyłem ze przepływomierz BARDZO CZĘSTO po odpaleniu auta na zimnym lub ciepłym silniku podaje wysokie pomiary "MGR" (standard 180 -300, a podaje 4xx) dopóki się letko nie naciśnie na gaz, gdzie pomiar odrazu spada na dozwolona zawartość (250-270 mgr).
Myślę ze EGR i przepustnica jest OK, gdyż te części były wymieniane ok. 2 mies. temu, na nowe, dobrej jakości.
I chciałem jeszcze dodać ze jak odłączę przepływomierz, to auto sprawie się bez zarzutów, i mocy tez nie traci (ocywiscie pomiary są inne, według wgranej mapy).
LOGI TUTAJ
Bardzo proszę o pomoc. Dołączam logi.
Mam taki problem w swojej golfinie. Podejrzewam przepływomierz, ale nie jestem pewny, dlatego proszę o zrzucenie okiem na moje logi.
Golf Plus TDI 2,0 Automat
Problem polega na tym, ze auto czasami skacze na obrotach i nawet czasami gaśnie. Skakanie pojawia się na wszystkich biegach P,R,N,D. Naj częściej na wolnych obrotach, lecz tez podczas jazdy przy ok. 1500 rpm. Przy ruszaniu z "R" lub "D" zdarza się ze auto i skacze w obrotach (840 --> 780 --> 1200 --> 999 --> 840) lecz tez czasami gaśnie. Nie ma to znaczenia czy auto jest zimne czy cieple, lecz naj częściej ten błąd pojawia się na zimnym silniku.
Co Jeszce jest ciekawe, to ze zauważyłem ze przepływomierz BARDZO CZĘSTO po odpaleniu auta na zimnym lub ciepłym silniku podaje wysokie pomiary "MGR" (standard 180 -300, a podaje 4xx) dopóki się letko nie naciśnie na gaz, gdzie pomiar odrazu spada na dozwolona zawartość (250-270 mgr).
Myślę ze EGR i przepustnica jest OK, gdyż te części były wymieniane ok. 2 mies. temu, na nowe, dobrej jakości.
I chciałem jeszcze dodać ze jak odłączę przepływomierz, to auto sprawie się bez zarzutów, i mocy tez nie traci (ocywiscie pomiary są inne, według wgranej mapy).
LOGI TUTAJ
Bardzo proszę o pomoc. Dołączam logi.