pitt52 pisze:Byłem wczoraj z reklamacją. Tak jak przypuszczałem zdaniem regeneratora wszystko jest ok z turbiną. Podłączył kompa, potem przeprowadzał adaptację egr i czegoś tam jeszcze twierdząc, że jak wyjąłem akumulator to mogło się to rozprogramować. Pokazywał mi przy tym wartości jakie być powinny a jakie są i to się mniej więcej pokrywało. Miał program Boscha. Trwało to kilkanaście minut a następnie przejechał się autem i stwierdził, że wszystko gra i żeby nie szukać czegoś tam do czegoś tam. Jak wracałem do domu to w zasadzie jakiejś oszałamiającej poprawy nie było, ale chyba lekka tak. Zobaczę teraz jak spalania bo na 20 km trudno ocenić. Nie wiem co o tym sądzić, ale chyba już sobie odpuszczę. Auto jeździ, nie żre oleju, nie kopci, asfaltu nie zwija, ale jakoś daje radę. Wiem natomiast jedno, że diesla już nie kupię.
W dieslu tdi adaptacje egr
jeżeli 03BS uważa za adaptacje to życzę powodzenia z taką wiedzą ( w benzynie owszem można zrobić adaptację, w dieslu sprawdzisz tylko zakres pracy- działa czy nie ) i co ciśnienie doładowania sprawdził ci na postoju aktualnie do rzeczywistego -może jeszcze gazując
to jak gruszkę zdemontuje od turbiny to też takie będzie
parametry doładowania możesz sprawdzić tylko w czasie obciążenia drogowego wykonując logi w całym zakresie obrotów, na stole pobierczym po zdemontowaniu turbiny- w dobrych firmach lub na hamowni u tunera, inaczej doładowania turbiny nie sprawdzisz. Widocznie chciał Cię spylić
Co się miało rozprogramować po wyjeciu akumulatora
chyba zegarek i adaptacja czujnika skrętu, która sama się zrobi po przejechaniu 20m, reszta to wartości na stałe zapisane w mapie. Jak pendrive wyciągasz z komputera to też Ci się rozprogramowuje
Nauczka turbiny kupuje się w tej kolejności: albo nowe, albo dobre używki, albo regenerowane fabrycznie od MotoRemo. Pamiętaj do turbin producenci nie produkują części zamiennych, wszystko to zamienniki nieznanych firm. MotoRemo ma turbiny po fabrycznych regeneracjach i jest jedynym powtarzam jedynym w Polsce przedstawicielem i nie odsprzedaje cześci, inni montują co maja pod ręką. Większość tunerów bierze od nich turbawki. Diesla można kupić, tylko trzeba wiedzieć gdzie naprawiać, kupisz benzynę i dasz do takich fachowców, to myślisz, ze będzie lepiej
Naprawia się raz a dobrze, bo później suma do sumy wychodzi drożej. Myślisz, ze ASO też robi logi ? Nie, oni się nie bawią w takie rzeczy, turbina szwankuje, jest niedoładowanie lub przeładowanie i idzie nowa turbina i klient zadowolony. Oni nawet nie wiedzą jak robić te logi, a co dopiero je czytać
KARTOTEKA Jetta http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=10080" onclick="window.open(this.href);return false;