Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By pitt52 -  26 mar 2016, 21:05
 śląskie
#221790
Dziękuję kolegom Bartas i PinkFloyd za szybką reakcję. W sumie, to nie za bardzo kumam o czym do mnie mówicie!? To w końcu co można z tym zrobić? Rozebrać turbinę, czy wymienić przepływkę? Turbina 15 tyś. po regeneracji. Czy już się mogła zasyfić? Dodam jeszcze jedno zauważenie. Jak go tak przegoniłem dzisiaj przy tych logach, to później jak wróciłem do miasta to tak jakby kopa dostał. Nie wiem, czy to tylko takie odczucie, czy faktycznie go po prostu przedmuchało solidnie.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  26 mar 2016, 21:20
 zachodniopomorskie
#221791
pitt52 pisze:Dziękuję kolegom Bartas i PinkFloyd za szybką reakcję. W sumie, to nie za bardzo kumam o czym do mnie mówicie!? To w końcu co można z tym zrobić? Rozebrać turbinę, czy wymienić przepływkę? Turbina 15 tyś. po regeneracji. Czy już się mogła zasyfić? Dodam jeszcze jedno zauważenie. Jak go tak przegoniłem dzisiaj przy tych logach, to później jak wróciłem do miasta to tak jakby kopa dostał. Nie wiem, czy to tylko takie odczucie, czy faktycznie go po prostu przedmuchało solidnie.
Może byc i sie rozruszać, geometria sie przycina, jak zamulasz to po 2-3 tys km juz można geometrie zamulić w turbinie garett, w kkk nie ma tego.
Awatar użytkownika
By pitt52 -  26 mar 2016, 21:31
 śląskie
#221794
PinkFloyd pisze:Może byc i sie rozruszać, geometria sie przycina, jak zamulasz to po 2-3 tys km juz można geometrie zamulić w turbinie garett, w kkk nie ma tego.
No to teraz pojechałeś, bo mam kkk. :eek:
Czy w takim razie można zaryzykować podejrzenie o źle przeprowadzoną regenerację?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  26 mar 2016, 22:36
 zachodniopomorskie
#221804
Kkk sie nie zasyfiaja jak garetty, tylko wyrabiają sie w nich pierścienie i objaw jest jak u Ciebie. KKK tylko regenerowane z MotoRemo, albo ori, ja kupiłem ori i trzyma ciśnienie w całym zakresie obrotów co do dziesiętnej wartości. Kkk ciężko jest dobrze zregenerować, a po programie zregenerowane mocno overboostują.
By Bartas -  27 mar 2016, 0:08
 kujawsko-pomorskie
#221816
PinkFloyd pisze:Kkk sie nie zasyfiaja jak garetty, tylko wyrabiają sie w nich pierścienie i objaw jest jak u Ciebie. KKK tylko regenerowane z MotoRemo, albo ori, ja kupiłem ori i trzyma ciśnienie w całym zakresie obrotów co do dziesiętnej wartości. Kkk ciężko jest dobrze zregenerować, a po programie zregenerowane mocno overboostują.
He, ale bedziesz zmienial na wiekszą to się dogadaj z kolega :) :tooth: :ok:
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  27 mar 2016, 0:25
 zachodniopomorskie
#221817
Bartas pisze:
PinkFloyd pisze:Kkk sie nie zasyfiaja jak garetty, tylko wyrabiają sie w nich pierścienie i objaw jest jak u Ciebie. KKK tylko regenerowane z MotoRemo, albo ori, ja kupiłem ori i trzyma ciśnienie w całym zakresie obrotów co do dziesiętnej wartości. Kkk ciężko jest dobrze zregenerować, a po programie zregenerowane mocno overboostują.
He, ale bedziesz zmienial na wiekszą to się dogadaj z kolega :) :tooth: :ok:
Moja ma przelot 3000km :tooth: Mam też wkład przepływki ori po znikomym przebiegu :tooth:
#221825
PinkFloyd pisze:Kkk sie nie zasyfiaja jak garetty, tylko wyrabiają sie w nich pierścienie i objaw jest jak u Ciebie. KKK tylko regenerowane z MotoRemo, albo ori, ja kupiłem ori i trzyma ciśnienie w całym zakresie obrotów co do dziesiętnej wartości. Kkk ciężko jest dobrze zregenerować, a po programie zregenerowane mocno overboostują.
I tutaj możesz mieć rację ponieważ nie sądzę aby turbina była zapieczona. Od początku samochód zamulał a gość, które regenerował mi turbawkę od razu stwierdził, że nie jest to demon prędkości. Wczoraj usiłowałem poruszać sztangą zaciągając powietrze do wężyka podciśnienia i swobodnie chodziła. Nie było żadnych zacięć. Podejrzewam więc źle przeprowadzoną regenerację. Coś czuję, że gość się będzie zapierał, że wszystko dobrze zrobił. I jak z nim gadać? Chyba złożę mu reklamację na piśmie.
#222332
Byłem wczoraj z reklamacją. Tak jak przypuszczałem zdaniem regeneratora wszystko jest ok z turbiną. Podłączył kompa, potem przeprowadzał adaptację egr i czegoś tam jeszcze twierdząc, że jak wyjąłem akumulator to mogło się to rozprogramować. Pokazywał mi przy tym wartości jakie być powinny a jakie są i to się mniej więcej pokrywało. Miał program Boscha. Trwało to kilkanaście minut a następnie przejechał się autem i stwierdził, że wszystko gra i żeby nie szukać czegoś tam do czegoś tam. Jak wracałem do domu to w zasadzie jakiejś oszałamiającej poprawy nie było, ale chyba lekka tak. Zobaczę teraz jak spalania bo na 20 km trudno ocenić. Nie wiem co o tym sądzić, ale chyba już sobie odpuszczę. Auto jeździ, nie żre oleju, nie kopci, asfaltu nie zwija, ale jakoś daje radę. Wiem natomiast jedno, że diesla już nie kupię.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  31 mar 2016, 9:19
 zachodniopomorskie
#222344
pitt52 pisze:Byłem wczoraj z reklamacją. Tak jak przypuszczałem zdaniem regeneratora wszystko jest ok z turbiną. Podłączył kompa, potem przeprowadzał adaptację egr i czegoś tam jeszcze twierdząc, że jak wyjąłem akumulator to mogło się to rozprogramować. Pokazywał mi przy tym wartości jakie być powinny a jakie są i to się mniej więcej pokrywało. Miał program Boscha. Trwało to kilkanaście minut a następnie przejechał się autem i stwierdził, że wszystko gra i żeby nie szukać czegoś tam do czegoś tam. Jak wracałem do domu to w zasadzie jakiejś oszałamiającej poprawy nie było, ale chyba lekka tak. Zobaczę teraz jak spalania bo na 20 km trudno ocenić. Nie wiem co o tym sądzić, ale chyba już sobie odpuszczę. Auto jeździ, nie żre oleju, nie kopci, asfaltu nie zwija, ale jakoś daje radę. Wiem natomiast jedno, że diesla już nie kupię.
W dieslu tdi adaptacje egr :szok: jeżeli 03BS uważa za adaptacje to życzę powodzenia z taką wiedzą ( w benzynie owszem można zrobić adaptację, w dieslu sprawdzisz tylko zakres pracy- działa czy nie ) i co ciśnienie doładowania sprawdził ci na postoju aktualnie do rzeczywistego -może jeszcze gazując :tooth: to jak gruszkę zdemontuje od turbiny to też takie będzie :laugh: parametry doładowania możesz sprawdzić tylko w czasie obciążenia drogowego wykonując logi w całym zakresie obrotów, na stole pobierczym po zdemontowaniu turbiny- w dobrych firmach lub na hamowni u tunera, inaczej doładowania turbiny nie sprawdzisz. Widocznie chciał Cię spylić :yes2: Co się miało rozprogramować po wyjeciu akumulatora :sleepy: chyba zegarek i adaptacja czujnika skrętu, która sama się zrobi po przejechaniu 20m, reszta to wartości na stałe zapisane w mapie. Jak pendrive wyciągasz z komputera to też Ci się rozprogramowuje :no: Nauczka turbiny kupuje się w tej kolejności: albo nowe, albo dobre używki, albo regenerowane fabrycznie od MotoRemo. Pamiętaj do turbin producenci nie produkują części zamiennych, wszystko to zamienniki nieznanych firm. MotoRemo ma turbiny po fabrycznych regeneracjach i jest jedynym powtarzam jedynym w Polsce przedstawicielem i nie odsprzedaje cześci, inni montują co maja pod ręką. Większość tunerów bierze od nich turbawki. Diesla można kupić, tylko trzeba wiedzieć gdzie naprawiać, kupisz benzynę i dasz do takich fachowców, to myślisz, ze będzie lepiej :no: Naprawia się raz a dobrze, bo później suma do sumy wychodzi drożej. Myślisz, ze ASO też robi logi ? Nie, oni się nie bawią w takie rzeczy, turbina szwankuje, jest niedoładowanie lub przeładowanie i idzie nowa turbina i klient zadowolony. Oni nawet nie wiedzą jak robić te logi, a co dopiero je czytać :roll:
#222368
PinkFloyd pisze:
pitt52 pisze:Byłem wczoraj z reklamacją.
W dieslu tdi adaptacje egr :szok:
Pink każda bajeczka pod klienta jest dobra :laugh:

Dodano po 55 sekundach:
pitt52 pisze: Wiem natomiast jedno, że diesla już nie kupię.
ja mam już czwartego a nawet chyba piątego i nie narzekam, nie myśl że nowe benzyny są mniej problematyczne

Dodano po 2 minutach 24 sekundach:
pitt52 pisze: Pokazywał mi przy tym wartości jakie być powinny a jakie są
jakie jest i jak trzyma ciśnienie doładowania? Jeśli twierdzi że wykres ciśnienia doładowania taki jak nam pokazywałeś jest OK to gratuluję pomysłowości ale to jest zrozumiałe bo chroni swoją dupę i robi wszystko żeby nie poprawiać
By Bartas -  31 mar 2016, 13:32
 kujawsko-pomorskie
#222372
pitt52 pisze:Byłem wczoraj z reklamacją. Tak jak przypuszczałem zdaniem regeneratora wszystko jest ok z turbiną. Podłączył kompa, potem przeprowadzał adaptację egr i czegoś tam jeszcze twierdząc, że jak wyjąłem akumulator to mogło się to rozprogramować. Pokazywał mi przy tym wartości jakie być powinny a jakie są i to się mniej więcej pokrywało. Miał program Boscha. Trwało to kilkanaście minut a następnie przejechał się autem i stwierdził, że wszystko gra i żeby nie szukać czegoś tam do czegoś tam. Jak wracałem do domu to w zasadzie jakiejś oszałamiającej poprawy nie było, ale chyba lekka tak. Zobaczę teraz jak spalania bo na 20 km trudno ocenić. Nie wiem co o tym sądzić, ale chyba już sobie odpuszczę. Auto jeździ, nie żre oleju, nie kopci, asfaltu nie zwija, ale jakoś daje radę. Wiem natomiast jedno, że diesla już nie kupię.
Jedz z nim twardo, wydrukuj logi powiedz ze komputer chce tyle i tyle i tyle ma być ... :threaten: Dawno zrobiles ta regeneracje?
Awatar użytkownika
By pitt52 -  31 mar 2016, 16:53
 śląskie
#222406
Bartas pisze:Jedz z nim twardo, wydrukuj logi powiedz ze komputer chce tyle i tyle i tyle ma być ... :threaten: Dawno zrobiles ta regeneracje?
Regenerację robiłem w maju ubiegłego roku. Nie wiem, nie pamiętam jakie wartości doładowania były, ale wartości wskazane przez komputer, czy też żądane, mniej więcej się pokrywały z rzeczywistymi. Nie znam się na tym, więc trudno mi z gościem polemizować! Teraz to już nie wiem co zrobię, ale przez ponad 3 tygodnie nie będzie mnie w domu więc na razie nic z tego. Nie wiem dokładnie, czy ta słabość mojego auta to akurat wina turbiny. :wall:
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  31 mar 2016, 17:02
 zachodniopomorskie
#222407
Moc się bierze z ilości paliwa do powietrza, a w pewnym zakresie obrotów masz tylko 0.8 bara, to u mnie taka wartość jest przy 1600-1700 Obr. Zrób tak ,ze wężyk od gruszki turbiny zapodaj bezpośrednio do przewodu vacum z pominięciem zaworu,będziesz miał przeładowanie i notlauf, ale powiedz wtedy czy nie lepiej idzie.