Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By pitt52 -  04 kwie 2016, 7:27
 śląskie
#222931
Czy chodzi o podłączenie do podciśnienia prowadzącego do serwo? Nie mam jak tego teraz zrobić, bo te wężyki mocno siedzą i muszę poczekać z tym eksperymentem jeszcze ponad 2 tygodnie, aż wrócę do domu. Jeśli dostanie kopa, to o czym to będzie świadczyć? Idąc dalej, dzwoniłem do MotoRemo i są dwie opcje. Pierwsza to nowa turbina Garetta za 1400zł netto lub regeneracja mojej kkk od 700 do 1300 zł. Oczywiście 25 miesięcy gwarancji bez limitu kilometrów. Którą wersję byście wybrali? Tylko nie wiem jeszcze jak załatwić sprawę obecnej reklamacji. Na pewno tego tak nie zostawię.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  04 kwie 2016, 8:27
 zachodniopomorskie
#222937
pitt52 pisze:Czy chodzi o podłączenie do podciśnienia prowadzącego do serwo? Nie mam jak tego teraz zrobić, bo te wężyki mocno siedzą i muszę poczekać z tym eksperymentem jeszcze ponad 2 tygodnie, aż wrócę do domu. Jeśli dostanie kopa, to o czym to będzie świadczyć? Idąc dalej, dzwoniłem do MotoRemo i są dwie opcje. Pierwsza to nowa turbina Garetta za 1400zł netto lub regeneracja mojej kkk od 700 do 1300 zł. Oczywiście 25 miesięcy gwarancji bez limitu kilometrów. Którą wersję byście wybrali? Tylko nie wiem jeszcze jak załatwić sprawę obecnej reklamacji. Na pewno tego tak nie zostawię.
Przewód od pompy vacum idzie do serwa, po drodze z niego wychodzi cienki przewód podciśnienia do zaworów. Ściągasz go. Kupujesz ok 1m wężyka podłączasz do krućca vacum i dajesz bezpośrednio do gruszki turbiny , gdzie ściągasz również ori wężyk. Wtedy kierownice turbiny sa cały czas na maxa , wiec ciśnienie cały czas powinno walic po 1.5 bara. Robisz log na 3 biegu do momentu notlaufu i więcej już nie rób by nie obciążać turbawki. A co Ci powiedzieli w MotoRemo?
Awatar użytkownika
By pitt52 -  04 kwie 2016, 10:04
 śląskie
#222949
PinkFloyd pisze:
pitt52 pisze:Czy chodzi o podłączenie do podciśnienia prowadzącego do serwo? Nie mam jak tego teraz zrobić, bo te wężyki mocno siedzą i muszę poczekać z tym eksperymentem jeszcze ponad 2 tygodnie, aż wrócę do domu. Jeśli dostanie kopa, to o czym to będzie świadczyć? Idąc dalej, dzwoniłem do MotoRemo i są dwie opcje. Pierwsza to nowa turbina Garetta za 1400zł netto lub regeneracja mojej kkk od 700 do 1300 zł. Oczywiście 25 miesięcy gwarancji bez limitu kilometrów. Którą wersję byście wybrali? Tylko nie wiem jeszcze jak załatwić sprawę obecnej reklamacji. Na pewno tego tak nie zostawię.
Przewód od pompy vacum idzie do serwa, po drodze z niego wychodzi cienki przewód podciśnienia do zaworów. Ściągasz go. Kupujesz ok 1m wężyka podłączasz do krućca vacum i dajesz bezpośrednio do gruszki turbiny , gdzie ściągasz również ori wężyk. Wtedy kierownice turbiny sa cały czas na maxa , wiec ciśnienie cały czas powinno walic po 1.5 bara. Robisz log na 3 biegu do momentu notlaufu i więcej już nie rób by nie obciążać turbawki. A co Ci powiedzieli w MotoRemo?
Zapytałem o ekspertyzę mojej turbiny. Razem z opisem i zdjęciami koszt wyniesie 360 zł. Na pewno byłoby to dobre rozwiązanie gdybym chciał się sądzić, ale na chwile obecna nie wiem. Poza tym mogą sprawdzić moją lub jakąkolwiek inna turbinę palpacyjnie za free. Rozbiórka i regeneracja to już koszt taki jak napisałem a czasowo 1 dzień. Innej możliwości sprawdzenia bez rozbiórki turbiny nie mają. A ten zabieg przez Ciebie opisany nie rozwali turbiny?
By Bartas -  04 kwie 2016, 10:18
 kujawsko-pomorskie
#222950
pitt52 pisze:
PinkFloyd pisze:
pitt52 pisze:Czy chodzi o podłączenie do podciśnienia prowadzącego do serwo? Nie mam jak tego teraz zrobić, bo te wężyki mocno siedzą i muszę poczekać z tym eksperymentem jeszcze ponad 2 tygodnie, aż wrócę do domu. Jeśli dostanie kopa, to o czym to będzie świadczyć? Idąc dalej, dzwoniłem do MotoRemo i są dwie opcje. Pierwsza to nowa turbina Garetta za 1400zł netto lub regeneracja mojej kkk od 700 do 1300 zł. Oczywiście 25 miesięcy gwarancji bez limitu kilometrów. Którą wersję byście wybrali? Tylko nie wiem jeszcze jak załatwić sprawę obecnej reklamacji. Na pewno tego tak nie zostawię.
Przewód od pompy vacum idzie do serwa, po drodze z niego wychodzi cienki przewód podciśnienia do zaworów. Ściągasz go. Kupujesz ok 1m wężyka podłączasz do krućca vacum i dajesz bezpośrednio do gruszki turbiny , gdzie ściągasz również ori wężyk. Wtedy kierownice turbiny sa cały czas na maxa , wiec ciśnienie cały czas powinno walic po 1.5 bara. Robisz log na 3 biegu do momentu notlaufu i więcej już nie rób by nie obciążać turbawki. A co Ci powiedzieli w MotoRemo?
Zapytałem o ekspertyzę mojej turbiny. Razem z opisem i zdjęciami koszt wyniesie 360 zł. Na pewno byłoby to dobre rozwiązanie gdybym chciał się sądzić, ale na chwile obecna nie wiem. Poza tym mogą sprawdzić moją lub jakąkolwiek inna turbinę palpacyjnie za free. Rozbiórka i regeneracja to już koszt taki jak napisałem a czasowo 1 dzień. Innej możliwości sprawdzenia bez rozbiórki turbiny nie mają. A ten zabieg przez Ciebie opisany nie rozwali turbiny?
Jesli jest dobrze zrobiona to jeden strzal jej nic nie zrobi :)
Awatar użytkownika
By pitt52 -  21 kwie 2016, 14:49
 śląskie
#225455
Witam wszystkich forumowiczów po przerwie. Nastąpił ciąg dalszy szukania przyczyny braku mocy w moim aucie. Odebrałem je dzisiaj z warsztatu i niestety kiszka. Nadal nie wiadomo co jest przyczyną. Sprawdzono: EGR, przepływomierz, turbinę, czujniki jakieś, wałek rozrządu z ustawieniem, dolot i jeszcze kilka rzeczy z odpięciem wydechu włącznie. Efektu nie ma. Dwóch mechaników kilka godzin walczyło włącznie z szefem, ale dzisiaj nie mieli już czasu, bo nie byłem umówiony. Aha, paliwo i filtr paliwa wykluczono. Jadę do nich za tydzień. Mają oczywiście dalsze plany co robić. Chcą zmierzyć kompresję na cylindrach, ciśnienie paliwa na pompie tandemowej. Jeden mówił coś o zaworach, ale bo ja wiem. Silnik dobrze pali ciepły i zimny w mrozy też i pracuje równo. Sami są ciekawi jaka jest przyczyną. :evil:
Awatar użytkownika
By pitt52 -  21 kwie 2016, 15:48
 śląskie
#225462
PinkFloyd pisze:Gdzie ty zawiozłeś auto? Jak chcesz mię moc jak turbina w pewnym zakresie ma niedoładowanie, nie wiem z czym jest problem?
No widzisz, może i masz rację a może nie. Dwóch gości, jeden co regenerował, drugi co się specjalizuje od wielu lat w pojazdach VAG twierdzą , że to nie jest wina turbiny. Nic mnie to nie kosztowało, a podmieniali czujniki na próbę i dość długo sprawdzali wszystko, co byli dzisiaj w stanie zrobić. Mam do nich zaufanie, a jak będzie zobaczymy. Sugerowałem im turbinę, że była rok temu regenerowana i że byłem teraz z reklamacją. Usłyszałem, że to wykluczają. Powiedzieli mi także, że VW ma dość dobry system samodiagnozy i gdyby było coś nie tak z czymkolwiek to od razu błąd by wywaliło z turbiny także. Zobaczmy co dalej.
Aha, a jeszcze takie jedno zauważenie mam. Skoro w dolnym zakresie nie doładowuje turbina, to auto jest słabe tak? No, ale jeśli w górnym zakresie obrotów przeładowuje to powinno asfalt zwijać tak? Przynajmniej ta moc powinna być odczuwalna, a ja mam wrażenie, że auto jest co raz słabsze.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  21 kwie 2016, 15:57
 zachodniopomorskie
#225463
Moja odpowiedz :laugh: Spytaj sie czy wie co to takiego logi dynamiczne i czy wg jego jezeli komputer chce 1,04 bara a turbawka daje 0,8 bara czy będzie odp. moc :laugh: Zrob tak z wężykami jak mówiłem bo szkoda kasy. Niedoładowanie będzie jak ciśnienie spadnie troch niżej i będzie takie pow 3000obr. - to Ci znawcy. Nawet Aso nie robi logów.

Dodano po 40 minutach 18 sekundach:
Połącz te wężyki to będzie wiadomo co i jak, a tak to gdybanie, jak je połączysz daj loga od 1500 do 3000 Obr na 3 biegu, bo tak gdybamy. Przy przeładowaniu 1.5 bara auto powinno iść, jak dalej mocy nie ma to albo zle ustawione pompki albo w ogóle sa lipne mimo pr. korekcji, albo za.niskie ciśnienie paliwa.
By Bartas -  28 kwie 2016, 19:19
 kujawsko-pomorskie
#226267
pitt52 pisze:No, to zrobiłem jak mówiłeś PinkFloyd.
Grupa 001, 003: http://vaglog.pl/log_260302.html
Grupa 003, 011: http://vaglog.pl/log_260301.html
Generalnie, to nie odczułem w zasadzie żadnej zmiany w mocy auta. Odcinkę miałem przed 3000 i wywalało mi błąd EGR i ciśnienia doładowania. Czy ma ktoś jakieś pomysły?
Ło panie o 0.5 Bara wiecej dmucha niz powinno tyle to moj ARL na 170 KM nie dmucha :/
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  28 kwie 2016, 19:26
 zachodniopomorskie
#226268
Przy 1,5 bara przepływka powinna pokazywać ponad 1200. Zobacz czy miedzy przepływką a turbina nie ma nieszczelności. Przy takim doładowaniu auto powinno niezle się odpychać, przepływka pokazuje max dawke-wiec powinno być OK, ale nie pokazuje max przepływu powietrza :hmmm: czyli 1,5 bara=ponad 1200
Awatar użytkownika
By pitt52 -  28 kwie 2016, 19:49
 śląskie
#226269
Nie ma żadnych nieszczelności, bo wszystko było sprawdzane przez mechaników. Zastanawiam się, czy to nie jest czasami wina pompowtrysków ten brak mocy. Zauważyłem ostatnio wieczorem w światłach jadącego za mną auta, gdy byłem w trakcie przyspieszania na 3 biegu, że trochę mi kopci z wydechu. Na postoju tego nie stwierdziłem. Sprawdzałem pompki vcds-em, ale tam wszystko pokazuje w solidnej normie.
By Bartas -  29 kwie 2016, 10:35
 kujawsko-pomorskie
#226345
pitt52 pisze:Nie ma żadnych nieszczelności, bo wszystko było sprawdzane przez mechaników. Zastanawiam się, czy to nie jest czasami wina pompowtrysków ten brak mocy. Zauważyłem ostatnio wieczorem w światłach jadącego za mną auta, gdy byłem w trakcie przyspieszania na 3 biegu, że trochę mi kopci z wydechu. Na postoju tego nie stwierdziłem. Sprawdzałem pompki vcds-em, ale tam wszystko pokazuje w solidnej normie.
Chłopie, turbo Ci dmucha 0.5 bara za duzo to kopci jak dalej tak bedziesz jezdzil to zaraz bedziesz mial turbo do zmiany .....
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  29 kwie 2016, 11:25
 zachodniopomorskie
#226347
Bartas pisze:
pitt52 pisze:Nie ma żadnych nieszczelności, bo wszystko było sprawdzane przez mechaników. Zastanawiam się, czy to nie jest czasami wina pompowtrysków ten brak mocy. Zauważyłem ostatnio wieczorem w światłach jadącego za mną auta, gdy byłem w trakcie przyspieszania na 3 biegu, że trochę mi kopci z wydechu. Na postoju tego nie stwierdziłem. Sprawdzałem pompki vcds-em, ale tam wszystko pokazuje w solidnej normie.
Chłopie, turbo Ci dmucha 0.5 bara za duzo to kopci jak dalej tak bedziesz jezdzil to zaraz bedziesz mial turbo do zmiany .....
Poczytaj wczesniej, to bylo na wezyku zmostkowanym celem zobaczenia czy brak mocy związany jest z barkiem cisnienia
By Bartas -  29 kwie 2016, 11:43
 kujawsko-pomorskie
#226348
PinkFloyd pisze:
Bartas pisze:
pitt52 pisze:Nie ma żadnych nieszczelności, bo wszystko było sprawdzane przez mechaników. Zastanawiam się, czy to nie jest czasami wina pompowtrysków ten brak mocy. Zauważyłem ostatnio wieczorem w światłach jadącego za mną auta, gdy byłem w trakcie przyspieszania na 3 biegu, że trochę mi kopci z wydechu. Na postoju tego nie stwierdziłem. Sprawdzałem pompki vcds-em, ale tam wszystko pokazuje w solidnej normie.
Chłopie, turbo Ci dmucha 0.5 bara za duzo to kopci jak dalej tak bedziesz jezdzil to zaraz bedziesz mial turbo do zmiany .....
Poczytaj wczesniej, to bylo na wezyku zmostkowanym celem zobaczenia czy brak mocy związany jest z barkiem cisnienia

YY zgadza sie zwracam honor :fluff: