Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By RekinPoznan -  20 lut 2013, 21:04
 wielkopolskie
#92915
Witajcie...

Dzisiaj jechałem sobie jak widać w logu spokojnie 43km/h i nagle dzwięk i migająca kontrolka świec żarowych......
Zaraz po powrocie do domu czytanko via VCD-s i oto efekty
Kod: Zaznacz cały
005215 - Mass Air Flow during Regeneration too High 
               P145F - 000 -  -  - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 196256 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 16:17:50

             Freeze Frame:
                    RPM: 1659 /min
                    Speed: 42.0 km/h
                    Load: 16.9 %
                    Duty Cycle: 100.6 %
                    Duty Cycle: 13.8 %
                    Mass Air / Rev.: 365.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 645.0 mg/str
Ma ktoś jakieś pomysły ?
Awatar użytkownika
By RekinPoznan -  20 lut 2013, 22:47
 wielkopolskie
#92929
taki mały Achtung :) Poważnie to Buzer jedno pisknięcie i wtedy spiralka pulsowała :) po wyłączeniu zapłonu i ponownym uruchomieniu wróciło do normy.Logi pozostały i ciekawi mnie teraz to było powodem :)
By Kiler -  20 lut 2013, 22:55
 wielkopolskie
#92933
RekinPoznan pisze:Logi pozostały i ciekawi mnie teraz to było powodem :)
to akurat nie są logi :lol:
a ja obstawiam błąd przepływomierza lub jego instalacji
Awatar użytkownika
By RekinPoznan -  20 lut 2013, 23:00
 wielkopolskie
#92935
Akurat na tym odcinku co jechałem to można koło urwać :) trasa extreme++ po zimowych roztopach :).
W jaki sposób można zweryfikować przepływomierz ? Czekać na następne ekscesy ze strony elektroniki ?
By Sylwestro -  21 lut 2013, 10:51
 -------
#92953
RekinPoznan pisze: W jaki sposób można zweryfikować przepływomierz ?
A czujesz utratę mocy albo coś w stylu auto mniej dymaniczne???Zweryfikować przepływomierz jest cięzko bo w nie których przypadkach Vag pokazuje prawidłową pracę i parametry przepływki a auto nie idzie tak jak trzeba miałem tak kiedyś w busie VW LT 2.5 TDI.Najlepiej zweryfikować przepływkę jesli oczywiście jest taka mozliwość to włożyć przepływomierz od innego auta z tym samym silnikiem i porównać.
Awatar użytkownika
By RekinPoznan -  21 lut 2013, 11:49
 wielkopolskie
#92955
Czasami na drugim biegu gdy silnik jest zimny czuje falowanie przy mocniejszym depnięciu np gdy włączam się do ruchu to ostatnio mało nie zagasiło silnika ...Nigdy się to nie działo i nigdy na innym biegu niż 2.Zrobiłem screena z pomiarów pompo wtryskiwaczy.

http://sq3fyk.com/wp-content/gallery/smietnik/111.jpg

Może DPF zapchany albo coś innego ..... Trzeba by na A2 wjechać i pokatować silnik z 15 minut może się coś odepcha.
Awatar użytkownika
By mick100 -  30 wrz 2018, 19:32
 dolnośląskie
#268428
Witam

Co moze oznaczac ten blad?
Chwile przed zapaleniem sie spirali na desce, bylo czuc delikatne szrpniecia przy delikatnej jezdzie ze stałą predkoscia. Przyspieszał normalnie. O jaki tryb regeneracji chodzi? czy to moze byc dopalenie dpf-a? zadna inna kontrolka sie nie swiecila. Ale czytałem ze dpf rowniez sie dopala bez zapalania kontrolki. Dzieki z gory za jakiekolwiek odpowiedzi.

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 03G-906-021-BLS.clb
Oznaczenie elementu: 03G 906 021 HB HW: 03G 906 021 HB
Komponent i/lub wersja: R4 1,9L EDC G000SG 9000
Kodowanie: 0000072
Kod serwisu: WSC 11111 111 11111
VCID: 66C3009A5167CB74BB-8032
Znaleziono 1 błąd:

005215 - Przepływ masy powietrza w trybie regeneracji za duży
P145F - 000 - - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11110000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 263225 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 14:34:15

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 1827 /min
Prędkość: 40.0 km/h
Obciążenie: 21.6 %
Cykl pracy: 100.6 %
Cykl pracy: 13.8 %
Ilość powietrza/Obr.: 395.0 mg/suw
Ilość powietrza/Obr.: 670.0 mg/suw


Kody gotowości: 0 0 0 0 0