Volkswagen Golf MK5

By szybki5151 -  26 sie 2013, 19:06
 -------
#104551
Witam
Wyskakują mi te błędy :
16785 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 1512 /min
Torque: 68.3 Nm
Speed: 54.0 km/h
Load: 23.1 %
Duty Cycle: 14.7 %
Mass Air / Rev.: 280.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 515.0 mg/str

16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)
P0234 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 2205 /min
Torque: 129.3 Nm
Speed: 79.0 km/h
Load: 50.2 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 11000000
Absolute Pres.: 1611.6 mbar
Absolute Pres.: 1999.2 mbar

Mógł by mi ktoś rozjaśnić o co chodzi ?
Za niedługo postaram się zobić logi dynamiczne.
By jootix -  29 sie 2013, 19:07
 podlaskie
#104809
rura z wciśniętym sprzęgłem :lol: co chciałeś tym przetestować?
inż. vcds nie jestem ale troche sie bawiłem i wg. mnie zawór EGR Ci sie nie otwiera, albo log jest za krótki, żeby to stwierdzic.

Najlepiej jak byś zrobił log Basic Settings grupy 003. Loguj przynajmniej minute. Nie wystarsz się jak obroty silnika wzrosną :D i nie dawaj mu w rure w tym czasię :lol:
By szybki5151 -  29 sie 2013, 19:30
 -------
#104811
Sam robiłem logi i jak widać kilka czynności robionych na raz nie daje dobrych rezultatów :lol: . Co do Egr-a to czyściłem go w ubiegłym tygodniu i ta dziurka od dołu była cała zasyfiona i wyglądało to tak ,że nic tam się nie rusza i się tak po prostu zastało .
Ten silnik to jakaś porażka :evil:
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  02 wrz 2013, 9:20
 pomorskie
#104974
do 2800 rpm praktycznie nic się nie dzieje, przecież to auto nie powinno jechać jak TDI tylko jak SDI :D ciśnienie doładowania jest do kitu a w zasadzie go nie ma, przepływomierz wg mnie mierzy prawidłowo, nie jest to wina nieszczelności bo później osiąga zadane parametry, wydaje mi się że coś z EGR jest nie tak, zrób 003 BS
By szybki5151 -  03 wrz 2013, 17:56
 -------
#105097
Zatkany tzn taki : Obrazek
Mój jest czyściutki , zaślepiony też raczej nie , bo bym to zauważył .
Co do tego doładowania to jakie mogą być przyczyny ? Zapieczone łopatki ?
By szybki5151 -  03 wrz 2013, 22:09
 -------
#105112
Jutro jadę w trasę to mam nadzieje ,że sie coś nie posypie :D .
To gdzie szukać tego doładowania :mrgreen: , turbina na stół czy to może byc związane z jakimś zaworem ( np tym N75 zespolonym z N18 ) ?
By Sylwestro -  18 wrz 2013, 20:37
 -------
#106179
szybki5151 pisze:Witam
Wyskakują mi te błędy :
16785 - EGR System: Insufficient Flow
P0401 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 1512 /min
Torque: 68.3 Nm
Speed: 54.0 km/h
Load: 23.1 %
Duty Cycle: 14.7 %
Mass Air / Rev.: 280.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 515.0 mg/str
Błąd 16785 kiedyś pojawił się u mnie. Możliwości są trzy:
1.Padnięty zawór EGR
2.Pęknięty któryś z cieniutkich wężyków dający podciśnienie na zawór
3.Awaria sterownika dającego podciśnienie na EGR
W moim przypadku wystąpiła opcja 3. W/w sterownik w ASO kosztuje 750 zeta lub tańsza opcja wykasowanie EGR z map auta.Więcej na ten temat masz tutaj http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=5 ... n&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;