Volkswagen Golf MK5

By szybki5151 -  18 wrz 2013, 20:44
 -------
#106180
Ale czy EGR może mieć wpływ na to , że brakuje doładowania ? Jutro postaram się zrobić test , ale z tego co pamiętam to już dawno przy czyszczeniu zaciągałem i chyba nie było żadnych oporów , więc pewnie jest uwalony .

Jeśli była by to opcja 3 to EGR idzie w kosz :lol:
By Sylwestro -  18 wrz 2013, 20:55
 -------
#106182
W/w sterownik daje podciśnienie również na turbinę.W moim przypadku nie dawał cisnienia tylko na EGR.Na turbo daje normalnie.Nie wiem jak u Ciebie.Musisz to zdiagnozować.
By szybki5151 -  28 paź 2013, 16:15
 -------
#109643
Znowu coś się dzieje .
Na postoju silnik zaczął nierówno pracować , spalanie wzrosło do 1.4l , i wyskoczył błąd :
18075 - PD Unit Injector; Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction
P1667 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 819 /min
Torque: 68.3 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.14 V
Inj. Quantity: 2.96 mg/str
Temperature: 50.4°C
(no units): 16.0
Jeśli cylindry liczy się od lewej stojąc przodem do samochodu to jest to ten pompowtrysk z urwaną wtyczką ( kabel jest przylutowany ) . Po rozkręceniu niby wszystko ok , kabel się nie urwał to chyba zostaje tylko uwalona pompka ?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  28 paź 2013, 21:32
 pomorskie
#109696
korekcje masz do bani, albo pompki siadaja albo styki do poprawy, zobacz sobie na status 3 cylindra, 016 wskazuje na brak połączenia

000 prawidłowa regulacja
002 sterowanie w czasie rozruchu
004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty np. hamowanie silnikiem
008 osiągnięto maksymalną wartość prądu
016 BIP poza wymaganą wartością regulacji
032 liczba próbkowania zbyt mała
064 błąd przetwarzania danych
128 rozpoznanie BIP było niemożliwe (np. przy wyłączonym silniku)
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  28 paź 2013, 21:42
 pomorskie
#109701
szybki5151 pisze:Co to właśnie znaczy , że wszędzie 0.00 a na 3 16 ?
najprawdopodobniej brak impulsu, kabelki do poprawy, martwiłbym się o 2 pompkę, ma tragiczne korekcje i bipy też słabo wyglądają, ciekawe jakie wartości będą przy zamianie miejscami 1 z drugą
By szybki5151 -  28 paź 2013, 21:50
 -------
#109703
Błąd z 2 cylindra nie wyskakuj,ale za to pojawia się ten 16687 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 777 /min
Torque: 58.6 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.14 V
Inj. Quantity: 2.96 mg/str
Temperature: 57.6°C
(no units): 16.0

Jutro posprawdzam kable , może gzieś sie akurat przetarło i nie zauważyłem . dzięki za odp.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  30 paź 2013, 19:17
 pomorskie
#109819
czwarta ożyła, druga zgon, pierwsza i trzecia nadal bardzo kiepska, wymieniłeś czwartą czy wszystkie?

wracając do czwartej pompki - korekcje bardzo dobre ale reakcja na impuls średnia, mi tu śmierdzi czymś z instalacją/kabelkami