Volkswagen Golf MK5

By szybki5151 -  12 lut 2014, 20:17
 -------
#119998
Skończyło się na tym ,że turbo wymienione i EGR . Jest troche mocniejszy , ale przy ruszaniu i hamowaniu w granicach 1000-1300 rmp słychać odgłos świszczenia podobny do karetki , ma tak być czy coś nie tak z turbawką ?
By 3Worldfighter -  08 paź 2015, 15:12
 podkarpackie
#195622
Witam,
Panowie od pewnego czasu świeci mi kontrolka check engine i wywala mi błąd:
Obrazek Uploaded with fotem.pl
Wyczyściłem egr, skasowałem błąd ale po przejechaniu okolo 40 km znowu to samo. Jednak gdy na zewnątrz jest temperatura bardzo niska check przestaje świecić. Miał ktoś z was już taki problem? Gdzie może leżeć przyczyna?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  09 paź 2015, 9:27
 pomorskie
#195694
tekst źródłowy http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 401/001025 a poniżej proste tłumaczenie w google tłumaczu. Pownieneś zrobić logi statyczne i dynamiczne
Kod: Zaznacz cały
16785 / P0401 / 001025 - recyrkulacji spalin (EGR) System: Niewystarczające przepływu wykryto
Ewentualne objawy

    Światło wskaźnik usterki (MIL)
    Zmniejszone recyrkulacji spalin (EGR)
    Moc wyjściowa zmniejszona / Silnik pracuje szorstkie
    Wzrost emisji

Możliwe przyczyny

    Recyrkulacji spalin (EGR) Przepływ ograniczony / zatkany
    Recyrkulacji spalin (EGR) Zawór zatrzymany zamknięty / nieszczelny / uszkodzony
    Okablowanie i / lub Connector (s) z / do recyrkulacji spalin (EGR) Zawór uszkodzony
    Recyrkulacji spalin (EGR) Układ uszkodzony

Możliwe rozwiązania

    Sprawdzić / Czysty układ recyrkulacji spalin (EGR) system
    Sprawdzić / wymienić układ recyrkulacji spalin (EGR)
    Sprawdź okablowanie i / lub Connector (s) do / z (recyrkulacji spalin EGR)

Uwagi specjalne

Gdy ten błąd jest przechowywany w latach 2009-2012 NAR 2.0l TDI CR rynku (CBEA, CJAA, CKRA) VW Jetta / Golf (1K / AJ) lub NMS Passat (A3) podwozia:

    Proszę zobaczyć: TSB 26-13-03 | TPI # 2031583/3 (dawniej znany jako 26-12-08 | TPI # 2031583). Gdy moduł sterujący Flap ciśnienia spalin (J883) jest uszkodzony, sterownik silnika może mieć jeden z następujących kodów DTC:
        P047F / 001151 - Zawór regulacyjny ciśnienia spalin: Stuck Otwórz
        Zawór wydechowy Pressure Control "A" Low - P0477
        P048A / 001162 - Zawór regulacyjny ciśnienia spalin 1: Stuck Closed
        P048B - zawór wydechowy Pressure Control "A" Czujnik położenia / obwod Switch
        P048C - zawór wydechowy Pressure Control "A" Czujnik położenia / obwod Switch Zakres / wydajnosc
        16785 / P0401 / 001025 - recyrkulacji spalin (EGR) System: Niewystarczające przepływu wykryto
    Niektóre silniki TDI-CR posiada filtr dla EGR, który może stać się ograniczony i spowodować "niewystarczającego przepływu" kod.


Kiedy to wina są przechowywane w 2009-2014 NAR rynku 2.0l TDI CR (CBEA lub CJAA) VW Jetta / Golf (1K / AJ)

    Proszę Zobacz TSB 01 14 11 (Aktualizacja: 01 14 21) | TPI # 2034898
        Może również kod usterki zapisane w ECM
            18895 / P2463 / 009315 - filtrem cząstek stałych: Nadmierne Sadza Akumulacja
    Ograniczenia w Filter EGR może wystąpić po regeneracji, w przypadku, gdy wysokie obciążenia sadzy przed regeneracją.

Kategoria:

    Kody błędów