Volkswagen Golf MK5

By michael230 -  28 lut 2014, 16:32
 podlaskie
#122076
Witam,
Proszę o analizę logów z Passata B6 2006 r., BLS, 223000 km przebiegu.
Logowanie robiłem pierwszy raz, niektórych bloków nie wyświetlało.

Logowanie statyczne
Log (0 - 001,003,004)
Log (1 - 007,013,018)
Log (2 - 023,013,018)
Log (3 - 023,018,018)

Logowanie statyczne i dynamiczne grupy nastaw podstawowych
Log (0 - 003,003,003)
Log (1 - 011,011)

Nie wiem dlaczego, ale nie których bloków pomiarowych nie wyświetlało według instrukcji.
Dzięki
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  28 lut 2014, 17:19
 zachodniopomorskie
#122079
Popraw 03 dynamicznie w blokach pomiarowych a nie w bs. Poza tym silnik byl dogrzany, czy nie lapie temp. 90st bo vag pokazuje ok 72st. Poza tym doladowanie, pompki , korekcje ok jak dla bls, synchronizacja walka najbardziej optymalna dla bls to ok - 1,5, ale -2,9 jest w normie. Daj 08, 03,011 dynamicznie w blokach pomiarowych najlepej od 1500 obr ale na 4 biegu nie trzecim jak mozesz.
#122081
Dobra zaraz lecę rozgrzać, a te statyczne zacząłem robić jak miałem na wskaźniku 90 stopni, ale po czasie spadło do 80.
A objawy to szarpanie na biegu jałowym, lekkie no i to co na filmiku https://www.dropbox.com/s/hd42poigir67y ... 191952.mp4" onclick="window.open(this.href);return false;
Tak jakby łapał jakieś lewe powietrze.
Czyli z turbiną wszystko w porządku?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  28 lut 2014, 20:24
 zachodniopomorskie
#122094
Wszystko wzorcowo, idealnie trzyma cisnienie turbawka, nie tnie dawki, nie widać żeby byla nieszczelnosc, jeżeli rozgrzewa sie i trzyma 90 st jezdzic dalej. Turbawka kkk w bls czasami pogwizduje, drgawki tez czasami mam na jalowym, nie napisales czy drgawki masz jak wyżej pisalem ?
#122095
Na karoserii to raczej tego nie odczuwam, ale jak stoję na światłach to czuć w samochodzie delikatnie.
Tylko zastanawia mnie dlaczego silnik tak jakby się przyduszał na tym filmiku przy schodzeniu z obrotów.
Turbina raczej po regeneracji bo oznaczona.
Dziś zamontowałem dpfa po regeneracji i zauważyłem że samochód mniej pali.
Powodem regeneracji było przekroczenie wartości maksymalnej popiołu, 67g na 60g.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  28 lut 2014, 21:22
 zachodniopomorskie
#122103
Ja wycialem, na zewnątrz nie do poznania od auta z dpf, auto jest nadal zupelnie bezdymne, kontrolowali mnie raz w Niemczech sprawdzali czy mam dpf , sprawdzali i nic nie stwierdzili :) tylko u mnie moglem zrobic 800km o dpf byl zapelniony tylko w 11% wiec sadzy prawie nie emitowal wiec dpf nie byl mi potrzebny.