Pomiar z silnika, zimny przed uruchomieniem
https://www.dropbox.com/s/6r3nmfplut8ve ... ieniem.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Pomiar z wskaźników, zimny przed uruchomieniem
https://www.dropbox.com/s/kgclenbxbub34 ... ieniem.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Pomiar z silnika, po rozgrzaniu
https://www.dropbox.com/s/u4249rkky9acq ... rzaniu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Pomiar z wskaźników, po rozgrzaniu
https://www.dropbox.com/s/7tsjrt6u5ivf8 ... rzaniu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi dynamiczne, rozgrzewanie się silnika:
Log (0 - 001,007)
Log (1 - 003,001,002)
Robiąc te logi, zauważyłem że po osiągnięciu na tablicy rozdzielczej wskazania 90 stopni w bloku 003 wskaźników widniała temperatura 75 stopni. Z czasem w trakcie jazdy te 75 rosło to max 83 stopni. Po zatrzymaniu temperatura spadała i gdy osiągnęła 75 stopni w bloku 003 wskaźników, wskazówka na liczniku spadała od 90 w dół.
Podobnie w bloku 007 silnika przy temperaturze 90 stopni na liczniku, w bloku 007 widniała temperatura 79 stopni. Maksymalnie urosła chyba do 85,5 stopnia. Po zatrzymaniu ta samo, po przekroczeniu 79 wskazówka również opadała.