Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  28 lut 2014, 22:37
 zachodniopomorskie
#122110
Daj 07 po nocy przed odpaleniem, potem na rozgrzanym 07 i wskazania temp. vagiem z zegarow. Na razie reszte olej jest ok a regenerowane czesto pogwizduja , nie ma na razie tragedii
Ostatnio zmieniony 28 lut 2014, 22:38 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
#122143
Pomiar z silnika, zimny przed uruchomieniem
https://www.dropbox.com/s/6r3nmfplut8ve ... ieniem.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Pomiar z wskaźników, zimny przed uruchomieniem
https://www.dropbox.com/s/kgclenbxbub34 ... ieniem.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Pomiar z silnika, po rozgrzaniu
https://www.dropbox.com/s/u4249rkky9acq ... rzaniu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Pomiar z wskaźników, po rozgrzaniu
https://www.dropbox.com/s/7tsjrt6u5ivf8 ... rzaniu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Logi dynamiczne, rozgrzewanie się silnika:
Log (0 - 001,007)
Log (1 - 003,001,002)

Robiąc te logi, zauważyłem że po osiągnięciu na tablicy rozdzielczej wskazania 90 stopni w bloku 003 wskaźników widniała temperatura 75 stopni. Z czasem w trakcie jazdy te 75 rosło to max 83 stopni. Po zatrzymaniu temperatura spadała i gdy osiągnęła 75 stopni w bloku 003 wskaźników, wskazówka na liczniku spadała od 90 w dół.

Podobnie w bloku 007 silnika przy temperaturze 90 stopni na liczniku, w bloku 007 widniała temperatura 79 stopni. Maksymalnie urosła chyba do 85,5 stopnia. Po zatrzymaniu ta samo, po przekroczeniu 79 wskazówka również opadała.
Awatar użytkownika
By marnon -  01 mar 2014, 13:56
 śląskie
#122144
PinkFloyd pisze:Ja wycialem, na zewnątrz nie do poznania od auta z dpf, auto jest nadal zupelnie bezdymne, kontrolowali mnie raz w Niemczech sprawdzali czy mam dpf , sprawdzali i nic nie stwierdzili :) tylko u mnie moglem zrobic 800km o dpf byl zapelniony tylko w 11% wiec sadzy prawie nie emitowal wiec dpf nie byl mi potrzebny.

mam też BLSa z DPFem nie mam kabla ale powiedz mi jakie paliwo tankujesz? 800km i tylko 11% ? tak go gonisz czy jak ? :D

moja turbina właśnie gwiżdże sobie dość tak... a mam jeszcze ori przebieg 194tyś
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  01 mar 2014, 16:18
 zachodniopomorskie
#122150
michael230 pisze:Pomiar z silnika, zimny przed uruchomieniem
https://www.dropbox.com/s/6r3nmfplut8ve ... ieniem.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Pomiar z wskaźników, zimny przed uruchomieniem
https://www.dropbox.com/s/kgclenbxbub34 ... ieniem.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Pomiar z silnika, po rozgrzaniu
https://www.dropbox.com/s/u4249rkky9acq ... rzaniu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Pomiar z wskaźników, po rozgrzaniu
https://www.dropbox.com/s/7tsjrt6u5ivf8 ... rzaniu.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Logi dynamiczne, rozgrzewanie się silnika:
Log (0 - 001,007)
Log (1 - 003,001,002)

Robiąc te logi, zauważyłem że po osiągnięciu na tablicy rozdzielczej wskazania 90 stopni w bloku 003 wskaźników widniała temperatura 75 stopni. Z czasem w trakcie jazdy te 75 rosło to max 83 stopni. Po zatrzymaniu temperatura spadała i gdy osiągnęła 75 stopni w bloku 003 wskaźników, wskazówka na liczniku spadała od 90 w dół.

Podobnie w bloku 007 silnika przy temperaturze 90 stopni na liczniku, w bloku 007 widniała temperatura 79 stopni. Maksymalnie urosła chyba do 85,5 stopnia. Po zatrzymaniu ta samo, po przekroczeniu 79 wskazówka również opadała.
wszystko ok.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  02 mar 2014, 10:14
 zachodniopomorskie
#122204
marnon pisze:
PinkFloyd pisze:Ja wycialem, na zewnątrz nie do poznania od auta z dpf, auto jest nadal zupelnie bezdymne, kontrolowali mnie raz w Niemczech sprawdzali czy mam dpf , sprawdzali i nic nie stwierdzili :) tylko u mnie moglem zrobic 800km o dpf byl zapelniony tylko w 11% wiec sadzy prawie nie emitowal wiec dpf nie byl mi potrzebny.

mam też BLSa z DPFem nie mam kabla ale powiedz mi jakie paliwo tankujesz? 800km i tylko 11% ? tak go gonisz czy jak ? :D

moja turbina właśnie gwiżdże sobie dość tak... a mam jeszcze ori przebieg 194tyś
mam czysty dolot, wtryski w dobrym stanie po czyszczeniu, olej do dpf, szczelny dolot ktory ma splyw na ilosc sadzy,w bls turbawka kkk i sie nie zacina, dwa razy na na tankowanie robie trasy po 150km, jazda równa powyżej 2000 obr co dobrze wplywa na wypalanie dpf, mocne dociskanie gazu to wieksza ilosc sadzy i większe zapełnienie dpf, wystarczy auto trzymac pow 2000 obr stabilnie i ladnie sie dopala.
#123734
Witam ponownie,
Dopadł mnie dzisiaj błąd, w czasie jazdy auto wcześniej zaczęło przerywać i dopiero po jakimś czasie zaczęła migać kontrolka świec. Błąd jaki odczytałem to:

000564 - Regulacja ciśnienia doładowania
P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00110000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Przebieg: 224594 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2014.03.14
Czas: 12:35:17

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 2436 /min
Prędkość: 112.0 km/h
Obciążenie: 90.6 %
Napięcie: 14.29 V
Bity binarnie: 00001000
Ciśnienie rzecz.: 1999.2 mbar
Ciśnienie rzecz.: 2305.2 mbar

Kody gotowości: 0 0 0 0 0
Od czego zacząć poszukiwania?
Awatar użytkownika
By Hiszpanek_28 -  26 maja 2015, 19:07
 dolnośląskie
#179909
Witam Wszystkich. pozwoliłem podpiąć sie pod ten temat.
Dzisiaj auto wpadło w tryb awaryjny.

błędy

000564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 211744 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 07:54:33

Freeze Frame:
RPM: 2100 /min
Speed: 99.0 km/h
Load: 71.8 %
Voltage: 14.67 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 1948.2 mbar
Absolute Pres.: 2437.8 mbar

geometria ? turbo na zewnętrzną ?
gruszka ? zawór n75?

W blsie turbo o chyba kkk kierownica sie zapieka (zgaduje) :D