#179912
sporadyczne przeładowanie, najczęściej winne są zapieczone kierownice, zrób pełne logi
rzuci ktoś okiem na logi ?
A jaki problem masz z autem?Hiszpanek_28 pisze:rzuci ktoś okiem na logi ?
Hiszpanek_28 pisze:Witam Wszystkich. pozwoliłem podpiąć sie pod ten temat.
Dzisiaj auto wpadło w tryb awaryjny.
błędy
000564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 211744 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 07:54:33
Freeze Frame:
RPM: 2100 /min
Speed: 99.0 km/h
Load: 71.8 %
Voltage: 14.67 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 1948.2 mbar
Absolute Pres.: 2437.8 mbar
geometria ? turbo na zewnętrzną ?
gruszka ? zawór n75?
W blsie turbo o chyba kkk kierownica sie zapieka (zgaduje)
w bls-ie dpfy sa ok i nie ma to wpływu na twój problem, co do dpfu daj statyczne od 068 do 075.Hiszpanek_28 pisze:sprawdzę jutro. może lepiej tego dpfa wyrzucić ?
przy poziomie popiołu 105g to auto musi mieć przebieg 300-350 tys km , to albo go wywalić lub chemicznie wyczyścić.Hiszpanek_28 pisze:wczoraj patrzyłem na bloki to sadzy było 7% a popiołu 105%