Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By Hiszpanek_28 -  28 maja 2015, 23:02
 dolnośląskie
#180201
Hiszpanek_28 pisze:Witam Wszystkich. pozwoliłem podpiąć sie pod ten temat.
Dzisiaj auto wpadło w tryb awaryjny.

błędy

000564 - Boost Pressure Regulation
P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 211744 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 07:54:33

Freeze Frame:
RPM: 2100 /min
Speed: 99.0 km/h
Load: 71.8 %
Voltage: 14.67 V
Bin. Bits: 00101000
Absolute Pres.: 1948.2 mbar
Absolute Pres.: 2437.8 mbar

geometria ? turbo na zewnętrzną ?
gruszka ? zawór n75?

W blsie turbo o chyba kkk kierownica sie zapieka (zgaduje) :D
#180202
Z tego co rozmawiałem z mechanikiem jak regenerowałem u siebie turbo to mówił, że kkk nie zapieka i brudzi się tak szybko jak garret. Próbowałeś go przegonić kilka razy. Ewentualnie spróbuj podmienić na próbę N75 jak masz możliwość. DPF posiadasz czy usunięty?
#180204
Procedura wypalania nie jest zauważalna w tym silniku, jedynie minimalny spadek mocy i dynamiki. Jeździłem przez rok z dpfem i nie zauważyłem czegoś takiego jak podwyższone obroty lub chmura czarnego dymu za samochodem. Po logach widać, że coś nie tak z turbo lub jego sterowaniem. Nie sączy się olej na wyjściu z turbo do IC?
U mnie przy regenerowaniu cała geometria zawalona była olejem.