#180213
przebieg sprawdziany w ASO wiec nie ma opcji ze ma 300-350km. Ile wogółe te BLS-y palą wydaje mi sie ze mój pali dużó miasto 8,5l. trasa 7l
nie ma opcji żeby bls miał 105g popiołu i nie miał takiego przebiegu chyba ze źle odczytałeś. przy ok 180 tys. km zapełnienie popiołem powinno wynosic ok 50g dla BLS- jest to algorytm który liczy sterownik i na podstawie niego można oszacować tez przebieg chyba ze auto było uszkodzone i mocno dymilo przez cale zycie i dopalanie było 2 razy częściej innego wytłumaczenia nie ma. Podaj jakie masz synchro od tego dużo zależy spalanie.Hiszpanek_28 pisze:przebieg sprawdziany w ASO wiec nie ma opcji ze ma 300-350km. Ile wogółe te BLS-y palą wydaje mi sie ze mój pali dużó miasto 8,5l. trasa 7l
To jest super parametr do sprawdzania czy licznik kręcony, spec wykasuje w zegarach i w ecu ale nie zeruje licznika dpf- nikt nigdy tego nie robi. A jak umiesz liczyc można sobie to przeliczyć przy czym w 2.0 tdi jest inny przelicznik.piet pisze:Pink dobrze prawi, ja w oryginale miałem 220tys i 67g popiołu więc te Twoje 105 to zdecydowanie za dużo,
może faktycznie źle odczytałeś
PinkFloyd pisze:nie ma opcji żeby bls miał 105g popiołu i nie miał takiego przebiegu chyba ze źle odczytałeś. przy ok 180 tys. km zapełnienie popiołem powinno wynosic ok 50g dla BLS- jest to algorytm który liczy sterownik i na podstawie niego można oszacować tez przebieg chyba ze auto było uszkodzone i mocno dymilo przez cale zycie i dopalanie było 2 razy częściej innego wytłumaczenia nie ma. Podaj jakie masz synchro od tego dużo zależy spalanie.Hiszpanek_28 pisze:przebieg sprawdziany w ASO wiec nie ma opcji ze ma 300-350km. Ile wogółe te BLS-y palą wydaje mi sie ze mój pali dużó miasto 8,5l. trasa 7l
Dla blsa popraw na minus 1.5 do minus 2 spadnie spalanie i wzrośnie dynamikaHiszpanek_28 pisze:PinkFloyd pisze:nie ma opcji żeby bls miał 105g popiołu i nie miał takiego przebiegu chyba ze źle odczytałeś. przy ok 180 tys. km zapełnienie popiołem powinno wynosic ok 50g dla BLS- jest to algorytm który liczy sterownik i na podstawie niego można oszacować tez przebieg chyba ze auto było uszkodzone i mocno dymilo przez cale zycie i dopalanie było 2 razy częściej innego wytłumaczenia nie ma. Podaj jakie masz synchro od tego dużo zależy spalanie.Hiszpanek_28 pisze:przebieg sprawdziany w ASO wiec nie ma opcji ze ma 300-350km. Ile wogółe te BLS-y palą wydaje mi sie ze mój pali dużó miasto 8,5l. trasa 7l
synchro 0,5. moze było coś grzebane w ecu bo nie ma na nim kagańca
Daj mi statycznie 068, 073 i 075 to Ci powiemHiszpanek_28 pisze:ok. zmienie. a co z tym dpfem radzicie ?
http://vaglog.pl/log_219429.htmlPinkFloyd pisze:Daj mi statycznie 068, 073 i 075 to Ci powiemHiszpanek_28 pisze:ok. zmienie. a co z tym dpfem radzicie ?
Popiół jest 1 gram, czyli albo ktos ok 3000 km temu wymieniam dpfa albo specjalnie wyzerował licznik popiołu ( nie myl popiołu z sadzą ). Jak na blsa musi maskarycznie podkapcac lub taki jest program- chip, po 60km od dopalnie ma juz 20% sadzy. U mnie po 360km jest w zakresie 3-9%. Ja bym wywali za czesto dopala.Hiszpanek_28 pisze:http://vaglog.pl/log_219429.htmlPinkFloyd pisze:Daj mi statycznie 068, 073 i 075 to Ci powiemHiszpanek_28 pisze:ok. zmienie. a co z tym dpfem radzicie ?
dzisiaj koleś robił diagnostykę Vasem. coś tam sprawdzał ale mówi ze dziwnie się zachowuje ten dpf, widzę tylko ze zmieniła się wartość popiołu nie wiem o co chodzi
zdrowy bls na sprawnej turbinie bez dpf-a nic nie przykopci, ale przy tej turbawce która nie trzyma ciśnienia może być Batory przy zmianie biegów, po zapełnieniu dpfa widać ze ta turbawka mu nie sprzyja , bo reszta logów jest ok i nieszczelności nie ma.Hiszpanek_28 pisze:Ma serie 105 KM . czyli jak go wywalę to może kopcić jak stary tds ?