Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  29 maja 2015, 0:01
 zachodniopomorskie
#180216
Hiszpanek_28 pisze:przebieg sprawdziany w ASO wiec nie ma opcji ze ma 300-350km. Ile wogółe te BLS-y palą wydaje mi sie ze mój pali dużó miasto 8,5l. trasa 7l
nie ma opcji żeby bls miał 105g popiołu i nie miał takiego przebiegu chyba ze źle odczytałeś. przy ok 180 tys. km zapełnienie popiołem powinno wynosic ok 50g dla BLS- jest to algorytm który liczy sterownik i na podstawie niego można oszacować tez przebieg chyba ze auto było uszkodzone i mocno dymilo przez cale zycie i dopalanie było 2 razy częściej innego wytłumaczenia nie ma. Podaj jakie masz synchro od tego dużo zależy spalanie.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  29 maja 2015, 14:02
 zachodniopomorskie
#180278
piet pisze:Pink dobrze prawi, ja w oryginale miałem 220tys i 67g popiołu więc te Twoje 105 to zdecydowanie za dużo,
może faktycznie źle odczytałeś
To jest super parametr do sprawdzania czy licznik kręcony, spec wykasuje w zegarach i w ecu ale nie zeruje licznika dpf- nikt nigdy tego nie robi. A jak umiesz liczyc można sobie to przeliczyć :D przy czym w 2.0 tdi jest inny przelicznik.
Awatar użytkownika
By Hiszpanek_28 -  29 maja 2015, 19:27
 dolnośląskie
#180297
PinkFloyd pisze:
Hiszpanek_28 pisze:przebieg sprawdziany w ASO wiec nie ma opcji ze ma 300-350km. Ile wogółe te BLS-y palą wydaje mi sie ze mój pali dużó miasto 8,5l. trasa 7l
nie ma opcji żeby bls miał 105g popiołu i nie miał takiego przebiegu chyba ze źle odczytałeś. przy ok 180 tys. km zapełnienie popiołem powinno wynosic ok 50g dla BLS- jest to algorytm który liczy sterownik i na podstawie niego można oszacować tez przebieg chyba ze auto było uszkodzone i mocno dymilo przez cale zycie i dopalanie było 2 razy częściej innego wytłumaczenia nie ma. Podaj jakie masz synchro od tego dużo zależy spalanie.

synchro 0,5. moze było coś grzebane w ecu bo nie ma na nim kagańca
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  29 maja 2015, 19:59
 zachodniopomorskie
#180302
Hiszpanek_28 pisze:
PinkFloyd pisze:
Hiszpanek_28 pisze:przebieg sprawdziany w ASO wiec nie ma opcji ze ma 300-350km. Ile wogółe te BLS-y palą wydaje mi sie ze mój pali dużó miasto 8,5l. trasa 7l
nie ma opcji żeby bls miał 105g popiołu i nie miał takiego przebiegu chyba ze źle odczytałeś. przy ok 180 tys. km zapełnienie popiołem powinno wynosic ok 50g dla BLS- jest to algorytm który liczy sterownik i na podstawie niego można oszacować tez przebieg chyba ze auto było uszkodzone i mocno dymilo przez cale zycie i dopalanie było 2 razy częściej innego wytłumaczenia nie ma. Podaj jakie masz synchro od tego dużo zależy spalanie.

synchro 0,5. moze było coś grzebane w ecu bo nie ma na nim kagańca
Dla blsa popraw na minus 1.5 do minus 2 spadnie spalanie i wzrośnie dynamika
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  31 maja 2015, 7:23
 zachodniopomorskie
#180443
Hiszpanek_28 pisze:
PinkFloyd pisze:
Hiszpanek_28 pisze:ok. zmienie. :) a co z tym dpfem radzicie ?
Daj mi statycznie 068, 073 i 075 to Ci powiem
http://vaglog.pl/log_219429.html

dzisiaj koleś robił diagnostykę Vasem. coś tam sprawdzał ale mówi ze dziwnie się zachowuje ten dpf, widzę tylko ze zmieniła się wartość popiołu nie wiem o co chodzi
Popiół jest 1 gram, czyli albo ktos ok 3000 km temu wymieniam dpfa albo specjalnie wyzerował licznik popiołu ( nie myl popiołu z sadzą ). Jak na blsa musi maskarycznie podkapcac lub taki jest program- chip, po 60km od dopalnie ma juz 20% sadzy. U mnie po 360km jest w zakresie 3-9%. Ja bym wywali za czesto dopala.
#180512
Zależy od kondycji pozostałych elementów silnika. U mnie po wycięciu nie kopcił, po chipowaniu również nie kopci. A miałem zużyty wałek rozrządu, przeciekającą pompę vacuum, zużytą pompę paliwa. Jedynie rura jest czarna i na postoju jak depnę to jest chmura dymu. W czasie jazdy nic.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2015, 19:42 przez michael230, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  31 maja 2015, 19:40
 zachodniopomorskie
#180513
Hiszpanek_28 pisze:Ma serie 105 KM . czyli jak go wywalę to może kopcić jak stary tds ? :)
zdrowy bls na sprawnej turbinie bez dpf-a nic nie przykopci, ale przy tej turbawce która nie trzyma ciśnienia może być Batory przy zmianie biegów, po zapełnieniu dpfa widać ze ta turbawka mu nie sprzyja , bo reszta logów jest ok i nieszczelności nie ma.