Volkswagen Golf MK5

#180534
Bo masz tylko 1g popiołu w dfpie. Z tego wynika, że ktoś wyzerował licznik nie czyszcząc dpfa lub przed sprzedażą wymienił dpfa i wyzerował licznik (raczej mało kto by to robił przed sprzedażą). Jeśli tylko wyzerował licznik to radziłbym szybko to ogarnąć, bo krótko mówiąc wydech może być przytkany.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  31 maja 2015, 21:50
 zachodniopomorskie
#180536
michael230 pisze:Bo masz tylko 1g popiołu w dfpie. Z tego wynika, że ktoś wyzerował licznik nie czyszcząc dpfa lub przed sprzedażą wymienił dpfa i wyzerował licznik (raczej mało kto by to robił przed sprzedażą). Jeśli tylko wyzerował licznik to radziłbym szybko to ogarnąć, bo krótko mówiąc wydech może być przytkany.
po logach nie jest wycięty programowo, tylko wyzerowany licznik, gdyby ktoś wyciął a zostawił program to czujnik g450 różnicy ciśnień zaczął by krzyczeć i auto wpadałoby w tryb awaryjny.
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  31 maja 2015, 22:46
 zachodniopomorskie
#180557
Hiszpanek_28 pisze:podczas wypalania on zwiększa dawkę paliwa? jeśli się mu przerwie procedurę to paliwo którędy przedostaje się do oleju
Dodatkowa dawka paliwa w odp. memencie suwu tłoka za co odpowiedzialne sa odpowiednie krzywki wałka rozrządu. Temp spalin dochodzi do 800st, jak nie gasisz autka paliwo sie nie dostaje do oleju, w vw to rzadkość, jak 3 razy przerwiesz dopalanie a sadza nie spadnie do 3% wywali kontroli na desce. Mi dpf dopala sie w ok 5km do 0%, ale zapelnia sie max do 9%. przez 360km, a trasa 360km to zapełnienie od 1 do 3%. Nigdy olej sie nie zwiększył i nie wywalilo kontrolki na desce. Wszystko zalezy od stanu osprzetu- wtrysku, turbina i od stanu silnika.
Awatar użytkownika
By Hiszpanek_28 -  31 maja 2015, 22:49
 dolnośląskie
#180558
PinkFloyd pisze:
Hiszpanek_28 pisze:podczas wypalania on zwiększa dawkę paliwa? jeśli się mu przerwie procedurę to paliwo którędy przedostaje się do oleju
Dodatkowa dawka paliwa w odp. memencie suwu tłoka za co odpowiedzialne sa odpowiednie krzywki wałka rozrządu. Temp spalin dochodzi do 800st, jak nie gasisz autka paliwo sie nie dostaje do oleju, w vw to rzadkość, jak 3 razy przerwiesz dopalanie a sadza nie spadnie do 3% wywali kontroli na desce. Mi dpf dopala sie w ok 5km do 0%, ale zapelnia sie max do 9%. przez 360km, a trasa 360km to zapełnienie od 1 do 3%. Nigdy olej sie nie zwiększył i nie wywalilo kontrolki na desce. Wszystko zalezy od stanu osprzetu- wtrysku, turbina i od stanu silnika.

czyli jeśli kontrolka filtra się nie zapalała to nie ma możliwości żeby przedostawało się paliwo do oleju ?