#180527
diagnostykę vcdsem robiłem i logi. no i koleś vasem coś a tak to nic więcej
po logach nie jest wycięty programowo, tylko wyzerowany licznik, gdyby ktoś wyciął a zostawił program to czujnik g450 różnicy ciśnień zaczął by krzyczeć i auto wpadałoby w tryb awaryjny.michael230 pisze:Bo masz tylko 1g popiołu w dfpie. Z tego wynika, że ktoś wyzerował licznik nie czyszcząc dpfa lub przed sprzedażą wymienił dpfa i wyzerował licznik (raczej mało kto by to robił przed sprzedażą). Jeśli tylko wyzerował licznik to radziłbym szybko to ogarnąć, bo krótko mówiąc wydech może być przytkany.
PinkFloyd pisze: gdyby ktoś wyciął a zostawił program to czujnik g450 różnicy ciśnień zaczął by krzyczeć i auto wpadałoby w tryb awaryjny.
Jak założony regenerowany zamiennik to tak może być i dlatego chyba wyzerowany licznik popiołu.michael230 pisze:Gryzące i dziwnie śmierdzące to ja miałem od razu po wycięciu dpfa. Z dpfem nic z takich rzeczy.
Po ilości sadzy od ostatniego wypalania to innej decyzji nie widzę.Hiszpanek_28 pisze:ok ok. trzeba wywalić i tyle. dzięki za pomoc
Dodatkowa dawka paliwa w odp. memencie suwu tłoka za co odpowiedzialne sa odpowiednie krzywki wałka rozrządu. Temp spalin dochodzi do 800st, jak nie gasisz autka paliwo sie nie dostaje do oleju, w vw to rzadkość, jak 3 razy przerwiesz dopalanie a sadza nie spadnie do 3% wywali kontroli na desce. Mi dpf dopala sie w ok 5km do 0%, ale zapelnia sie max do 9%. przez 360km, a trasa 360km to zapełnienie od 1 do 3%. Nigdy olej sie nie zwiększył i nie wywalilo kontrolki na desce. Wszystko zalezy od stanu osprzetu- wtrysku, turbina i od stanu silnika.Hiszpanek_28 pisze:podczas wypalania on zwiększa dawkę paliwa? jeśli się mu przerwie procedurę to paliwo którędy przedostaje się do oleju
PinkFloyd pisze:Dodatkowa dawka paliwa w odp. memencie suwu tłoka za co odpowiedzialne sa odpowiednie krzywki wałka rozrządu. Temp spalin dochodzi do 800st, jak nie gasisz autka paliwo sie nie dostaje do oleju, w vw to rzadkość, jak 3 razy przerwiesz dopalanie a sadza nie spadnie do 3% wywali kontroli na desce. Mi dpf dopala sie w ok 5km do 0%, ale zapelnia sie max do 9%. przez 360km, a trasa 360km to zapełnienie od 1 do 3%. Nigdy olej sie nie zwiększył i nie wywalilo kontrolki na desce. Wszystko zalezy od stanu osprzetu- wtrysku, turbina i od stanu silnika.Hiszpanek_28 pisze:podczas wypalania on zwiększa dawkę paliwa? jeśli się mu przerwie procedurę to paliwo którędy przedostaje się do oleju