Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By Hiszpanek_28 -  01 cze 2015, 19:03
 dolnośląskie
#180633
PinkFloyd pisze:Popraw 03 dynamicznie w blokach pomiarowych a nie w bs. Poza tym silnik byl dogrzany, czy nie lapie temp. 90st bo vag pokazuje ok 72st. Poza tym doladowanie, pompki , korekcje ok jak dla bls, synchronizacja walka najbardziej optymalna dla bls to ok - 1,5, ale -2,9 jest w normie. Daj 08, 03,011 dynamicznie w blokach pomiarowych najlepej od 1500 obr ale na 4 biegu nie trzecim jak mozesz.
jeśli próbuje ustawić poniżej O auto nie odpal albo długo kreci i wyskakuje bład czujnika wałka

Dodano po 32 min 41 sek.:
w sumie to wo gole nie idzie ustawić na - jak dam na 0 i próbuje jeszcze obrócić trochę kołem to auto słabo pali albo wcale

Dodano po 7 min 17 sek.:
moge ustawic 0 albo + 7.8 nic wiecej
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  04 cze 2015, 11:03
 zachodniopomorskie
#180977
Hiszpanek_28 pisze:
PinkFloyd pisze:Popraw 03 dynamicznie w blokach pomiarowych a nie w bs. Poza tym silnik byl dogrzany, czy nie lapie temp. 90st bo vag pokazuje ok 72st. Poza tym doladowanie, pompki , korekcje ok jak dla bls, synchronizacja walka najbardziej optymalna dla bls to ok - 1,5, ale -2,9 jest w normie. Daj 08, 03,011 dynamicznie w blokach pomiarowych najlepej od 1500 obr ale na 4 biegu nie trzecim jak mozesz.
jeśli próbuje ustawić poniżej O auto nie odpal albo długo kreci i wyskakuje bład czujnika wałka

Dodano po 32 min 41 sek.:
w sumie to wo gole nie idzie ustawić na - jak dam na 0 i próbuje jeszcze obrócić trochę kołem to auto słabo pali albo wcale

Dodano po 7 min 17 sek.:
moge ustawic 0 albo + 7.8 nic wiecej
Robisz za duże ruchy max 0,5-1mm, zaznacz wokół śrub mazakiem kołka i ruszaj tylko na grubość tego zaznaczenia, do przodu czyli góry jest na minus.
Awatar użytkownika
By Hiszpanek_28 -  04 cze 2015, 22:35
 dolnośląskie
#181064
PinkFloyd pisze:
Hiszpanek_28 pisze:
PinkFloyd pisze:Popraw 03 dynamicznie w blokach pomiarowych a nie w bs. Poza tym silnik byl dogrzany, czy nie lapie temp. 90st bo vag pokazuje ok 72st. Poza tym doladowanie, pompki , korekcje ok jak dla bls, synchronizacja walka najbardziej optymalna dla bls to ok - 1,5, ale -2,9 jest w normie. Daj 08, 03,011 dynamicznie w blokach pomiarowych najlepej od 1500 obr ale na 4 biegu nie trzecim jak mozesz.
jeśli próbuje ustawić poniżej O auto nie odpal albo długo kreci i wyskakuje bład czujnika wałka

Dodano po 32 min 41 sek.:
w sumie to wo gole nie idzie ustawić na - jak dam na 0 i próbuje jeszcze obrócić trochę kołem to auto słabo pali albo wcale

Dodano po 7 min 17 sek.:
moge ustawic 0 albo + 7.8 nic wiecej
Robisz za duże ruchy max 0,5-1mm, zaznacz wokół śrub mazakiem kołka i ruszaj tylko na grubość tego zaznaczenia, do przodu czyli góry jest na minus.
ustawiłem na -1.5 jest lepiej, troche mniej pali i bardziej elastyczny. a jak najlepiej to ostawiać na zimnym czy ciepłym silniku?