Volkswagen Golf MK5

By zycho -  02 paź 2014, 10:54
 lubelskie
#144819
Witam. Jakiś tydzień temu pokazała się kontrolka "check engine". Wczoraj znajomy podłączył golfa pod komputer i wyskoczył jeden błąd - "18702 P2270 O2 Sensor Signal Bank 1 Sensor 2, Biased / Stuck Lean". Błąd został wyczyszczony i jak na razie kontrolka nie wróciła, ale nie wiem czy to rozwiązało problem. Co mi polecacie, robić coś z tym?
By zycho -  02 paź 2014, 11:33
 lubelskie
#144822
Nie no wiadomo, że nie naprawia :D Jak coś będzie nie tak to kontrolka wróci, nie?
Na jakimś forum pisali żeby dać trochę w gaz, bo jakiś syf mógł się osiąść - tak zrobiłem, na razie jest git.
By zycho -  02 lis 2014, 17:10
 lubelskie
#149073
Lukasz89 pisze:Tankujesz 98-kę ? Filtr paliwa wymieniony był (ile tys.km temu) ?

To podstawa, tylko nie ze shella bo na shellu 98-ki nie ma :D Jest 95 lub 100 oktan, tak dla przypomnienia wszystkim !
Nawaliłem, miałem kiepską wiedzę, nigdzie się nie dopytałem i zamiast lać 98-kę to lałem zwykłą 95-tkę. Dwa dni temu coś się zepsuło, ale jeszcze nie udało mi się zdiagnozować co dokładnie. Dzieje się dokładnie to samo jak na tym filmiku z tym, że filmik nie jest mój.
https://www.youtube.com/watch?v=qKrxVslfq9Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Podłączałem do zwykłego komputera diagnostycznego i wyskoczył mi błąd 16705 czyli czujnik obrotów silnika. W momencie jak obroty tak spadają samochód szarpie. Proszę o pomoc, co mam zrobić? Jestem na jutro umówiony z mechanikiem który ma podstawowego VAG'a i ma sprawdzić co i jak.

Wyczyszczenie przepustnicy coś da?
Ostatnio zmieniony 02 lis 2014, 17:30 przez zycho, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  02 lis 2014, 17:23
 dolnośląskie
#149075
zycho pisze:
Lukasz89 pisze:Tankujesz 98-kę ? Filtr paliwa wymieniony był (ile tys.km temu) ?

To podstawa, tylko nie ze shella bo na shellu 98-ki nie ma :D Jest 95 lub 100 oktan, tak dla przypomnienia wszystkim !
Nawaliłem, miałem kiepską wiedzę, nigdzie się nie dopytałem i zamiast lać 98-kę to lałem zwykłą 95-tkę. Dwa dni temu coś się zepsuło, ale jeszcze nie udało mi się zdiagnozować co dokładnie. Dzieje się dokładnie to samo jak na tym filmiku z tym, że filmik nie jest mój.
https://www.youtube.com/watch?v=qKrxVslfq9Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Podłączałem do jakiegoś komputera i wyskoczył mi błąd 16705 czyli czujnik obrotów silnika. W momencie jak obroty tak spadają samochód szarpie. Proszę o pomoc, co mam zrobić? Jestem na jutro umówiony z jakimś mechanikiem który ma podstawowego VAG'a i ma sprawdzić co i jak.

Wyczyszczenie przepustnicy coś da?
Bez urazy, ale takie wszystko "jakieś" u Ciebie
By zycho -  02 lis 2014, 17:30
 lubelskie
#149077
A-R-T-U-R pisze:
zycho pisze:
Lukasz89 pisze:Tankujesz 98-kę ? Filtr paliwa wymieniony był (ile tys.km temu) ?

To podstawa, tylko nie ze shella bo na shellu 98-ki nie ma :D Jest 95 lub 100 oktan, tak dla przypomnienia wszystkim !
Nawaliłem, miałem kiepską wiedzę, nigdzie się nie dopytałem i zamiast lać 98-kę to lałem zwykłą 95-tkę. Dwa dni temu coś się zepsuło, ale jeszcze nie udało mi się zdiagnozować co dokładnie. Dzieje się dokładnie to samo jak na tym filmiku z tym, że filmik nie jest mój.
https://www.youtube.com/watch?v=qKrxVslfq9Q" onclick="window.open(this.href);return false;
Podłączałem do jakiegoś komputera i wyskoczył mi błąd 16705 czyli czujnik obrotów silnika. W momencie jak obroty tak spadają samochód szarpie. Proszę o pomoc, co mam zrobić? Jestem na jutro umówiony z jakimś mechanikiem który ma podstawowego VAG'a i ma sprawdzić co i jak.

Wyczyszczenie przepustnicy coś da?
Bez urazy, ale takie wszystko "jakieś" u Ciebie
Już nie takie jakieś, tylko niestety jestem że tak powiem amatorem i mam małą wiedzę. Polecisz mi coś?
By zycho -  02 lis 2014, 17:44
 lubelskie
#149080
A-R-T-U-R pisze:Poszukaj ogarniętego mechanika z vcds-em a nie" jakiegos". Skan auta i coś już będzie wiadomo...
Wystarczy zwykły VCDS lite? Bo właśnie to ma mechanik z którym miałem się jutro ustawić.
Awatar użytkownika
By Lukasz89 -  02 lis 2014, 21:05
 lubelskie
#149106
Ile przebiegu masz?

Wyczyszczenie przepustnicy może dać dużo - mi auto gasło na wolnych obrotach przed czyszczeniem, czasem gasło w czasie jazdy (ale odpalało samo na pych, to było tak szybko że tylko kontrolki się zdążyły zaświecić) jak jechałem na biegu ! i spalanie spadło o 0,3 -0,5 litra na 100km.
Awatar użytkownika
By Lukasz89 -  03 lis 2014, 15:29
 lubelskie
#149184
zycho pisze:Przebieg około 96000 mil = 155000 km. Postaram się jutro podłączyć do tego VCDS'a, sprawdzę też przepustnice, bo na to mi wygląda.
Przepustnica jak nigdy nie czyszczona to pewnie tak zawęglona że nagar pęka... u mnie przy 112 tys.km już zaczynał się sypać. Ciężko będzie to domyć...ważne by tego nie porysować.
By zycho -  04 lis 2014, 11:23
 lubelskie
#149332
Lukasz89 pisze:
zycho pisze:Przebieg około 96000 mil = 155000 km. Postaram się jutro podłączyć do tego VCDS'a, sprawdzę też przepustnice, bo na to mi wygląda.
Przepustnica jak nigdy nie czyszczona to pewnie tak zawęglona że nagar pęka... u mnie przy 112 tys.km już zaczynał się sypać. Ciężko będzie to domyć...ważne by tego nie porysować.
Obstawiam, że może być to przepływomierz. Obroty strasznie dziwnie się zachowują, same skaczą i blokuje mi na 4000rpm, nie idzie dalej. Z tego co się dowidziałem jest to wina przepływomierza. Dalej szukam kogoś z VCDS i ciężko mi znaleźć...
Awatar użytkownika
By Lukasz89 -  04 lis 2014, 16:28
 lubelskie
#149359
zycho pisze:
Lukasz89 pisze:
zycho pisze:Przebieg około 96000 mil = 155000 km. Postaram się jutro podłączyć do tego VCDS'a, sprawdzę też przepustnice, bo na to mi wygląda.
Przepustnica jak nigdy nie czyszczona to pewnie tak zawęglona że nagar pęka... u mnie przy 112 tys.km już zaczynał się sypać. Ciężko będzie to domyć...ważne by tego nie porysować.
Obstawiam, że może być to przepływomierz. Obroty strasznie dziwnie się zachowują, same skaczą i blokuje mi na 4000rpm, nie idzie dalej. Z tego co się dowidziałem jest to wina przepływomierza. Dalej szukam kogoś z VCDS i ciężko mi znaleźć...
W FSI nie ma przepływomierza ;) :cool: TO JEST WINA BRUDNEJ PRZEPUSTNICY NA 98%
By emiter -  05 lis 2014, 14:43
 łódzkie
#149496
Kolego, wyczyść tą przepustnice, max godzinka roboty z piwkiem w ręku bez pośpiechu :D nawet jeśli to nie jej wina po takim przebiegu czyszczenie wskazane nawet bardzo ;)
zycho pisze:
Lukasz89 pisze:
zycho pisze:Przebieg około 96000 mil = 155000 km. Postaram się jutro podłączyć do tego VCDS'a, sprawdzę też przepustnice, bo na to mi wygląda.
Przepustnica jak nigdy nie czyszczona to pewnie tak zawęglona że nagar pęka... u mnie przy 112 tys.km już zaczynał się sypać. Ciężko będzie to domyć...ważne by tego nie porysować.
Obstawiam, że może być to przepływomierz. Obroty strasznie dziwnie się zachowują, same skaczą i blokuje mi na 4000rpm, nie idzie dalej. Z tego co się dowidziałem jest to wina przepływomierza. Dalej szukam kogoś z VCDS i ciężko mi znaleźć...