Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By vwadam -  03 cze 2015, 21:36
 kujawsko-pomorskie
#180916
Witam!

Mam problem z turbo w moim gti, przy dynamiczniejszej jezdzie przechodzi w stan serwisowy i odcina turbo, porobilem logi dynamiczne oraz statyczne bloku 115. Chcialbym dodac, od niedawna jezdze w miare eco i rzadko wywala turbine lecz zaczelo byc slyszalne syczenie powietrza tak jakby gdzies byla nieszczelnosc albo jakis zawor? Z tego co zaobserwowalem w logach to cisnienie jest dosc duze i jest duza roznica miedzy danym a zadanym. Czyzby poprzedni wlasciciel za bardzo przesadzil z programem?

dane furki
- auto mk5 gti
- silnik axx
- modyfikacje - program, wywalony kat -> strumienica
- rok produkcji 2005
- przebieg 129k

VCDS pokazał nastepujacy blad
Kod: Zaznacz cały
000564 - Regulacja ciśnienia doładowania 
               P0234 - 001 - przekroczona górna granica regulacji - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00100001
                    Priorytet błędu: 0
                    Częstość błędu: 14
                    Przebieg: 126632 km
                    Wskaźnik czasu: 0
                    Data: 2000.00.00
                    Czas: 16:46:35

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 2820 /min
                    Obciążenie: 99.6 %
                    Prędkość: 75.0 km/h
                    Temperatura: 69.0*C
                    Temperatura: 24.0*C
                    Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
                    Napięcie: 14.097 V
podaje linki do logow
dynamiczne - http://vaglog.pl/log_220336.html
statyczne - http://vaglog.pl/log_220338.html

dorzucam poniżej wykres z dynamicznego

Obrazek


z gory dziekuje za pomoc!

pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony 09 cze 2015, 18:10 przez vwadam, łącznie zmieniany 1 raz.