Volkswagen Golf MK5

By muminekgrzes -  08 cze 2015, 20:29
 małopolskie
#181455
Witam od kilku dni walczą z elektrycznym wspomaganiem w moim samochodziku
Golf V 1,6 FSI
rok 2004 1K0

VCDS taki błąd pokazuje , co to oznacza

Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.lbl
Part No: 1K1 909 144 E
Component: EPS_ZFLS Kl.1 1202
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 2D550D87C835

2 Faults Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Mileage: 6320 km
Temperature: 45.0°C
Voltage: 12.70 V
Voltage: 13.60 V

00003 - Control Module
014 - Defective - Intermittent
Freeze Frame:
By muminekgrzes -  10 cze 2015, 9:26
 małopolskie
#181629
Dzięki

Dziś wymieniam ( stare oznaczenie 4B0971955 ) nowe 1K0971955 KOSTKA ZŁĄCZE WTYK na głównych kablach zasilających ponieważ kabel prądowy był wygrzany i wspomaganie co jakiś czas się wyłączało.
Koszt takiej wtyczki w ASO około 25 pln+ piny 45 pln

w internecie 18 pln
Komplet zawiera to co widać na zdjęciu:
obudowę damską - 1szt.
konektor damski - 2 szt na przewód do 6mm2,
uszczelnienie - 2 szt na przewód do 6mm2

Mam nadzieje że grzanie się wtyku nie uszkodziło męskich zacisków w środku silnika
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  10 cze 2015, 10:02
 dolnośląskie
#181633
muminekgrzes pisze:Dzięki

Dziś wymieniam ( stare oznaczenie 4B0971955 ) nowe 1K0971955 KOSTKA ZŁĄCZE WTYK na głównych kablach zasilających ponieważ kabel prądowy był wygrzany i wspomaganie co jakiś czas się wyłączało.
Koszt takiej wtyczki w ASO około 25 pln+ piny 45 pln

w internecie 18 pln
Komplet zawiera to co widać na zdjęciu:
obudowę damską - 1szt.
konektor damski - 2 szt na przewód do 6mm2,
uszczelnienie - 2 szt na przewód do 6mm2

Mam nadzieje że grzanie się wtyku nie uszkodziło męskich zacisków w środku silnika
załacz to zdjecie to bedzie lepiej widać :)
By muminekgrzes -  15 cze 2015, 13:33
 małopolskie
#182123
Witam

Problem rozwiązany wymiana wtyczki rozwiązała wszelkie problemy z wyłączaniem się co jakiś czas elektrycznego wspomagania.
Pierwsze logi nie wskazywały na przegrzewanie się styków tylko na awarię czujnika konta skrętu , niestety to było kiepski kierunek.

Problem rozwiązany temat do zamknięcia. :yahoo: