Volkswagen Golf MK5

By mkosmala2 -  01 lis 2015, 18:05
 dolnośląskie
#198714
Witam serdecznie prosiłbym o analizę błędów Golf mk5 1.4 FSI
3 Faults Found:
17441 - Sensor for Nox (G295): Signal too Low
P1033 - 002 - Lower Limit Exceeded
16575 - Fuel Pressure Sensor (G247): Implausible Signal
P0191 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
17443 - Sensor for Nox (G295): Signal Implausible
P1035 - 001 - Upper Limit Exceeded

mniej więcej doczytałem się o co chodzi ale błędy występują sporadycznie ogólnie po przejechaniu 2 , 3 tyś , autko słabnie po ponownym rozruchu wszystko wraca do normy i wtedy zaświeca sie EPC .

i tu jest moje pytanie i prośba

czy w jakis sposób są te błędy ze sobą powiazane
gdzie szukać przyczyny
Awatar użytkownika
By Lukasz89 -  01 lis 2015, 19:43
 lubelskie
#198731
mkosmala2 pisze:Witam serdecznie prosiłbym o analizę błędów Golf mk5 1.4 FSI
3 Faults Found:
17441 - Sensor for Nox (G295): Signal too Low
P1033 - 002 - Lower Limit Exceeded
16575 - Fuel Pressure Sensor (G247): Implausible Signal
P0191 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
17443 - Sensor for Nox (G295): Signal Implausible
P1035 - 001 - Upper Limit Exceeded

mniej więcej doczytałem się o co chodzi ale błędy występują sporadycznie ogólnie po przejechaniu 2 , 3 tyś , autko słabnie po ponownym rozruchu wszystko wraca do normy i wtedy zaświeca sie EPC .

i tu jest moje pytanie i prośba

czy w jakis sposób są te błędy ze sobą powiazane
gdzie szukać przyczyny
Nox sensor - tzw. ekologia, należy to olać bo to siada w każdym golfie, ale może być to związane u Ciebie z G247 - słabe ciśnienie w szynie paliwowej. Sprawdź czujnik (to obstawiam na 70%) lub samą pompę. Może masz już zniszczony popychacz pompy paliwa (ASO ok.100 zł) tej na silniku, lub wytarty wałek z powodu jazdy z rozwalonym popychaczem...to już będzie drogo. Ale raczej czujnik ciśnienia ewentualnie przerwana wiązka do niego.

EPC jest powiazane z ok.20 czujnikami/problemami z silnikiem i kilkoma innymi sprawami (typu czujnik światła stop z tyłu) i ma prawo się zaświecić.
By mkosmala2 -  01 lis 2015, 21:55
 dolnośląskie
#198761
dzięki za odpowiedz z tym nox-em to faktycznie to oleje ewentualnie do jakiegoś tjunera podjadę żeby mi sofcik przerobił a co do tego ciśnienia to muszę rozebrać pompę i sprawdzić ten tłoczek wspomagający bo faktycznie może być przyczyną a powiedz mi jeszcze pompa w którym miejscu ma czujnik czy wiązka idzie bezpośrednio z pompy do niego ?