ważne że nie powracają, często problem tkwi po prostu w stykach wtyczek, złącz itp..
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17480
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 340/004928
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 116/000278
możesz tłumaczyć w google
https://translate.google.pl/
Kod: Zaznacz cały17480 / P1072 - Czujnik NOx (G295) podgrzewacz sterowania, Awaria obwodu ==
Zawartość
1 Możliwe przyczyny
2 Możliwe rozwiązania
Możliwe przyczyny
Podłączenie do / z czujnika G295 wadliwego
Sensor (G295) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdzić okablowanie i połączenia
Sprawdzić / wymienić czujnik (G295)
Kod: Zaznacz cały17748 / P1340 / 004928 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) / Czujnik prędkości obrotowej silnika (G28): Incor. Korelacja
Możliwe przyczyny
Pasek rozrządu / Chain nieprawidłowo zainstalowany
Łańcucha rozrządu prawdopodobnie wydłużony
Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) wadliwe
Czujnik prędkości obrotowej silnika (G28) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdzić pasek rozrządu instalację / Chain
Użyj wyceny wartości bloków (MVB) do sprawdzenia łańcucha rozrządu
Sprawdzić / wymienić czujnik położenia wałka rozrządu (G40)
Sprawdzić / wymienić czujnik prędkości silnika (G28)
Uwagi specjalne
Kiedy w silniku 1.8T, sprawdzić ciśnienie oleju silnikowego. Pickup pompa oleju może być ograniczone.
Kiedy w silnik 1.8T (ewentualnie inne też), sprawdź, czy poprawna jest zainstalowany (G40 pojedynczy odstęp kontra 4 szczeliny).
Kiedy w VR6 4 zaworów (BDF, BJS, BAA) silników w połączeniu z 17755 patrz Biuletyn techniczny 15-07-03. Poprzedni numer Biuletyn techniczny było 15-04-01.
Po znalezieniu się w V6 benzyny Audi silnika 30 zaworu (jak EPB i B), DTC 17755 mogą być przechowywane, jak również. Jeśli są wyświetlane zarówno tych kodów jednocześnie, a kody pojawiają się dopiero wtedy, gdy silnik jest na chodzie powyżej 1800 obrotach na minutę, to problem jest prawdopodobne, że napinacze łańcucha zamkowe zostały zainstalowane na niepoprawnych głowic (napinacza kierowców na głowie pasażera, etc).
W silnikach z wałkiem rozrządu napędzane łańcuchem zasysanego (ów), ale wałek rozrządu (y) napędzane pasem spalin, sprawdzić ilość linków rolkowe między faz wałków rozrządu jest prawidłowe. Kliknij na miniaturę, aby powiększyć:
Kod: Zaznacz cały16500 / P0116 / 000278 - Silnik Coolant Temp. Sensor (G62): Nieoczekiwane sygnał
ewentualne objawy
Uruchamianie silnika, gdy silnik jest ciepły lub warmish, obroty biegu jałowego natychmiast jest 1200 - 3000 obrotów na minutę.
Diesel: wskazanie jest wyjątkowo długi czas spalania czas świetle wskazań blask.
Z każdej temperaturze silnika rzadko bezczynności rpm będzie zmieniać się pomiędzy 900 - 1000 rpm.
Przy rozgrzanym silniku (90 ° C) temperatura silnika nagle spada (70 ° C) i powoli wraca do 90 ° C.
Możliwe przyczyny
Okablowanie i / lub połączenia uszkodzone
Czujnik płynu chłodzącego silnika (G62) wadliwe
Możliwe rozwiązania
Sprawdzić okablowanie i połączenia
Wymienić czujnik płynu chłodzącego silnika (G62)
Uwagi specjalne
W moim 1995-2002 (?) W Europie w samochodach VW-G2 / G62 miał złą reputację rozbijania często. Domyślnym G2 / G62 jest czarne, a wszystkie zamienniki są zielone.
Sprawdź, czy zainstalowany jest odpowiedni moduł sterowania wentylatora chłodzącego / Relay (sprawdź numer części za pomocą katalog części)!