Volkswagen Golf MK5

By muminekgrzes -  03 sty 2016, 19:21
 małopolskie
#208238
Witam potrzebuje pomocy w oczytaniu jak poniżej
Dodatkowo wiatrak włącza sie zaraz po uruchomieniu silnika , po skasowaniu błędów przestał sie włączać i niby wszystko w porządku


Address 01: Engine Labels: 03C-906-056-BAG.lbl
Control Module Part Number: 03C 906 056 BA HW: Hardware No
Component and/or Version: MED9.5.10 00 5697
Software Coding: 0000072
Work Shop Code: WSC 01279 785 00200
VCID: 63C1ABBFDE71
3 Faults Found:

17480 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Circuit Malfunction
P1072 - 008 - Implausible Signal - MIL ON
17748 - Camshaft Position Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28): Incor. Correlation
P1340 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal
P0116 - 008 - Implausible Signal

Readiness: 0010 0001
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  03 sty 2016, 22:07
 pomorskie
#208302
ważne że nie powracają, często problem tkwi po prostu w stykach wtyczek, złącz itp..


http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17480

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 340/004928

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 116/000278


możesz tłumaczyć w google https://translate.google.pl/
Kod: Zaznacz cały
17480 / P1072 - Czujnik NOx (G295) podgrzewacz sterowania, Awaria obwodu ==
Zawartość

     1 Możliwe przyczyny
     2 Możliwe rozwiązania

Możliwe przyczyny

     Podłączenie do / z czujnika G295 wadliwego
     Sensor (G295) wadliwe

Możliwe rozwiązania

     Sprawdzić okablowanie i połączenia
     Sprawdzić / wymienić czujnik (G295)
Kod: Zaznacz cały
17748 / P1340 / 004928 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) / Czujnik prędkości obrotowej silnika (G28): Incor. Korelacja
Możliwe przyczyny

    Pasek rozrządu / Chain nieprawidłowo zainstalowany
        Łańcucha rozrządu prawdopodobnie wydłużony
    Czujnik położenia wałka rozrządu (G40) wadliwe
    Czujnik prędkości obrotowej silnika (G28) wadliwe

Możliwe rozwiązania

    Sprawdzić pasek rozrządu instalację / Chain
        Użyj wyceny wartości bloków (MVB) do sprawdzenia łańcucha rozrządu
    Sprawdzić / wymienić czujnik położenia wałka rozrządu (G40)
    Sprawdzić / wymienić czujnik prędkości silnika (G28)

Uwagi specjalne

    Kiedy w silniku 1.8T, sprawdzić ciśnienie oleju silnikowego. Pickup pompa oleju może być ograniczone.
    Kiedy w silnik 1.8T (ewentualnie inne też), sprawdź, czy poprawna jest zainstalowany (G40 pojedynczy odstęp kontra 4 szczeliny).
    Kiedy w VR6 4 zaworów (BDF, BJS, BAA) silników w połączeniu z 17755 patrz Biuletyn techniczny 15-07-03. Poprzedni numer Biuletyn techniczny było 15-04-01.
    Po znalezieniu się w V6 benzyny Audi silnika 30 zaworu (jak EPB i B), DTC 17755 mogą być przechowywane, jak również. Jeśli są wyświetlane zarówno tych kodów jednocześnie, a kody pojawiają się dopiero wtedy, gdy silnik jest na chodzie powyżej 1800 obrotach na minutę, to problem jest prawdopodobne, że napinacze łańcucha zamkowe zostały zainstalowane na niepoprawnych głowic (napinacza kierowców na głowie pasażera, etc).
    W silnikach z wałkiem rozrządu napędzane łańcuchem zasysanego (ów), ale wałek rozrządu (y) napędzane pasem spalin, sprawdzić ilość linków rolkowe między faz wałków rozrządu jest prawidłowe. Kliknij na miniaturę, aby powiększyć:
Kod: Zaznacz cały
16500 / P0116 / 000278 - Silnik Coolant Temp. Sensor (G62): Nieoczekiwane sygnał
ewentualne objawy

     Uruchamianie silnika, gdy silnik jest ciepły lub warmish, obroty biegu jałowego natychmiast jest 1200 - 3000 obrotów na minutę.
         Diesel: wskazanie jest wyjątkowo długi czas spalania czas świetle wskazań blask.
     Z każdej temperaturze silnika rzadko bezczynności rpm będzie zmieniać się pomiędzy 900 - 1000 rpm.
     Przy rozgrzanym silniku (90 ° C) temperatura silnika nagle spada (70 ° C) i powoli wraca do 90 ° C.

Możliwe przyczyny

     Okablowanie i / lub połączenia uszkodzone
     Czujnik płynu chłodzącego silnika (G62) wadliwe

Możliwe rozwiązania

     Sprawdzić okablowanie i połączenia
     Wymienić czujnik płynu chłodzącego silnika (G62)

Uwagi specjalne

     W moim 1995-2002 (?) W Europie w samochodach VW-G2 / G62 miał złą reputację rozbijania często. Domyślnym G2 / G62 jest czarne, a wszystkie zamienniki są zielone.
     Sprawdź, czy zainstalowany jest odpowiedni moduł sterowania wentylatora chłodzącego / Relay (sprawdź numer części za pomocą katalog części)!