#239419
Witam, proszę o pomoc w ocenie logów, problem jest zdaje się z turbo, nie wydaje mi się aby wstawało od razu (tzn nie ma tego kopnięcia na niskich obrotach), tak ja to odczuwam plus rura dolotu przy samej turbinie w ogóle nie pęcznieje przynajmniej na postoju do połowy obrotomierza. Znowuż podczas jazdy wbrew pozorom auto jest mocne, tzn nie dochodzą go auta które mają poniżej 200KM a do tego jest w stanie rozpędzić się do licznikowych 240km/h. Brak jakby tego pierwszego uderzenia mocy z turbo. Do tego na niskich obrotach słychać syczenie z turbo. Ale raczej nie ma dziur na wężach bo na postoju nie ma żadnego syczenia....
Auto ma ok. 130.000km, napinacz napina łańcuch zmiennych faz rozrządu (było klekotanie, po wymianie od 110.000km na motula problem ustąpił i już nie powrócił, olej wymieniany co 10.000km), zawór DV wymieniony (był pęknięty, wsadzona poprawna wersja), szklaneczka popychacza także wymieniona. Założony jest filtr powietrza z S3 (ten trochę niższy) ale nie wygląda na to, żeby on robił jakieś problemy. Nie był wymieniany zawór PCV. Auto nie wciąga oleju, do 1litra na 10.000km. Z problemów to widać, że zaczyna pocić się olejem ostatnia rura nachodząca na samo turbo więc pewnie będzie uszczelka do wymiany, ale nie słychać nic niepokojącego z jej okolic na postoju.
Wrzucam dwa logi:
https://drive.google.com/open?id=0BxjA2 ... VEUi1leTg4
wykonany na 3cim biegu od ~1500 do odcinki
i drugi:
https://drive.google.com/open?id=0BxjA2 ... 85Q3htcV9F
ten wykonany chwilę później na 4'tym biegu od ~1600 do ok. 5500-6000.
Może ktoś rzuci fachowym okiem i coś znajdzie tutaj, co może być nie tak?
Auto ma ok. 130.000km, napinacz napina łańcuch zmiennych faz rozrządu (było klekotanie, po wymianie od 110.000km na motula problem ustąpił i już nie powrócił, olej wymieniany co 10.000km), zawór DV wymieniony (był pęknięty, wsadzona poprawna wersja), szklaneczka popychacza także wymieniona. Założony jest filtr powietrza z S3 (ten trochę niższy) ale nie wygląda na to, żeby on robił jakieś problemy. Nie był wymieniany zawór PCV. Auto nie wciąga oleju, do 1litra na 10.000km. Z problemów to widać, że zaczyna pocić się olejem ostatnia rura nachodząca na samo turbo więc pewnie będzie uszczelka do wymiany, ale nie słychać nic niepokojącego z jej okolic na postoju.
Wrzucam dwa logi:
https://drive.google.com/open?id=0BxjA2 ... VEUi1leTg4
wykonany na 3cim biegu od ~1500 do odcinki
i drugi:
https://drive.google.com/open?id=0BxjA2 ... 85Q3htcV9F
ten wykonany chwilę później na 4'tym biegu od ~1600 do ok. 5500-6000.
Może ktoś rzuci fachowym okiem i coś znajdzie tutaj, co może być nie tak?