Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By Bazyli89 -  07 sty 2020, 11:17
 mazowieckie
#279397
Jak w temacie wali błąd P0011' regulacja faz rozrządu rząd cylindrów 1, nie może osiągnąć zadanej wartości '
Silnik ma przyspieszenie, jeździ normalnie natomiast na jałowym co i raz go rzuca i przerywa silnikiem. Jak dam gazu do ok 1400 obrotów silnik chodzi wzorowo. Czytałem że może być padnięty wariator albo czujnik faz rozrządu. I wariatora nie mam narazie jak sprawdzic bo nie mam czasu tego rozebrać, a jezeli chodzi o czujnik to z odpietym czujnikiem chodzi tak samo jak z podpiętym. Czy jak czujnik jest sprawny to po odpieciu silnik powinien chodzić gorzej niż przed odpieciem? Pytam bo w okolicy nie ma nikogo z takim silnikiem co bym mógł sprawdzić
Awatar użytkownika
By martinnoo -  15 gru 2020, 9:19
 wielkopolskie
#284446
Szkoda, że nikt Ci nie odpowiedział, temat ciekawy - nie dlatego, że częsty problem, ale dlatego, że mało tego w necie, mało informacji, raczej mniej problemów jest z tym silnikiem 2.0 FSI, bo co nie wejdzie na forum tu czy gdzie indziej to występują notorycznie jednostki TDI.

Miałem ten sam błąd i ten sam problem, w styczniu wymieniałem "cały" komplet zmiennych faz rozrządu, piszę "cały" bo nie wymieniłem właśnie czujnika.
Minie zaraz rok, a ja znów mam ten sam problem, albo i podobny. Mechanik raczej wzorowy jeśli chodzi o wymianę poprzednich części. Auto obecnie stoi u niego, padł pomysł wymiany cewek bo świece wymieniałem dwa lata temu nowe, oryginalne no i znak zapytania jeszcze jest nad czujnikiem faz rozrządu.

Napiszę w tym poście za niedługo co wyjdzie, może komuś się przyda ta informacja.

@Edit:
Dla tych co kiedyś będą mieć podobne problemy. Okazało się, że u mnie padł wariator po roku czasu miał luzy 2mm na lewo i prawo, ale to moja wina bo kupiłem na allegro jakiegoś no name, teraz zaopatrzyłem się w wariator firmy Topran (Hans Pries), łańcuch i napinacz był z INNy wcześniej kupiony więc o to się nie boje.
Auto skręcone i śmiga bez zarzutów.