Volkswagen Golf MK5

#285909
Witam! Mam problem z swoim golfem. Jeżeli chodzi o turbo dziurę była w nim od momentu kupna. W momencie kiedy się wciśnie gaz przy ok 2k. obrotów auto jedzie póki słuchać kompresor. Gdzieś przy 3,2k obrotów kompresor się wyłacza i auto wyraźnie zwalnia. Kolejna bolączka która w sumie zmotywowała mnie do walk o kulturę pracy silnika to to, że zaczął przykulewać na 4 cyl. Jakieś 2 miesiące temu była robiona głowica, z rozrządem. Na wolnych obrotach szarpie silnikiem i w momencie przyśpieszania ale tylko kiedy pracuje kompresor. Świece nowe NGK R6, nowa cewka zapłonowa, zaraz idę wymienić N75. Nie zapala się check, ale VCDS liczy wypadanie tylko na 4 cylindrze. Z góry dziękuje za pomoc.
https://log.tunezilla.com/s/APiLdSCu
https://log.tunezilla.com/s/lmy9MNSQ

edit:
Po wymianie n75 maszyna idzie jak trzeba. Niestety problem przykulewania silnika pozostał. Czy te wychylenia na mapie zapłonu, to coś normalnego czy raczej anomalia?