Volkswagen Golf MK5

Awatar użytkownika
By Lukasz89 -  14 cze 2015, 16:39
 lubelskie
#182025
plejaz pisze:No właśnie co z EGR czy nie będzie wtedy on zgłaszał błędów jak nox będzie wylogowany ?
Nox to osobny czujnik, działa w pojedynkę. Pisze o EGRze żeby nikt Ci nie wylogował go bo EGR w tym silniku chłodzi go... nike każdy o tym wie. Po wylogowaniu EGRa następuje koniec silnika po pewnym czasie. Spaliny w FSI co pewien czas (kilka sekund na minute jak sie wypala drugi katalizator ten z NOxem - tlenkiem azotu ze spalin) mają ok.1 600 stopni (tysiąc sześćset) - to 2 x wiecej jak inne silniki nawet na autostradzie!, i tu recyrkulacja spalin (EGR) chłodzi cylindry... EGR jest nawet chłodzony - idą węże od układu chłodzącego.

Noxa jak sie wyloguje to nic nie ma prawa się dziać, mało tego, drugi katalizator można sprzedać, później na tym jeszcze zarobić :D - ale trzeba wstawić jakiś tłumik środkowy by nie buczało (trzeba coś dobrać w takich samych wymiarach).
Tak kiedyś zrobię jak znudzi mi się kasowanie błędów - miesięcznie robię koło 400-500 km, wiec jeszcze nie jest to uporczywe.

Drugi kat to tylko jest do Noxa.
By plejaz -  14 cze 2015, 19:03
#182035
Super, dziękuję za obszerną wypowiedź. Czy ktoś z forum z Łodzi lub okolic coś działał w temacie i może polecić sprawdzone miejsce na dokonanie modernizacji?
Awatar użytkownika
By em91afk -  17 lip 2021, 10:04
 śląskie
#286719
Czyli jedyna opcja najlepsza I najtańsza to wyłączenie noxa z ECU? Jak dobrze rozumiem? Mam 1.4 FSI I co 400/500 km dostaje błąd P2022 Niesky sygnał na obwodzie NOx.