#110395
Witam,
proszę o analizę błędu:
Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
Part No SW: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ
Component: Bordnetz-SG H54 2202
Revision: 00H54000 Serial number: 00000007953404
Coding: 0D0D8E2700041500471400001400000000097F075C00010C000000000000
Shop #: WSC 01324 785 00200
VCID: 71EDD1F71139
Part No: 1K1 955 119 C
Component: Wischer VW350 013 0402
Coding: 00063445
Shop #: WSC 01324
1 Fault Found:
01493 - Bulb for Blinkers; Front Left (M5)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 139
Mileage: 54739 km
Time Indication: 0
Date: 2005.09.13
Time: 31:63:63
Freeze Frame:
ON
Voltage: 11.50 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF
po wystąpieniu błędu dla testu zamieniałem żarówki kierunkowskazu miejscami (canbus),
błąd dalej występował, przy czym poprzednio lewa żarówka z błędem a teraz prawa świeci normalnie - czyli wnioskuję ze coś z lewym reflektorem
objawy po przekręceniu stacyjki i załączeniu lewego kierunkowskazu: dwa normalne mignięcia a potem błąd spalonej żarówki i szybsze miganie kontrolki przy braku światła w żarówce,
dodam, że wczoraj konserwowałem styki w punktach masy (ten na alternatorze, ten obok akumulatora, poniżej akumulatora, oraz 1 poniżej skrzynki bezpieczników oraz 1 poniżej prawej lampy), gdyż jak mierzyłem napięcie na aku wynosiło 13,4 a na alternatorze 14 - po zabiegu, na zaciskach aku pojawiło się napięcie 14,3 lub 14,03 już nie pamiętam dokładnie
jak konserwowałem - rozkręciłem, spryskałem spray'em kontakt 61 zarówno zaciski jak i śruby oraz nakrętki, potem skręciłem,
natomiast dzisiaj ten błąd zaraz po załączeniu stacyjki, przy czym podczas wyjeżdżania z garażu się lekko zdziwiłem, bo było słychać jakby lekkie uderzenie czegoś (zwarcie ???? - może to coś innego, coś pod kołem ? kamyczek ? nie umię dokładnie zdiagnozować co i gdzie - przypuszczam że gdyby było zwarcie posżłyby bezpieczniki, co prawda nie sprawdziłem)
dodam jeszcze że później wymieniłem canbusy na zwykłe żarówki i teraz jest ok,
myślę że to nienormalny objaw i nie wiem co się dzieje ?
proszę o analizę błędu:
Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl
Part No SW: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ
Component: Bordnetz-SG H54 2202
Revision: 00H54000 Serial number: 00000007953404
Coding: 0D0D8E2700041500471400001400000000097F075C00010C000000000000
Shop #: WSC 01324 785 00200
VCID: 71EDD1F71139
Part No: 1K1 955 119 C
Component: Wischer VW350 013 0402
Coding: 00063445
Shop #: WSC 01324
1 Fault Found:
01493 - Bulb for Blinkers; Front Left (M5)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 139
Mileage: 54739 km
Time Indication: 0
Date: 2005.09.13
Time: 31:63:63
Freeze Frame:
ON
Voltage: 11.50 V
ON
ON
OFF
OFF
OFF
po wystąpieniu błędu dla testu zamieniałem żarówki kierunkowskazu miejscami (canbus),
błąd dalej występował, przy czym poprzednio lewa żarówka z błędem a teraz prawa świeci normalnie - czyli wnioskuję ze coś z lewym reflektorem
objawy po przekręceniu stacyjki i załączeniu lewego kierunkowskazu: dwa normalne mignięcia a potem błąd spalonej żarówki i szybsze miganie kontrolki przy braku światła w żarówce,
dodam, że wczoraj konserwowałem styki w punktach masy (ten na alternatorze, ten obok akumulatora, poniżej akumulatora, oraz 1 poniżej skrzynki bezpieczników oraz 1 poniżej prawej lampy), gdyż jak mierzyłem napięcie na aku wynosiło 13,4 a na alternatorze 14 - po zabiegu, na zaciskach aku pojawiło się napięcie 14,3 lub 14,03 już nie pamiętam dokładnie
jak konserwowałem - rozkręciłem, spryskałem spray'em kontakt 61 zarówno zaciski jak i śruby oraz nakrętki, potem skręciłem,
natomiast dzisiaj ten błąd zaraz po załączeniu stacyjki, przy czym podczas wyjeżdżania z garażu się lekko zdziwiłem, bo było słychać jakby lekkie uderzenie czegoś (zwarcie ???? - może to coś innego, coś pod kołem ? kamyczek ? nie umię dokładnie zdiagnozować co i gdzie - przypuszczam że gdyby było zwarcie posżłyby bezpieczniki, co prawda nie sprawdziłem)
dodam jeszcze że później wymieniłem canbusy na zwykłe żarówki i teraz jest ok,
myślę że to nienormalny objaw i nie wiem co się dzieje ?