Volkswagen Golf MK5

Tutaj pytaj o wszystko co związane z autem, które chcesz kupić
By hubi9 -  20 paź 2019, 12:16
 wielkopolskie
#277785
Witam, mam pytanie. Mianowicie mam do kupienia Golfa 5 Variant 1.9 TDI BLS. Był z DPF(KOD 7GG) ale z tego co wiem to już go nie ma. Auto z 2008 roku, przebieg sprawdzony 179 tys. Znajomy ma go już od 5 lat i nic się z nim nie dzieje. Bardzo bogate wyposażenie, zadbany ogólnie. Ale moje pytanie czy BLS też miał problem z panewkami ? Czy tylko BXE ? Warto zabrać tego BLS ?
#281264
Zastanawiam sie nad zakupem Golfa 5. Pod uwage biore 2 wersje GT 1.4 tsi 170 lub Gti 200, oba z DSG . O ile mozna w tych silnikach bezpiecznie podniesc moc samym programem? Jaka moc mozna w nich bezpiecznie uzyskac po wymianie np. turbo i kompletnego wydechu ewentualnie dolotu ale bez ruszania wnetrza (tloki ,korby) Jakie przebiegi wytrzymuja te silniki ? Golf GT 2008 ktorym sie interesuje ma ok 130tys km przebiegu a 2008 GTI 200tys. Na co zwrocic uwage przy zakupie ? Wiem ze byly w GTi dwie wersje silnika 200km, ktora lepsza?
By wojtek-e30 -  02 maja 2020, 12:02
 warmińsko-mazurskie
#281269
Z tych dwóch tylko GTI, nie zawracaj sobie nawet głowy tym 1,4tsi.
Z 2008r to będzie silnik BWA , samym programem zrobisz ok 30KM góra 40KM jak będzie jakiś bonus w serii. Najlepiej robić od razu DP+program wtedy masz ok 260KM czasami nawet więcej (ja miałem 270KM).
Ale najważniejsze to kupić zdrowe auto, przy 200k przebiegu i 12 latach auta to już rozrząd 2X powinien być wymieniony (ewentualnie jak kupisz to do razu sam wymieniaj), do tego pewnie wariator, łańcuch i napinacz.
Zawór DV, PCV, szklanka popychacza, olej w skrzyni co 60k powinien być wymieniany.
By Rost -  03 maja 2020, 14:18
 małopolskie
#281291
W stopniu sprężania i wałkach rozrządu, jeśli dobrze pamiętam. AXX głównie występował w Mk5 Gti z początkowych lat produkcji. Generalnie, czy jeden, czy drugi zawsze będziesz miał coś do zrobienia w stopniu większym lub mniejszym.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11