Volkswagen Golf MK5

Tutaj pytaj o wszystko co związane z autem, które chcesz kupić
Awatar użytkownika
By Ramzes -  16 paź 2016, 11:19
 kujawsko-pomorskie
#241082
VCX_7 pisze:
Mettenoos pisze: najczesciej handlarze stosują dwie umowy odrębne na oba pojazdy, jest to najprostsza forma bez kombinacji, fakture powinieneś dostać. Sam w taki sposób zamieniłem Mk5 na a3 8p
Zapewne praktyczniej tak jest , - mnie zaproponował 13 tys. za Polo ostatecznie ( jak igiełka będzie...) golfa za 21.500zł (ostatnia cena),
..."golf trochę napraw lakierniczych miał "- jak potwierdziłem, ze przyjadę z czujnikiem lakieru. Wystawiają fakturę za swój, mój przejmują na podstawie umowy kupna-sprzedaży.
Ja bym za niego tyle nie dał. Ale to moje zdanie :)
By Rutra23 -  16 paź 2016, 11:32
 wielkopolskie
#241083
Według mnie nie jest wart tej ceny, silnik 1,4 o mocy 80 KM skrzynia 5 biegów ( słabszego w MK5 nie było) i także "słabe" wyposażenie (min. fotel pasażera bez regulacji wysokości, manualna klimatyzacja, brak sensora zmierzchu-deszczu, tył szyby na korbki, itp.), no i dojdą koszty rejestracji. Dodatkowo na minus przeszłość lakierniczo-blacharska.
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  16 paź 2016, 12:03
 śląskie
#241088
Nie no bez jaj. Co to za cena... jeszcze jak nie lakier fabryka. to przecież golas z grzanymi stołkami jedynie.
Zwykłe radio, kima manual, brak czujnika zmierzchu, tylne szyby korbki, brak multi, licznik 1/2, i wisienka do tego silnik 1.4 .
To jeszcze trzeba ZAREJESTROWAC.! a opłaty na PL ?
1.6 autentycznie niema czym jechać a 1,4?
skrzynia pewnie taka sama na 5 biegu jak u mnie, czyli 5 do poruszania się po mieście.
O jeździe trasą zapomnij. 3tys/obr 100km/h potem jest jak w odrzutowcu.

jak by to miało w tej cenie przód GTi i lepsze radio to można by ten egzemplarz wziąć pod uwagę.
Wg mnie zaproponuj za niego 16tys jak się nie zgodzi to podziękuj.
Awatar użytkownika
By VCX_7 -  16 paź 2016, 14:10
 śląskie
#241092
Ja bym za niego tyle nie dał. Ale to moje zdanie :)
Ja też nie :) .
Rutra23 pisze:silnik 1,4 o mocy 80 KM skrzynia 5 biegów ( słabszego w MK5 nie było
Wiem, trochę słaby - dla córki do jazdy w mieście ... ja mam 1.6 jakby trzeba było w trasę...hehheh.
Dexter23pl pisze:Wg mnie zaproponuj za niego 16tys jak się nie zgodzi to podziękuj.
Dexter ja zaproponowałem 19,5 tys i mnie gość wyśmiał ..., dopiero po Waszych komentarzach wiem co znaczy golas...
powiem szczerze zakup fury dla mnie to męczarnia, nie lubię tego, swojego szukałem prawie 2 miesiące. Że nie ma takiej profesji jak "wyszukiwacze fur", wolałbym takiemu dać no nie wiem ile 500-1000zł., za znlezienie , sprawdzenie itd.
Jakby przystać na ich warunki to do Polo musiałbym dopłacić ok. 8 tys. - nic tylko komis otwierać ;) .

Jutro jadę oglądać Golfa Plus z 2006r. ( trochę stary ), - prosto z RFN, facet twierdzi, że super wyposażony, silnik 1,6 - nie mniej, aniżeli 21 tys., jaki macie stosunek do Plusa?.

Dzięki bardzo wszystkim za pomoc, nie wiecie ile sił mi oszczędzacie ;) .
Awatar użytkownika
By Agness -  16 paź 2016, 17:18
 kujawsko-pomorskie
#241102
21 500 za ten egzemplarz to cena kosmos ... moim skromnym zdaniem w tej cenie znajdziesz auto choc trochę doposażone a nie golasa...wystarczy przysiaść, poszperać po necie, porownać wyposazenie i ceny a od razu lampka sie zapali, ze drogooo w.....nie powiem co !

Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  17 paź 2016, 8:31
 pomorskie
#241134
Ramzes pisze:
Mettenoos pisze: najczesciej handlarze stosują dwie umowy odrębne na oba pojazdy, jest to najprostsza forma bez kombinacji, fakture powinieneś dostać. Sam w taki sposób zamieniłem Mk5 na a3 8p


Ja bym za niego tyle nie dał. Ale to moje zdanie :)

ja też nie, tylko opisuję jak to wygląda w praktyce

Dodano po 2 minutach 30 sekundach:
Poza tym pomijając kwestię ceny, bo jednemu szkoda innemu nie szkoda kasy, a przechodząc do wyposażenia - jeśli auto ma być do miasta dla kobiety, która ma gdzieś coś takiego jak wyposażenie z wodotryskami a już na pewno "mody", to czegoś więcej potrzeba? Moja żona nie widzi żadnej różnicy pomiędzy wersją Basis a Highline lub wersją trendline a sportline, auto jest auto, ma być bezawaryjne, ma mieć pasujący kolor i ma jechać, nie mierzcie wszystkich swoją miarą bo miara ludzi na forum jest nienaturalnie wydłużona :D
Awatar użytkownika
By Dexter23pl -  17 paź 2016, 10:34
 śląskie
#241136
Nie chodzi mi o to e jak kupować to z full wypasem ale niech cena będzie adekwatna do wyposażenia/rocznika a w tym egzemplarzu raczej ta nie jest.
Wiadomo że za dobry stan trzeba dopłacić bo nikt nie sprzeda auta z zerowymi usterkami w cenie grzmota co ma ładny lakier.
Co do kobiet to kobiety kupują auto dla koloru a mężczyzna szuka laski pasującej pod wygląd tapicerki w aucie :tooth: :tooth: :tooth:
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  17 paź 2016, 12:29
 pomorskie
#241146
Dexter23pl pisze: jak kupować to z full wypasem ale niech cena będzie adekwatna do wyposażenia/rocznika
to czy cena jest adekwatna zależy od prawdomówności sprzedającego i jakości auta aczkolwiek gdyby miał przebieg do <50000km to można by rozważyć taki zakup, jak dla mnie też nie kupiłbym tym bardziej że to targane zza granicy auto
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  17 paź 2016, 13:14
 dolnośląskie
#241148
Mettenoos pisze: jak dla mnie też nie kupiłbym tym bardziej że to targane zza granicy auto
bez urazy ale wole
targane zza granicy auto
od osoby prywatnej z pełną dokumentacją niż z polskiego salonu z wywalonym zawieszeniem. Można jeszcze wiele znaleźć przeciw kupowaniu auta krajowego ale szkoda czasu :oczko:
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  17 paź 2016, 13:17
 pomorskie
#241149
@A-R-T-U-R jeśli piszę "krajowe" to mam na myśli bezwypadkowe z udokumentowanym niskim przebiegiem w ASO, po za tym naprawa zawieszenia to nie tragedia, znam ludzi co jeżdżą po 20 lat jedną krajówką i brałbym auto od nich w ciemno

rozumiem twój tok myślenia, on się sprawdzi jeśli sobie sam wybierzesz auto takie jakie chcesz a nie od złodzieja handlarza