Volkswagen Golf MK5

Tutaj pytaj o wszystko co związane z autem, które chcesz kupić
#245063
Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku. Jak ktoś już trzeźwy proszę o pomoc ;) .
Co możecie powiedzieć na temat tego egzemplarza:
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... yG2eD.html
Czym się wyróżnia "Tour" od standardowego golfa?.
Na końcu w fotkach jest TUV, na ile wiarygodny może być przebieg?, słyszałem że Niemcy są skrupulatni i przechowują TUV-y od początku rejestracji, wtedy trudniej cokolwiek kombinować. Zatem powinny być w tym przypadku: pierwszy po 3 latach od 1-szej rejestracji tj. za 2011r., potem 2013 i ostatni 2015r. ? .
#245064
Wygląda normalnie tylko ta cena za 1.4
80kM wynika ze jeszcze ten nie zawodny stary silnik. LPG bez problemu.
Doświetlania w standardzie nie było wiec ktoś zakodował
brak ESP.
10 poduszek nie ma
brak na klapie znaczka 1.4 ale to nic nie musi znaczyć.
Podejrzanie bogata wersja jak na 1.4 jak na fabrykę. :)
Jak byś był zdecydowany to zapytaj o nasadkę do śrub kół bo są wkręcone zabezpieczające.

Ps. Ustawiona stacja w radiu GRATIS :laugh:
#245066
Dzięki Dexter, że znalazłeś czas w tym szczególnym ( dla niektórych ciężkim ) dniu.
Cena wiem, trzeba będzie zbijać. Stary silnik?, - lepszy aniżeli ten 100 KM ?, chyba tj. 16V?.
Za bogata wersja?, - może "przekombinowany" jest w ten lub inny sposób ;) . Jak na ten rocznik to za mały przebieg....
Brak ESP to duży minus?. Mniej pali , aniżeli Twój MPI?.
Też uśmialiśmy się z tej stacji - hehehhehe, no ale to może atut, - że nie ma przekrętu?, albo jak w życiu odwrotnie... :(
#245068
wychodzi że to stary 1.4 czyli na szczęście nie 1.4 FSI
A ile to pali to nie wiem, jak jeździ też nie wiem. kolega JARO miał taki silnik . :friends:
https://www.vwgolfv.pl/memberlist.php?m ... file&u=168

Brak esp zależy,,, Choć raz niech się przyda i spełni swoją role.
Ja nie miałem ESP i jeździłem. A to że założyłem to tylko dla bezpieczeństwa,
Żaden system rozumu nie zastąpi. :oczko:
Pojedz obejrzyj zobacz itp.

Dodano po 1 minucie 24 sekundach:
Do 1.4 FSI o LPG zapomnij bo to bezsensu. I jeszcze te awarie....
jak bys jechał to zadzwoń tylko zapytac w których godz komis otwarty i nie pytaj o to konkretnie auto.
Chodzi o to aby nie podpicowali go przed twoim przyjazdem i aby go nie odpalali.
wiesz o co chodzi.
By Rost -  01 sty 2017, 22:15
 małopolskie
#245070
ja osobiście szczerze polecam ten motor. Miałem kiedyś Ibize 6j z 2009 r. z silnikiem 1.4 BXW moc 85 koni. To co jest piątce to to samo ale wiem że zawsze było to 80 koni, ale konstrukcyjne było to raczej to samo poza pewnie oznaczenie i mocą.

Ja miałem dokładnie tak wyglądający motor:
Obrazek

Więc jeśli ten srebrny jest ok z pozostałymi rzeczami to myśle że silnikiem nie powinieneś sie przejmować.
#245071
Nie myślę o gazie w 1,4 ale to nie jest FSI ;) . Wskazane jest aby trochę popracował silnik, wtedy można wyłapać ew. wycieki ale dlaczego powinien być odpalony na zimnym nie wiem :( .
Rost a na ile są to silniki ekonomiczne?, bo z przyśpieszneiem to raczej cieżko ;) .
By Rost -  01 sty 2017, 22:29
 małopolskie
#245073
U mnie ibizie palił relatywnie mało tzn 5-6 l. Ale wiadomo golf jest ciezszy od ibizy wiec pewnie wiecej ,ale nie sadze zeby to byly jakies drastyczne różnice. FSI może i mnie pali ale sie psuje a moim zdaniem lepiej tankowac troche wiecej i miec spokoj, przynajmniej ja z takiego założenia wychodzę.
#245074
Dexter23pl pisze:Jak jest zimny to wiadomo jak odpala i czy się coś nie tłucze zanim się nagrzeje.
.
A no tak, rozrząd itd... . Tu i tak po ew. zakupie rozrząd na 1-szy plan do wymiany.
Mnie chodziło tylko o to, że to nie jest FSI, bo pisałeś , że FSI nie nadaje się do gazu ;) . Kolega ma astrę chyba z 2012 z turbo i kompresorem ( 140 albo 160 KM) a i tak wsadził niedawno gaz. Tylko z gazem to jest tak - dobrze go zagazować sobie
ale niedobrze kupić już gaz po eksploatacji.

Zatem klasyka ok. 8l/100 zapewne, Dexter a to trochę mniej, aniżeli Twój czy mój MPI ;) a da się nim wyprzedzać z 1 czy 2-ma pasażerami ?- hehhe.
#245075
Rost pisze:U mnie ibizie palił relatywnie mało tzn 5-6 l. Ale wiadomo golf jest ciezszy od ibizy wiec pewnie wiecej ,ale nie sadze zeby to byly jakies drastyczne różnice. FSI może i mnie pali ale sie psuje a moim zdaniem lepiej tankowac troche wiecej i miec spokoj, przynajmniej ja z takiego założenia wychodzę.
A jak kolego ze skrzynią? Taka sama porażka 5 biegu ?
100km/h = 3K obr/min
#245076
Jeżeli chodzi o wyposażenie to standard dla united (jest to doposażony trendline) + pakiet zimowy.
Mam auto z polskiego salonu i identyczne wyposażenie (bez p. zimowego). W PL nadal nazywał się trendline.
W 2008r golfy były dosyć dobrze wyposażone w standardzie, ponieważ pod koniec 2008 na salony wjechała 6-tka.
Dziwnie podejrzanie wygląda tylna dokładka, za bardzo się błyszczy, pomalowana?
Cena jak za 1.4 :censored:
#245077
Tyson pisze:Jeżeli chodzi o wyposażenie to standard dla united (jest to doposażony trendline) + pakiet zimowy.
Mam auto z polskiego salonu i identyczne wyposażenie (bez p. zimowego). W PL nadal nazywał się trendline.
W 2008r golfy były dosyć dobrze wyposażone w standardzie, ponieważ pod koniec 2008 na salony wjechała 6-tka.
Dziwnie podejrzanie wygląda tylna dokładka, za bardzo się błyszczy, pomalowana?
Cena jak za 1.4 :censored:
Pewnie mokra lub użyte lekarstwo na rysy pod nazwą PLAK :laugh:

Dodano po 2 minutach 34 sekundach:
VCX_7 pisze:
Dexter23pl pisze: a da się nim wyprzedzać z 1 czy 2-ma pasażerami ?- hehhe.
Na 5 biegu sie da ale trzeba mieć bardzo długo wolną drogę lub musi być z górki. Jazda samemu jest do zniesienia.
A jak jest w 1.4? to kolega Rost się zapewne wypowie :oczko:
#245079
może być :P

Jeżeli chodzi o turbo benzyny opla... znajomy niedawno kupił takie coś i miał montować gaz. Z tego co mi wiadomo, to nawet opel fabrycznie wyposażał je w LPG. Tak więc turbo nie przekreśla gazu, wszystko zależy od konstrukcji silnika.
W VAG był fajny turbo motor, który pięknie znosił LPG, mowa o 1.8T