#245449
Hej, rok temu kupiłem sobie golfa VI TDI 2.0 CR i z autkiem wszystko jest super ale mimo chipa na 170 KM brakuje mi mocy. Sytuację pogarsza 5 biegowa skrzynia i fakt, że na tym silniku jestem w stanie dojść do 200-210 KM. Powstał wtedy pomysł kupienia GTI. Po weryfikacji moich potrzeb i możliwości finansowych padło na GTI mk5. Dodatkowym autem okazał się fakt, że jeden z moderatorów tego forum pochodzi z moich rodzinnych okolic więc byłoby z kim modować Na allegro pojawił się ten golfik:
http://allegro.pl/golf-v-gti-aso-nowe-d ... 48005.html
Przebieg jest fajny, DSG też nowe. Pomijając że w środku jest dość biednie to jednak można dorzucić RNS 510 itp. Dostaję więc auto z możliwością rozwoju nawet pod 350 KM.
Problem jest jednak taki, że po wstępnej weryfikacji auto ma w USA wpis o szkodzie całkowitej. Grzebiąc dalej dotarłem do zdjęć tego autka po wypadku i okazało się, że skoda całkowita w stanach to nic innego jak wgięcie maski (nie duże), rozbity zderzak i grill. Podłużnica wygląda na całą. Od czasu wypadku auto jest w Polsce i zrobiło 80 tyś. km.
Cena autka w moim wypadku to zamiana mojego MK6 2.0 TDI.
Dodaję aktualne zdjęcie mojego autka oraz zdjęcia z wypadku tamtego GTI i proszę was o pomoc w wyborze.
Wypadek
I moje dziecko
Z góry dzięki!
http://allegro.pl/golf-v-gti-aso-nowe-d ... 48005.html
Przebieg jest fajny, DSG też nowe. Pomijając że w środku jest dość biednie to jednak można dorzucić RNS 510 itp. Dostaję więc auto z możliwością rozwoju nawet pod 350 KM.
Problem jest jednak taki, że po wstępnej weryfikacji auto ma w USA wpis o szkodzie całkowitej. Grzebiąc dalej dotarłem do zdjęć tego autka po wypadku i okazało się, że skoda całkowita w stanach to nic innego jak wgięcie maski (nie duże), rozbity zderzak i grill. Podłużnica wygląda na całą. Od czasu wypadku auto jest w Polsce i zrobiło 80 tyś. km.
Cena autka w moim wypadku to zamiana mojego MK6 2.0 TDI.
Dodaję aktualne zdjęcie mojego autka oraz zdjęcia z wypadku tamtego GTI i proszę was o pomoc w wyborze.
Wypadek
I moje dziecko
Z góry dzięki!