Volkswagen Golf MK5

Tutaj pytaj o wszystko co związane z autem, które chcesz kupić
#250849
Co powiecie o tym egzemplarzu? interesuje mnie szczególnie pieczątka w książce serwisowej, która nie sprawia wrażenia pieczątki autoryzowanego serwisu VWAG, to jest Bosch Service Albert-Maier-Straße 8 88045 Friedrichshafen. Telefon: 0754195016550. Telefax: 0754195016555 https://www.boschcarservice.com/de/de/w ... llg%C3%A4u i książka to chyba raczej ściema, niestety nie umiem po szwabsku bo tak bym zadzwonił albo choć emaila napisał. A może ktoś z kolegów tam bywa, szprecha po niemiecku i może taki fakt powteirdzić?

https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... yR6lP.html

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek


EDIT: skrobnąłem do nich mejla korzystając z tłumacza google na [email protected] zobaczymy czy odpiszą.

Dodano po 54 minutach 12 sekundach:
Odpisała miła Pani Nicole :super:

"Hallo Frau Karol



ich kann hiermit bestätigen, dass im April 2014, Mai 2015 und April 2016 ein Service durchgeführt wurde.



Mit freundlichen Grüßen



Nicole Ruther



Kraftfahrzeuge Ruther UG & Co. KG

Albert-Maier-Str. 8

88045 Friedrichshafen

Germany"
#250872
Tyson pisze:sorry za off topa ale nie wiedziałem, że jesteś Frau :laugh:
Wiem wiem :-) bo napisałem Karol a powinienem chyba Carl żeby pani Nicol zrozumiała.

Dodano po 1 minucie 12 sekundach:
michael pisze:Ładne auto, niski przebieg, niezla cena. Warto obejrzeć na żywo.
Przebieg sprawdzony, blachy może jutro bede sprawdzał

Dodano po 2 minutach 2 sekundach:
Blachy w sensie nadwozie ;-)
#250888
Ja nie szprecham po niemiecku ale powiem ci tak. W ubiegłym roku syn kupił E39. Ponieważ miał książkę serwisową postanowiłem tytułem eksperymentu napisać do niemieckiego serwisu. Oczywiście z pomocą translajtera. Zaskoczyło mnie to, ale Niemiec odpisał. Wszystko się zgadzało. Ja bym spróbował. A tak jeszcze na temat tej polówki. Fajne auto. Miałem Fabię i wspominam z sentymentem tym bardziej, że stoi u mnie pod blokiem, bo kolega dla żony odkupił ją ode mnie. Szkoda tylko, że ta z ogłoszenie to diesel i to 1,4. Taka mała kosiarka. :yes2:
#250896
Książka to chyba ściema bo nawet się wydaje ten sam kolor długopisu :)
Szefowa ma takie od nowości ma chyba około 25tys przejechane za 10 lat :laugh:
Jazda - dom - biedronka - lidl - kościół - dom
jak do teraz jedyna naprawa to autentycznie rozpadły się tylne tuleje wahacza z przodu.
w silniku 3 cylindrowym 1,2 wyskakuje błąd synchronizacji wałka rozrządu,
A tak to nic innego się nie działo, Nawet nigdzie jeszcze rdzy nie widać.
Te manetki przy kierownicy takie dziwaczne. Co do modów elektryki to zupełnie co innego jak mk5 nawet świateł dziennych nie dało się zakodować, chyba że taki komputer elektryki nie zagłębiałem się . Było krótkie kodowanie.
#250976
tajpej pisze:
tylko z wyposażenia ma jeszcze: pdc tył , lusterko fotochrom z czujnikiem deszczu , grzane fotele , halogeny , spryskiwacze lamp , koła 15"
ładne wyposażenie, rzadko spotykane.

Dziś nie dałem rady, we wtorek najprawdopodobniej będę oglądał na żywo, czekam jeszcze na pełne info o VIN, tak w ogóle to auto dla żony kolegi
#251071
1.4 tdi użytkuje od ponad 5l . Silnik fajnie się zbiera z tym spalaniem to tak rożnie bym powiedział ,spalia podobnie jak 1.9 tdi pd z golfa 4. Rożnica zauważalna jest w mieście bo w trasie pali tyle co 1.9 . Minus no wiadomo dziwek szczególnie zimny. Pierwsze modele amf 1.4 tdi maiły turbo ze zmiennej geometrii które było praktycznie nie do zabicia :ok: . Nowsze modele montowane w 9n -9n3 miały już zmienna geometrie , miały tez dwu masy który sa dość drogie do tego modelu. Ostatnie wypusty w 9n3 miały tez DPF-a . Motor posiada wałek wyrównoważający przy większym przebiegu zaczyna motor głośniej tłuc . Fajnie poddaje sie 'czipowaniu'jak większość tdi . Sto parę koni robi sie z niego bez problemu. Chyba tyle co wiem o tym motorze z własnego doświadczenia .