Volkswagen Golf MK5

Tutaj pytaj o wszystko co związane z autem, które chcesz kupić
By speedbass -  29 mar 2011, 8:50
 pomorskie
#40687
czas leci
w Niemczech dla miejscowych ma stać się GTI spełnieniem marzeń z dzieciństwa

http://www.autobild.de/artikel/vw-golf- ... 91146.html" onclick="window.open(this.href);return false;

P.S. przy okazji taki wyjściowy z 2005 roku z euro to ok 50 tyś na żywca przeliczone
kolega scandaloo chyba coś za tyle go sprzedawał i się udało jak dobre zadbane autko
oczywiście u nas sprowadzone i poobijane czasem wersje z USA zaniżają trochę ceny

ale przy okazji jestem ciekaw ile stoi teraz taki golf GTI z 2007 roku wersja EU z DSG? :idea:
ile można byłoby za niego dostać? mój ma 42 tyś przebiegu :wink: poważnie po 4 latach :shock:
Ostatnio zmieniony 30 mar 2011, 0:19 przez speedbass, łącznie zmieniany 2 razy.
By skandaloo -  29 mar 2011, 9:11
 mazowieckie
#40688
gdyby nie wersje USA to przynajmniej te 10tyś złoty były by u nas droższe,do tego te różne szroty.. ja mojego sprzedałem za 49tyś :) auto miała wszystko zrobione na bieżaco - nic tylko wsiąść i jechać , klient który kupił wpłacił pieniądze i dopiero przyjechał i poraz pierwszy zobaczył na żywo samochód , tak widział go tylko na zdjęciach :) teraz ceny spadły troche jeszcze bo pokazuja sie używane GTI 6.
Awatar użytkownika
By Forest -  29 mar 2011, 23:45
 wielkopolskie
#40770
To są egzemplarze dla Niemca a nie dla polaka. Ostatnio obserwowałem piękną białą sztukę piątki R32. Praktycznie miała wszystko, kompletnie wszystko włącznie z rzadkimi głębokimi fotelami, chyba recaro, rocznikowo końcówka produkcji MK5, przebieg niecałe 20 tys km. Taki Golf był wystawiony za 120 tys zł. Poszedł w niecały tydzień ;)
#40771
Forest pisze:To są egzemplarze dla Niemca a nie dla polaka. Ostatnio obserwowałem piękną białą sztukę piątki R32. Praktycznie miała wszystko, kompletnie wszystko włącznie z rzadkimi głębokimi fotelami, chyba recaro, rocznikowo końcówka produkcji MK5, przebieg niecałe 20 tys km. Taki Golf był wystawiony za 120 tys zł. Poszedł w niecały tydzień ;)

jak z Recaro i full to jako nówka R32 kosztował ze 180-190 tyś jak nie więcej to 120tyś jak okazja i tak co najmniej 1/3 stracił, ale to nie na nasze przełożenie cenowe i polskie podejście do autka jako hobbistycznego dzieła sztuki
ilu z nas próbowało sprzedać autko super przerobione i musiało wracać do serii, aż szkoda, bo nie było chętnych albo się bali
kto uwierzy ile tam nieraz kasy jest utopione i czasu i wysiłku
mało kto wierzy, że przerobione autko jest naprawdę dopieszczane i chronione jak mało które
takie egzemplarze to rodzynki z garażu dla pasjonatów, którzy się znają i nie wymyślają na siłę, że coś chyba musiało być nie tak
ja w 4 lata mam 40 tyś i sezon zimowy w garażu a kto uwierzy przy sprzedaży :? :( aż żal sprzedać i człowieka szlag trafia przy wycenie

takie życie i wyceny
Awatar użytkownika
By Forest -  30 mar 2011, 0:02
 wielkopolskie
#40772
Dokładnie. Ceny w polsce dyktują handlarze swoimi złomami. Ja też bym mojego GT Sporta nie sprzedał za 60 tys ile dałem tylko musiał bym zejść do 50 albo niżej. Ale tak to jest jak się kupuje auto w całości i przyjeżdża na kołach do kraju ;)
#40774
może faktycznie rodzynki trzeba wystawiać na moto niemieckim to ktoś tam doceni o ile nas się nie przestraszy :wink: :mrgreen:
za cenę nawet statystycznie obniżoną za 4 latka wychodząc od ceny standardowej plus opcje i z tak małym przebiegiem i zadbane autko to i tak musiałbym całować po rękach żeby nie wracać do serii i nie kombinować :( patrząc na nasze realia
Awatar użytkownika
By pgmaster -  30 mar 2011, 1:39
 mazowieckie
#40777
Forest pisze:MK5 GTI nadal potrafi sporo kosztować. Ostatnio przeglądałem mobile.de i natrafiłem na taki rodzynek - http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... abNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Niewiem jak Wy, może jestem nienormalny, ale wolałbym taką limitowaną V niż zwykłą VI GTI ;)

Co to za rodzynek jak ma zderzak nieoryginalny ;)
Awatar użytkownika
By Forest -  30 mar 2011, 11:17
 wielkopolskie
#40790
pgmaster pisze:
Forest pisze:MK5 GTI nadal potrafi sporo kosztować. Ostatnio przeglądałem mobile.de i natrafiłem na taki rodzynek - http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... abNumber=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Niewiem jak Wy, może jestem nienormalny, ale wolałbym taką limitowaną V niż zwykłą VI GTI ;)

Co to za rodzynek jak ma zderzak nieoryginalny ;)
A mnie się podoba wydech i zderzak R32 :) Po za tym zawsze można przejść z powrotem na zderzak 30 Edition/GT Sport i mieć 100% oryginał ;)
By ArekK -  31 mar 2011, 9:41
 mazowieckie
#40836
pgmaster pisze:No mi tez sie podoba ale skoro to ED30 to ja bym zostawil oryginal.
I zmiana nie taka prosta bo trzeba jeszcze powalczyc z wydechem ;)
Dokładnie jak już jest oryginalnie ED30 to niech będzie ED30 w 100%. Zderzak tylny z R32 jest super ale osobiście nie lubię mieszania między kultowymi wersjami tego samego modelu.
W zwykłych odmianach jak najbardziej można sobie zapodać jakieś detale z "topowych" wersji ale jak już się ma tą "topową" to trzeba ją jak najbardziej pozostawić ją w oryginale.

Wyjątkiem jest mieć np. GTI i wystylizować je w pełni na ED30 :wink:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 87